כמעט כולם שונאים את ....

כמעט כולם שונאים את ....

יש הסכמה רחבה??? כי לי יש הרגשה שיש שני להקות שהרבה הרבה הרבה אנשים שונאים אולי שלוש להקות יכול להיות אבל השניים העיקריות הן קורן ולימפ ביסקיט ויש לי הרבה מה להגיד על הלהקות האלה המון אפילו אבל נסתפק בכמה דברים דבר ראשון על לימפ ביסקיט נכון הם גרועים לא ממוקדים מייד אינסטנט כאלה אבל ופה האבל הגדול הן פונות לקהל מאוד מוגדר לאנשים שרוצים לדפוק את הראש ולא לחשוב יותר מדי ויש אנשים כאלה ולצערי די הרבה אני לא חושב שהם שונים כל כך החתח אוכלוסייה או ברמה מאן סינק פייב וכל החברים שלהם יש להם מטרה אחת לעשות כסף וכמה שיותר ולגרום לאנשים לדפוק את הראש אבל יש בהם משהו טוב משהו קטן אבל טוב הם חושפים את הרוק כבד לאנשים שלא מכירים אותם נכון הם לא בדיוק רוק כבד אבל הם בערך ואם הם גורמים לאנשים צעירם להתעניין במטאל אז זה טוב איכשהו לא???? אותו הדבר לגבי קורן רק שלקורן יש משהו מעבר לדפיקת ראש קראתם פעם את המילים של חלק מהשירים שלהם??? לא סופר אינטילגנטיות אבל יש מחשבה יש גירוי כלשהו של המוח ומבחינה מוסיקלית יש בהם את הצד האפל הזה שמושך נכון הם לא להקה כל כך גדולה מושלמת משפיעה אבל הם לא כל כך גרועים כמו שמנסים לצייר אותם ווידוי קטן את הדיסק הראשון שלהם אני דיי אוהב ואפילו שומע עד עכשיו אז צריך להסתכל על דברים אחרת לא כל מה שאנחנו חושבים שהוא כזה גרוע הוא עד כדי כך גרוע יש יותר גרועים מזה ועדיין אני מעדיף כל רוק כבד שיש על להקות כמו פייב או סינק והחברים שלהם
 

sOrCeReSs

New member
אמממ

יש משהו בדבריך,ואני דווקא חושבת שלקורן יש שירים נחמדים.. אולי לא ברמה כל כך טובה.. אבל יש להם שירים נחמדים (לפחות אלה שאני מכירה) ולימפ ביזקיט.. אין לי כל כך מה להגיד עליהם.. אתה אמרת בערך אתץ הכל..(טוב בעצם אתה לא אבל אין לי כח לכתוב עכשיו סיכומים)
 
למעלה