כמעט חודש עבר מהשלב הנוסף

מצב
הנושא נעול.

connex

Active member
כמעט חודש עבר מהשלב הנוסף

כמעט חודש עבר מהשלב הנוסף
של ההפרטה. כרגע ארשום מה יש ומה אין בהתייחס לסופרבוס וקונקס. מי שמכיר את מטרופולין מוזמן להוסיף סופרבוס: יש-לוחות זמנים חדשים בקווי רמלה לוד אין- סריקה שלהם באתר+מידע על תעריפים. קונקס: יש- הקווים החדשים נכנסו לבסיס הנתונים באתר אין: אפשרות (בגלל חוסר עדכון של האתר) לקבל מידע על תעריפי הקווים החדשים, מפות קווים חדשות של אשדוד,יבנה וטבריה בנוסף בחוברת הקווים המידע לא הכי ברור- התחנות ביבנה מסומנות אבל התחנות של ראשל"צ ונס ציונה לא כך שקשה לדעת ש"תחנה מרכזית" מתייחסת לתחנה של נס ציונה ולא של ראשל"צ
 

mishat

New member
מה זה "מפות קווים חדשים של אשדוד" ?

כמעט חודש עבר מהשלב הנוסף
של ההפרטה. כרגע ארשום מה יש ומה אין בהתייחס לסופרבוס וקונקס. מי שמכיר את מטרופולין מוזמן להוסיף סופרבוס: יש-לוחות זמנים חדשים בקווי רמלה לוד אין- סריקה שלהם באתר+מידע על תעריפים. קונקס: יש- הקווים החדשים נכנסו לבסיס הנתונים באתר אין: אפשרות (בגלל חוסר עדכון של האתר) לקבל מידע על תעריפי הקווים החדשים, מפות קווים חדשות של אשדוד,יבנה וטבריה בנוסף בחוברת הקווים המידע לא הכי ברור- התחנות ביבנה מסומנות אבל התחנות של ראשל"צ ונס ציונה לא כך שקשה לדעת ש"תחנה מרכזית" מתייחסת לתחנה של נס ציונה ולא של ראשל"צ
מה זה "מפות קווים חדשים של אשדוד" ?
הרי אין קווים חדשים של קונקס באשדוד עד עכשיו אגד ממשיכה להפעיל את התחבורה הציבורית בתוך העיר.. ואם כבר, מה באמת קורה בנושא הזה ? מה קורה שם בין קונקס לאגד פלוס ?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה