כמעט אונס, כמעט רצח נוסף

s h o o s h a

New member
כמעט אונס, כמעט רצח נוסף

הבוקר, לאחר שחזרה מבילוי, חיילת כבת 20 מפתח תקווה הותקפה באכזריות על ידי אלמוני שדקר אותה וניסה לאנוס אותה. תושייתה הרבה, העוז והאומץ, הבחירה בחיים ובעיקר הרבה מאד מזל סייעו לה למנוע את מותה. "התחלתי לצעוק 'אלוהים, אלוהים, אמא הצילו', הוא בתגובה אמר 'עכשיו את באה איתי'. התחלתי להיאבק בו, השתחררתי והתחלתי לברוח, אך הוא המשיך לרדוף אחרי ואז תפס אותי, הוציא סכין מתוך המעיל והתחיל לדקור אותי ברגליים. נפלתי על הכביש מדממת. לא איבדתי את העשתונות והתחלתי לבעוט בו. נתתי לו בעיטה בפנים וכל הזמן צרחתי שיצילו אותי. הצלחתי לאחר הנפילה להסתובב והוא המשיך לדקור אותי. אני המשכתי לבעוט בו". גם כאשר שכבה מדממת על הכביש, ניסה התוקף להפשיל את מכנסיה, ואמר לה במבטא רוסי: "בואי איתי, בואי איתי", כשהוא ממשיך לדקור אותה. "בשלב מסוים הוא הבחין שהידיים שלו מלאות בדם לאחר שגרר אותי על הכביש. יכול להיות שהוא נלחץ כשהוא ראה את הדם. הוא לקח את הארנק שלי וברח". האירוע נמשך כ 7 דקות ובכל הזמן הזה לא עבר איש או רכב בסביבה. המקום בו עברה החיילת משמש כחניון לכלי רכב כבדים, אינו מואר ואינו מגודר וכל אחד יכול בקלות להיכנס, להתחבא, לתכנן ולתקוף. החיילת מבקשת "אני רוצה רק שיתפסו את התוקף ושיעשו את הצדק". ואני שואלת: 1. מדוע מקום מסוג זה המוזכר אינו מואר בפנסי תאורת רחוב שיכולים למנוע מקרים מסוג זה? האם עכשיו, לאחר שכבר קרה, אכן יוצבו הפנסים? האם זו השיטה- שיקרה ואז נבדוק אפשרויות? 2. אם היה ברשות החיילת נשק חם והיתה משתמשת בו להגנת עצמה, ואולי גם הורגת את התוקף המתועב, האם היתה מועמדת לדין בגין רצח? 3. והמשטרה- מדוע אינה מגבירה את כמות הסיורים במקומות המועדים לפורענות? לא רק מועדוני לילה ואתרי בילוי אלא גם מקומות חשוכים שעלולים להוות יעד לפושעים פוטנציאליים?
 
כי יש לנו חרא של מדינה!

וכן, אם היא היתה דוקרת אותו אז היא היתה מואשמת ברצח, מה לעשות? ישראל 2007 וחוקיה המטומטמים. היו אומרים לה, זו בעייתך שהתנגדת. היית יכולה להאנס בשקט והוא היה הולך, למה לא נתת לו לאנוס אותך וללכת? בגלל זה את מואשמת ברצח. לכתוב כזה דבר ופשוט לבכות, אבל מה לעשות? זו המדינה היקרה שציפינו וייחלנו לה 2000 שנה וזה החרא שקיבלנו.
 
בצבא יש משפט מאד מוכר:

חוקים אלו נכתבו בדם! לצערי, לפעמים רק אחרי שקורה המעשה, מקדימים תרופה למכה. רק אחרי שנהרגים, נרצחים, נאנסים, נחטפים, נשדדים או מוכים עד זוב דם מפנימים ומוציאים פתרונות לא פתרונות. לפעמים אין דרך אחרת ורק ככה לומדים. ולפעמים ליבי מתמלא בכעס למה לא חשבו על זה לפני כן. אי אפשר למנוע את כל האסונות בעולם, אני לא בטוחה שאם היה ברחוב הזה כמה פנסי רחוב זה מה שהיה מציל אותה. אי אפשר גם לזרוק את כל האשמה על המשטרה כל פעם, לא תמיד יש מספיק כוח אדם, לא תמיד הם במקום הנכון, לא תמיד אפשרי שהם יהיו בכל מקום, בו זמנית. אנשים מתים בכבישים - גם שם צריכים להגביר נוכחות משטרה במועדונים ובפאבים - גם שם צריכים להגביר נוכחות משטרה במקומות מיועדים לפיגועים - גם שם צריכים להגביר נוכחות משטרה במקומות הומי אדם - גם שם צריכים להגביר נוכחות משטרה בטרמפיאדות - גם שם צריכים להגביר נוכחות משטרה לא תמיד הכל אפשרי, ואני שמחה על החיילת הזאת שבמקרה עברה שם משטרה והצילה את החיים שלה. באותה מידה היא יכלה גם לדמם למוות על הכביש. נכון, זה מכעיס, זה מרגיז וגם אני הייתי רוצה שיהיו מפוזרים ניידות בכל רחוב, בכל שעה. אבל המצב לא מאפשר את זה. אז במקום לזרוק את האשמה, ולבזבז אנרגיות שלא יועילו במילא אני בעד להתנדב! אני יוצאת בקריאת התנדבות למדינת ישראל ולתושביה - תתנדבו! תתנדבו להצטרף לניידות, תתגברו את המשטרה, משמר האזרחי. תתנדבו לסיירות התנדבותיות שמשוטטות בלילה ברחוב ומחפשות מקרים בדיוק כאלה. אם אנחנו לא נציל את עצמנו, לא תמיד יהיה מי שיציל אותנו. אני יוצאת בקריאה גם לאותן נערות ונערים, חיילות וחיילים, נשים וילדים באשר הם: לא להסתובב לבד במקומות חשוכים, לא להסתובב לבד בכלל במקומות מפוקפקים, לא לעלות בטרמפים, להיזהר מאנשים חשודים, לא להתקרב לזרים, להיות תמיד עירניים. תשמרו על עצמכם, ושלא נדע עוד מקרים כאלה.
 

JOYE האחת

New member
פשוט נימאס לי כברררר!!!

נימאס לי מהמצב שלנו בארץ...נמאס לי מהרציחות שיש כאן כל שני וחמישי...ואותו הדבר לגבי האונס... אני חושבת שאנחנו חייבים להתחיל לשנות את החוקים ומהררררר...!!!!! נימאס לי שאני בתור אישה צריכה לפםחד ללכת ברחוב...או כל דבר...!!! אוףףףףףף....נמאס לי מהמשטרה,מהצבא,מהפוליטקה מכולם!!!!
 
למעלה