כמעט חודש עבר מהשלב הנוסף
כמעט חודש עבר מהשלב הנוסף
של ההפרטה. כרגע ארשום מה יש ומה אין בהתייחס לסופרבוס וקונקס. מי שמכיר את מטרופולין מוזמן להוסיף סופרבוס: יש-לוחות זמנים חדשים בקווי רמלה לוד אין- סריקה שלהם באתר+מידע על תעריפים. קונקס: יש- הקווים החדשים נכנסו לבסיס הנתונים באתר אין: אפשרות (בגלל חוסר עדכון של האתר) לקבל מידע על תעריפי הקווים החדשים, מפות קווים חדשות של אשדוד,יבנה וטבריה בנוסף בחוברת הקווים המידע לא הכי ברור- התחנות ביבנה מסומנות אבל התחנות של ראשל"צ ונס ציונה לא כך שקשה לדעת ש"תחנה מרכזית" מתייחסת לתחנה של נס ציונה ולא של ראשל"צ
כמעט חודש עבר מהשלב הנוסף
של ההפרטה. כרגע ארשום מה יש ומה אין בהתייחס לסופרבוס וקונקס. מי שמכיר את מטרופולין מוזמן להוסיף סופרבוס: יש-לוחות זמנים חדשים בקווי רמלה לוד אין- סריקה שלהם באתר+מידע על תעריפים. קונקס: יש- הקווים החדשים נכנסו לבסיס הנתונים באתר אין: אפשרות (בגלל חוסר עדכון של האתר) לקבל מידע על תעריפי הקווים החדשים, מפות קווים חדשות של אשדוד,יבנה וטבריה בנוסף בחוברת הקווים המידע לא הכי ברור- התחנות ביבנה מסומנות אבל התחנות של ראשל"צ ונס ציונה לא כך שקשה לדעת ש"תחנה מרכזית" מתייחסת לתחנה של נס ציונה ולא של ראשל"צ