כמות הנוסעים באוטובוסים בארץ לפי קו

מצב
הנושא נעול.

rockysc

New member
כמות הנוסעים באוטובוסים בארץ לפי קו

כמות הנוסעים באוטובוסים בארץ לפי קו
שלום,

אני מתעניין מהם קווי האוטובוס בעלי כמות הנוסעים הגדולה ביותר בארץ (בנתונים יומיים\חודשיים\שנתיים, לא באמת משנה...), חיפשתי באינטרנט ולא הצלחתי למצוא.

אשמח לסטטיסטיקה הכי רחבה שיש בדגש על חלוקה בין בינעירוניים לעירוניים וכדומה...

תודה רבה,
רועי
 

rockysc

New member
למישהו יש תשובה גם מידע כללי?

כמות הנוסעים באוטובוסים בארץ לפי קו
שלום,

אני מתעניין מהם קווי האוטובוס בעלי כמות הנוסעים הגדולה ביותר בארץ (בנתונים יומיים\חודשיים\שנתיים, לא באמת משנה...), חיפשתי באינטרנט ולא הצלחתי למצוא.

אשמח לסטטיסטיקה הכי רחבה שיש בדגש על חלוקה בין בינעירוניים לעירוניים וכדומה...

תודה רבה,
רועי
למישהו יש תשובה גם מידע כללי?
אם אין נתונים סטטיסטיים גם דירוג של הקוים עם הכי הרבה נוסעים לפי ידע כללי יהיה טוב.
 

דניאל 130

New member
קו 480 הוא הקו הבינעירוני עם הכי הרבה נוסעים

למישהו יש תשובה גם מידע כללי?
אם אין נתונים סטטיסטיים גם דירוג של הקוים עם הכי הרבה נוסעים לפי ידע כללי יהיה טוב.
קו 480 הוא הקו הבינעירוני עם הכי הרבה נוסעים
קו 18 בירושלים הוא הקו העירוני עם הכי הרבה נוסעים.
 

mister K

New member
אתה בטוח לגבי 18 בירושלים?

קו 480 הוא הקו הבינעירוני עם הכי הרבה נוסעים
קו 18 בירושלים הוא הקו העירוני עם הכי הרבה נוסעים.
אתה בטוח לגבי 18 בירושלים?
כי מאז שהוא קוצר לתחנה המרכזית, הוא לדעתי לא הקו עם הכי הרבה נוסעים.
אפילו בירושלים עצמה יש כמה קווים שהם בוודאות יותר עמוסים.

לגבי תל אביב אין לי נתונים רשמיים, אך לדעתי קו 204 לוקח את התואר.
 

droriko

New member
הוא שאל לגבי הכמות,לא לגבי העומס

אתה בטוח לגבי 18 בירושלים?
כי מאז שהוא קוצר לתחנה המרכזית, הוא לדעתי לא הקו עם הכי הרבה נוסעים.
אפילו בירושלים עצמה יש כמה קווים שהם בוודאות יותר עמוסים.

לגבי תל אביב אין לי נתונים רשמיים, אך לדעתי קו 204 לוקח את התואר.
הוא שאל לגבי הכמות,לא לגבי העומס
על התואר הזה מתמודדות המפרקיות של בת ים
 

mister K

New member
204 גם מבחינת כמות לוקח לדעתי.

הוא שאל לגבי הכמות,לא לגבי העומס
על התואר הזה מתמודדות המפרקיות של בת ים
204 גם מבחינת כמות לוקח לדעתי.
גם 18 ו-25 נמצאים במקום מכובד וגם 51 ו-66.
אל תשכח שלפני הרפורמה קו 16 היה הקו הרווחי ביותר בדן. כיום 204 הוא למעשה 16 הישן, רק עם נוסעים נוספים בקטע רידינג-אלנבי.
 

droriko

New member
הוא היה הכי רווחי

204 גם מבחינת כמות לוקח לדעתי.
גם 18 ו-25 נמצאים במקום מכובד וגם 51 ו-66.
אל תשכח שלפני הרפורמה קו 16 היה הקו הרווחי ביותר בדן. כיום 204 הוא למעשה 16 הישן, רק עם נוסעים נוספים בקטע רידינג-אלנבי.
הוא היה הכי רווחי
כי הוא היה נוסע בקצרות

הקו עם הכי הרבה נוסעים לפני הרפורמה זה ללא ספק 25, כמו מה שהוא היה אז לא ראיתי בחיים שלי. מפרקית שיוצאת כל 4 דקות ומשאירה נוסעים כשהיא אפילו לא מגיע לחצי מהדרך, כזה דבר לא ראיתי בשום קו שעשיתי בו ספירות. גם בשעות המתות-כביכול הוא היה לפעמים עמוס בעמידה.

