כמצטרפת חדשה...

student1

New member
כמצטרפת חדשה...

שמחתי מאוד לקרוא את ההודעות בפורום הזה (דפדפתי הרבה אחורה....), אתן פשוט מקסימות וממש פתחתן כאן מעגל תמיכה שנראה לי חשוב מאוד לקראת האירוע הגדול (אך עם זאת, המלא בהכנות לחוצות...!). אנחנו מתחתנים בקיץ ב"מקום אחר" וכרגע בשלב של חיפוש תקליטן. אשמח לשמוע המלצות לאיך לחפש תקליטן ובכלל שמות של תקליטנים מוצלחים שנתקלתן/נתקלתם בהם. תודה!
 

שמופית

New member
מזל טוב וברוכה הבאה ../images/Emo48.gif

אנחנו מתחתנים עוד 22 יום ולקחנו את דיג´יי אלעד ויינריב. ראינו אותו בחתונה של זוג חברים והוא הצליח להרקיד אנשים ביום שישי אחר הצהרים. בשבילי זה אומר הכל... אני יודעת שעוד זוג בפורום לקח אותו וגם הם שפעו מחמאות עליו. בהצלחה בחיפושים
 

הילית*

New member
מזל טוב ועשיתם אחלה בחירה

אנחנו התחתנו בגן האמנים והיינו מאוד מרוצים מהם ומאחר והניהול הוא משותף אז אני בטוחה שיהיה בסדר גם אצלכם ! תקליטן- אנחנו לקחנו את עמית קורן מאינפיניטי והיינו מאוד מרוצים ודרך אגב מערכת ההגברה של המקום היא שלהם והיא מערכת הגברה מעולה ! המלצות בחיפוש תקליטן- קודם כל לפני כל דבר ולגבי כל נותן שירות חשוב שתהיה לכם כימיה איתו. שתרגישו שניתן לסמוך עליו. לכו לראות אותו בארוע אבל תהיו מודעים שלא בהכרח יהיה לכם אותו קהל. חשוב שתראו אם הוא יודע לקרוא את הקהל ולא אם הוא שם יותר מדי שירי סלואו או טנגו. ממליצה מאוד לקחת את גשר התאורה וברוכה הבאה לכאן - לפורום הנהדר הזה. אני 4 חודשים אחרי ועדיין אוהבת להסתובב כאן. וכמו שמישהי כאן אמרה "תתייחסו לחתונה כמו אל מסע ואל תשכחו להסתכל גם על הנוף". החתונה זה ערב אחד ומה שחשוב זה החיים אחרי ולכן תשתדלו לא לריב בהקשר של החתונה על דברים קטנים, לימדו לותר ותאמיני לי שהכל יהיה בסדר בהצלחה !!!
 

סיגל2

New member
תמסרי לה ד"ש גם ממני בבקשה. לסטודנט

אנחנו התחתנו גם בגן האומנים והיינו מאד מרוצים מהם. התקליטן שתיקלט אצלנו היה ציקי בק והוא היה נהדר. היתה ביננו כימיה מהרגע הראשון וידענו שלמרות שאנו הולכים לבדוק תקליטנים אחרים אנחנו נחזור אליו וכך אכן קרה ולא התחרטנו לרגע. באמת הדבר הראשון הוא שתהיה ביניכם כמיה. שהתקליטן יבין את הראש שלכם ואת סגנון החתונה שלכם ושידע לבחור שירים לפי הראש והטעם שלכם ולא רק שלו.
 

המחפשת

New member
שלום לסטודנטית

כפי ששמי מעיד עלי, גם אני עדיין בשלב החיפושים (אני מתחתנת במאי השנה). אז קודם כל שיהיה המון מזל טוב ו"מקום אחר" הוא באמת מאוד יפה,וחשבנו על להתחתן שם, פשוט ממש התאהבנו במקום שבו בחרנו בסוף (חוות דרך ארץ). בכל אופן, בנוגע לתקליטנים - אני יכולה להמליץ לך על שניים: אחד זה אילן הניג מקליינטה, שאנחנו לקחנו. גם ראינו אותו בחתונה של חברים וגם היתה לנו כימיה ממש נהדרת איתו בפגישה. כמו כן מומלץ לבדוק את אורי משבלול, ראינו אותו בחתונה לאחרונה והוא היה מצוין.
 

shelycat

New member
מזל טוב וברוכה הבאה../images/Emo68.gif

כאחת הנשואות בפורום אני מאחלת כל טוב, לגבי תקליטן אני לקחתי את רון קבי מבארקה ויש לי רק תשבוחות עליו ועל הצוות שלו היתה לנ כימיה מצוינת עוד לפני הארוע בפגישות שלנו והוא פשוט ידע לקרוא את הקהל המאוד לא קל שלנו.
 

nikit1

New member
מזל טוב!../images/Emo65.gif

אני מצטרפת למילים הטובות של הילית על "מקום אחר", אני גם עומדת להתחתן ב"גן אמנים" בעוד כחודשיים. לגבי הדי. ג´י- אנחנו לקחנו את "פלסטלינה" שהם אגב ברשימת המומלצים של הגן. ראינו אותם בפעולה והם היו מעולים וגם יש כאן המלצות חמות של שיר שלקחה אותם לחתונה שלה. ספרי קצת עליכם- מתי החלטתם על חתונה, מה שמכם וכו´ בכל מקרה- המון בהצלחה ומזל טוב!
למרות הלחץ והעבודה המרובה הקשורה בהכנות הן מאד מהנות וממה שהבנות הנשואות כאן מספרות- מתגעגעים לזה אחרי.תהני!
 

