כמעט סוף היום - פינת השפה היפה..../images/Emo9.gif
מישהו שמע פעם מישהו אחר אומר: "עט כחולה"
עת כתיבה - הינו בלשון זכר...! אין לומר - "העט הזאת לא כותבת טוב" לדוגמא.. מאחר ועט (שם עצם) הוא מלשון זכר - גם תיאורו יהיה זכר: עט כחול, עט נובע, עט יפֶה וכו'...
טיפ קטן לצעירים שבנינו - הנה אתר (מעט ישן ולא מעודכן כ"כ) אבל בהחלט יעיל לכל אלה שעדיין יושבים על ספסל הלימודים..
מישהו שמע פעם מישהו אחר אומר: "עט כחולה"