204 אמנם נראה עמוס,אבל אם הוא היה נוסע עם מפרקית הוא היה בקושי מלא בישיבה,וזה רק בשעות הלחץ שלו.
 

droriko

New member
והקטע

הוא היה הכי רווחי
כי הוא היה נוסע בקצרות

הקו עם הכי הרבה נוסעים לפני הרפורמה זה ללא ספק 25, כמו מה שהוא היה אז לא ראיתי בחיים שלי. מפרקית שיוצאת כל 4 דקות ומשאירה נוסעים כשהיא אפילו לא מגיע לחצי מהדרך, כזה דבר לא ראיתי בשום קו שעשיתי בו ספירות. גם בשעות המתות-כביכול הוא היה לפעמים עמוס בעמידה.

204 אמנם נראה עמוס,אבל אם הוא היה נוסע עם מפרקית הוא היה בקושי מלא בישיבה,וזה רק בשעות הלחץ שלו.
והקטע
שגם אחרי ש-25 היה מתרוקן באלנבי הוא היה מתמלא מחדש בסטודנטים,וביהודה מכבי הוא היה מדלג לפעמים על תחנות
 
נסעתי בו במקרה ביום ו', מסלולו החדש מטופש

אתה בטוח לגבי 18 בירושלים?
כי מאז שהוא קוצר לתחנה המרכזית, הוא לדעתי לא הקו עם הכי הרבה נוסעים.
אפילו בירושלים עצמה יש כמה קווים שהם בוודאות יותר עמוסים.

לגבי תל אביב אין לי נתונים רשמיים, אך לדעתי קו 204 לוקח את התואר.
נסעתי בו במקרה ביום ו', מסלולו החדש מטופש
האוטובוס היחיד שבמקום להגיע מגן הפעמון למלך גו'רג' דרך קרן היסוד עושה זאת דרך שתי צלעות המשולש הפקוקות: דוד המלך ואגרון. אם הייתי יודע שכך הוא נוסע הייתי מחליף אוטובוס בגן הפעמון. פעם הוא אכן היה אחד האוטובוסים הצפופים והתדירים בירושלים אבל במסלול החדש שיצרו לו אין סיכוי שזה ימשיך.
 

amit1270

New member
המסלול היה אמור להשתנות בפעימה האחרונה

נסעתי בו במקרה ביום ו', מסלולו החדש מטופש
האוטובוס היחיד שבמקום להגיע מגן הפעמון למלך גו'רג' דרך קרן היסוד עושה זאת דרך שתי צלעות המשולש הפקוקות: דוד המלך ואגרון. אם הייתי יודע שכך הוא נוסע הייתי מחליף אוטובוס בגן הפעמון. פעם הוא אכן היה אחד האוטובוסים הצפופים והתדירים בירושלים אבל במסלול החדש שיצרו לו אין סיכוי שזה ימשיך.
המסלול היה אמור להשתנות בפעימה האחרונה
(שכללה את הוצאת כל הקווים מרחוב שלומציון) ולעבור כמו כולם בקרן היסוד, אבל בעקבות מחאת תושבי דרום העיר שמחו נגד הניתוק מאזור ממילא והעיר העתיקה הקו ממשיך לעבור לאורך המלך דוד גם כיום.
 