*שיר

New member
../images/Emo20.gif מזל טוב וברוכה הבאה!

אכן, גם אנחנו לקחתנו את פלסטלינה (החתונה היתה לפני 3 חודשים) והיינו מאוד מרוצים מהם ומהיחס הנהדר והחם. ה- DJ שלנו היה אורן והוא היה אחלה!
 

dorlim

New member
איך לחפש תקליטן ../images/Emo35.gif

קודם כל מזל טוב וברוכה הבאה, כתבתי הודעה ארוכה ומפורטת והיא לא נקלטה. אז הינה שוב פעם ועכשיו לתכל´ס:
חשוב מאד שתהיה לכם כימיה עם התקליטן (כמו עם כל נותן שירותים אחר) ושתרגישו שהוא קולט את הראש שלכם וזורם עם הכיוון שלכם.
כשמדובר בחברה גדולה - להיפגש אישית אם הDJ שאמור להיות אצלכם באירוע!
חשוב לראות את התקליטן באירוע ולשים לב איך הוא מתנהג לאורך הזמן
האם הוא יודע לקרוא את הקהל - צריך להיות די הרבה זמן (לפחות שעה) כדי לראות איך התקליטן מתמודד עם מצבים שבהם אנשים מתחילים לעזוב את הרחבה - אם הוא מצליח להחזיק אותם ברחבה או שמאפשר להם ללכת ואז הרבה יותר קשה להרים אותם שוב לרקוד
כמות האנשים על הרחבה ביחס לכלל האירוע
מעברים בין השירים - ככל שהמעברים בין השירים יותר חלקים ופחות מורגשים והדי.גי משלב את השירים אחד בתוך השני ועושה כל מיני מיקסים למינהם כך יותר אנשים ישארו ברחבה.
כנ"ל לגבי מעברים בין סגנונות מוסיקה שונים - שיהיו כמה שיותר חלקים ופחות מורגשים. צריך לשים לב שהDJ לא קופץ מסגנון לסגנון.
דברים שצריך לשים לב בחוזה - הוא לא הולך לפני שאחרון האורחים הלך ושאין הגבלה של זמן ו/או תוספת מחיר משעה מסוימת, שהDJ שאיתו סגרתם הוא זה שיהיה באירוע (זה ממש לא נחמד לגלות שהחברה שלחה ילד בן 14 לתקלט בחתונה). ועכשיו להמלצות:
יובל ענבר - ראינו אותו בחתונה של חברים והוא הצליח להרקיד אותנו עד 4:00 בבוקר. חוץ מזה הוא בן אדם מקסים וDJ מצויין (זכה באיזו אליפות באירופה...) יש לו מיקסים מצויינים והוא קורא מעולה את הקהל. הוא מצ´פר את הזוג (לדוגמא - צורב את כל החתונה על דיסקים שאתם מקבלים) ובגלל שהוא אדם פרטי המחיר שלו יותר נמוך מהמחיר הממוצע (בלי לרדת מהרמה). מומלץ בחום!!!! אם תרצי פרטים - רק תבקשי.
אורי משבלול - התקליטן היחיד ששיך לחברה גדולה ששקלנו לקחת. הוא מצויין אבל גם יקר מאד. בהצלחה, לימור ודורון
 

student1

New member
תודה רבה רבה על העצות!../images/Emo6.gif

הדפסתי אותן והכנסתי לקלסר המאורגן שלי....
 
נורא מבלבל נכון? כולם ממליצים

על אינסוף נותני שירות וכל אחד בטוח ששלו הכי טוב
אז הנה אני מוסיפה עוד שם: LALA חברה חדשה של תקליטנים מנוסים. הייחוד שלהם הוא שהם מחזיקים גם תאורנים מקצועיים, מאוד חשובה להם הויזואליות והעיצוב מלבד כמובן, סאונד טוב. זה בדיוק מה שחיפשתי (בכל דבר היה לי חשוב מאוד גם איך שזה נראה) הפרטים שלהם בשלב זה נמצאים רק אצל נותני שירותים אחרים. אם תהיה מעוניין אשמח להוסיף פרטים. בהצלחה בחיפושים
 

אתי@

New member
מזל טוב וברוכה הבאה ../images/Emo20.gif ../images/Emo39.gif

כל מילה של דורלים חצובה בסלע
תשננו היטב
אנחנו התחתנו לפני חודשיים וה DJ היה חנן דרוב המדרוב שהיה פשוט מעולה, הוא הרקיד את כולם עד 1 בלילה, הרחבה היתה כל הזמן מלאה, וקיבלנו המון מחמאות עליו. חוץ מזה שהוא בן אדם מאוד נחמד... בהצלחה
אתי@
 

*שיר

New member
../images/Emo45.gif וואו! שיחקתם אותה ילדים!

כל הכבוד על הרשימה הממצה
ובאמת, יש המון DJ מוצלחים. פשוט צריך למצוא את זה שאתם "מתחברים" אליו.
 
למעלה