תשובתי ארוכה מהודעתך
וצר לי אם לא הבנת אותה. אני בהחלט מצטרף לדעתך תוך ציון היותי פסימיסט בגלל הנסיון שנצבר בכל ההתנהלות האחרונה של המדינה בכל דרכיה וכניעתה המוחלטת לטרור ולפוליטיקה עלובה,חד מימדית,נהנתנית שבה המדינה,מסורתה וקודשיה היו למרמס. אם ערפאת וחבר הגנרלים שלו עדיין חיים- זו ההוכחה לעליבותנו