אין בעיה, אבל לפחות שהיה ממשיך לשבטי ישראל

המסלול היה אמור להשתנות בפעימה האחרונה
(שכללה את הוצאת כל הקווים מרחוב שלומציון) ולעבור כמו כולם בקרן היסוד, אבל בעקבות מחאת תושבי דרום העיר שמחו נגד הניתוק מאזור ממילא והעיר העתיקה הקו ממשיך לעבור לאורך המלך דוד גם כיום.
אין בעיה, אבל לפחות שהיה ממשיך לשבטי ישראל
ומשם לנביאים ולדוידקה ושומר בכך פחות או יותר על דמיון לתוואי המקורי במקום השעטנז המוזר הזה של המלך דוד אגרון והמלך ג'ורג'. כשראיתי שהוא ממשיך לדןד המלך הייתי בטוח שהוא ימשיך לשבטי ישראל ושם אוכל להחליף לרכבת הקלה בכיכר ספרא. במקום זה הוא הוסיף עוד 8 דקות נסיעה שבמקרים קשים יותר יכולה להימשך הרבה יותר עקב הרמזור הכבד בכיכר צרפת.
 

mister K

New member
18 כיום הוא לחלוטין לא הקו הכי מלא בירושלים.

איך 18 של ירושלים
אם לפי כל קו הוא יוצא פעם בשעה
18 כיום הוא לחלוטין לא הקו הכי מלא בירושלים.
במסלול הקודם שלו זה בהחלט היה הגיוני ואז גם הופעלו עליו מפרקיות. כיום ממש לא ודניאל 130 טועה וכנראה לא מעודכן.
אמנם לא יוצא לי להגיע הרבה לירושלים, אבל לדעתי הקווים המלאים ביותר בעיר כיום הם קווים עורקיים כמו 71, 72, 74 ו-32. גם קו 1 לכותל די מלא.
 

droriko

New member
ולדעתי אתה טועה לגבי 480

קו 480 הוא הקו הבינעירוני עם הכי הרבה נוסעים
קו 18 בירושלים הוא הקו העירוני עם הכי הרבה נוסעים.
ולדעתי אתה טועה לגבי 480
הקו עם הכי הרבה נוסעים זה קרוב לודאי 149, מכפר סבא לתל אביב הוא עמוס בעמידה לאורך כל היום, בבוקר עם כל אלה שנוסעים לתל אביב ולגלילות, ובשאר היום הו עמוס בגלל כל החיילים שעולים בגלילות ויורדים ברכבת. ואני מדבר על קו תדיר, לא על אחד הקוים האלה שיוצאים פעם בשעתיים.
 
149 הוא לא קו בינעירוני, הוא קו פרברי בתוך

ולדעתי אתה טועה לגבי 480
הקו עם הכי הרבה נוסעים זה קרוב לודאי 149, מכפר סבא לתל אביב הוא עמוס בעמידה לאורך כל היום, בבוקר עם כל אלה שנוסעים לתל אביב ולגלילות, ובשאר היום הו עמוס בגלל כל החיילים שעולים בגלילות ויורדים ברכבת. ואני מדבר על קו תדיר, לא על אחד הקוים האלה שיוצאים פעם בשעתיים.
149 הוא לא קו בינעירוני, הוא קו פרברי בתוך
מטרופולין.
לא כל קו שמשמשים בו אוטובוסים בינעירוניים הוא קו בינעירוני.
אני מניח שקווי נתניה - תל אביב, למשל, שהם אף יותר בינעירוניים מקו 149, עמוסים לא פחות ואולי יותר מ-149.
 

droriko

New member
עוד פעם הויכוח הזה?

149 הוא לא קו בינעירוני, הוא קו פרברי בתוך
מטרופולין.
לא כל קו שמשמשים בו אוטובוסים בינעירוניים הוא קו בינעירוני.
אני מניח שקווי נתניה - תל אביב, למשל, שהם אף יותר בינעירוניים מקו 149, עמוסים לא פחות ואולי יותר מ-149.
עוד פעם הויכוח הזה?
149 הוא בינעירוני כי רוב המסלול שלו זה בכבישים בינעירונים

קו פרברי זה קו כמו 561 נניח
 
אז אם כך, גם קווי נתניה תל אביב בינעירוניים

עוד פעם הויכוח הזה?
149 הוא בינעירוני כי רוב המסלול שלו זה בכבישים בינעירונים

קו פרברי זה קו כמו 561 נניח
אז אם כך, גם קווי נתניה תל אביב בינעירוניים
והם עמוסים יותר מ-149.
כך שלפי כל הגדרה שהיא, 149 אינו העמוס ביותר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה