כמעט כול הביצועים היו מאכזבים

הסדרה "רמזור" נמכרה לאמריקאים ולרוסים

ב"ארצות הברית" הסדרה לא הצליחה וברוסיה היא כן הצליחה הסיבה היא שהאמריקאים עשו שינויים גדולים בתסריט והרוסים עשו רק שינויים קלים איך זה קשור להיכל התהילה ? מייקל שלא עשה שינוי גדול מהמקור הוא זה ששר הכי טוב הערב אני לא אומר שצריך לעשות חיקוי אבל לא צריך לחשוב על רעיון איך לעשות את הקאוור באופן שונה אם סיגנון השירה שלך שונה זה מספיק כדי לעשות את ההבדל מהגירסה המקורית לגירסה שלך
 

בוףברכה

New member
מייקל..סר\../images/Emo238.gifאלטון ג'ון...ד'לה אשתקד..

כל השירים שהוא שר......הוא
..בגרסאות..שלפני..20 שנה.. הוא...רוחמה...טולדנו...וסיני...שרים מייגע..
 
הכוונה לתגובה של ידידותי לסביבה88

ציטוט: "ב"ארצות הברית" הסדרה לא הצליחה וברוסיה היא כן הצליחה הסיבה היא שהאמריקאים עשו שינויים גדולים בתסריט והרוסים עשו רק שינויים קלים איך זה קשור להיכל התהילה ? מייקל שלא עשה שינוי גדול מהמקור הוא זה ששר הכי טוב הערב אני לא אומר שצריך לעשות חיקוי אבל לא צריך לחשוב על רעיון איך לעשות את הקאוור באופן שונה אם סיגנון השירה שלך שונה זה מספיק כדי לעשות את ההבדל מהגירסה המקורית לגירסה שלך"
 

איקה21

New member
ידידותי מסכימה הלחלוטין

כרגע יש בית בהחלט שני מחנות מאד ברורים ......וחבל
 
כן אני שמח בשבילו

אבי טולדנו הוא הפייבוריט שלי והוא זמר יותר טוב ממייקל והוא גם היחיד שם שהלחין את השירים שלו לדעתי הוא גם השופט הכי טוב
 
../images/Emo2.gifאין מקום להשוואה

עם כל הכבוד למייקל אי אפשר להשוות אותו לאף זמר/ת בהיכל. למרות שהוא טוב הם כמה ליגות מעליו. את טולדנו כל חיי אהבתי וגם בהיכל אני אוהבת את הביצועים שלו. יש לו ייחודיות שאין לאף אחד במוסיקה שלנו. היום הוא היה מצוין וגם מתי ששר את השיר של בועז שרעבי (שכחתי את שמו. זוכר?). הביצוע הכי חלש שלו בהיכל היה כששר את השיר של היי פייב.
 

izmeral1

New member
../images/Emo67.gifרק שהוא יבקש עוד פרוקהההההההההההה

וגם עוד קצת צבע השער הולך לאיבוד . אז לאישה של טולדנו תבקשי מהספר צבע ויחד פאה חדשה בושה לו ולהשתכנזות המזוייפת שלו העיקר להיות שם.
בכלל הדבקה של השער
 

silkii

New member
סתם ירדו עליהם בצורה לא עניינית

היו ביצועים ממש טובים כמו של אדם למשל
 
למעלה