כן.... את השירשור ההוא, כבר לא ניתן להקפיץ...

Lonely In Blue

New member
מצד שני...

זה לא ממש חשוב. יותר חשוב... אם מישהו קרא את נחום ברנע : "בסוף עלולה להיות כאן ויימר: ימין קיצוני ושמאל נרקיסיסטי יחברו יחד למוטט את שאריות הכבוד של האזרחים כלפי מוסדות מדינתם. התוצאה לא תהיה דמוקרטיה נקייה מאנסים, כמו שקיוו אמש המפגינים מתל-אביב, אלא אנרכיה".
 

Lonely In Blue

New member
אחרי ה"עליהום" התקשורתי על הפרקליטות...

זה מתבקש... "פרקליטות המדינה מבקשת הבוקר (יום ה') לפרסם פרטים מתיק החקירה נגד קצב, הכלולים בתשובתה לעתירות נגד עסקת הטיעון והאסורים לפרסום מתוקף צו איסור פרסום שהוציא שופט בית המשפט העליון, סלים ג'ובראן. ... בפרקליטות הסבירו שאין כל הצדקה לאיסור הפרסום ונהפוך הוא - יש לפרסם את הפרטים, למען פומביות הדיון וחשיפת הציבור לטעמים העומדים בבסיסו של הסדר הטיעון: "מבחינת האינטרס הציבורי שבבירור הפרשה, עקרון פומביות הדיון ואפשרות הציבור להיחשף לטעמים שעומדים בבסיס הסדר הטיעון, יש טעם כבד משקל בקיומו של הדיון באופן חופשי ומשוחרר ממגבלות של איסור פרסום"". ( Ynet ) אמת... אם כבר המשפט מתנהל ע"י הציבור, הציבור צריך גם לדעת את הפרטים.
 

Lonely In Blue

New member
אלו מילים...

"אם כי הראיות מצביעות על קשר בהסכמה ולא תוך ניצול מרות". ( Ynet )
 

Lonely In Blue

New member
כן... בהחלט...

נכון שקצב די מאוס. נכון שהוא ביזה את המדינה כנשיא ( ואת כל אחד ואחד מאיתנו ). אבל העניין האמיתי הוא, כמה קל לנשים, להעליל על גברים. זה כבר הפך לבון-טון. וזה באמת אחד השיאים, כאשר זנזונת תובעת את מי שהיה נשיא, והוא, עם כל "כוחו", ניצב עלוב ומרוקן, וטוב שלא התאבד עד כה. מעבר, נמצאות הנשים הנופלות קרבן, לאנסים חייתים, ל"זונות" ממין זכר. ויש בעייה גדולה, להפריד בין אלה לבין אלה. התלהמות פמיניסטית אינה עוזרת. ( להיפך. זה כבר הופך להתנייה : היכן שזהבה גלאון נמצאת - שם לא נמצא הצדק. ) רק היכולת לחשיבה לגופו של ענין, כל מקרה לגופו... ( משום מה... נזכר בהתנסחויות של ערסלייט, אבל מתקשה להביא ציטוט מתאים ) רק היא יכולה לאפשר... להגיע לימים טובים יותר.
 

Lonely In Blue

New member
וכן...

אני אולי
אבל ממש לא מסתדרת לי הדמות של א' מלשכת הנשיא, המגיעה ללשכה עם חצאית ובלי תחתונים, כי כך הנשיא אמר, והקופאת על מקומה, כאשר הנשיא מפשיט את מכנסיה, ופושט גם את מכנסיו (כך לפי סיפוריה ) לבין מי שמופיעה בכל אמצעי התקשורת, רודפת נוקמת סוחטת, חזקה יותר מהרוח. משהו כאן מסריח. אונס, לא היה.
 
למעלה