כמה תמונות שצילמתי היום

מצב
הנושא נעול.

saar ganim

New member
כמה תמונות שצילמתי היום

כמה תמונות שצילמתי היום
שלום אני משתמש חדש והיום צילמתי כמה תמונות של אוטובוסים בחניון אגד בחולון תמונה ראשונה של 3 מרצדס O-404 ווולוו B10B
 

saar ganim

New member
תמונה שניה O-405 ושני NL-313

כמה תמונות שצילמתי היום
שלום אני משתמש חדש והיום צילמתי כמה תמונות של אוטובוסים בחניון אגד בחולון תמונה ראשונה של 3 מרצדס O-404 ווולוו B10B
תמונה שניה O-405 ושני NL-313
 

saar ganim

New member
תמונה שלישית וולוו B10B

כמה תמונות שצילמתי היום
שלום אני משתמש חדש והיום צילמתי כמה תמונות של אוטובוסים בחניון אגד בחולון תמונה ראשונה של 3 מרצדס O-404 ווולוו B10B
תמונה שלישית וולוו B10B
מישהו יודע איזה מרכב זה?
 

צחקן

New member
כן HCOOL קוראים לו ב"דן" ... .

תמונה שלישית וולוו B10B
מישהו יודע איזה מרכב זה?
כן HCOOL קוראים לו ב"דן" ... .
ב"ה זהו "מרכב עממי".... . אני וחברי יהודה אריה (יהודה ג.) קרואים לו בהרכבת מרכבים מר"מ (מרכב רגיל מרכבים) וכשהוא מורכב בהארגז אז מר"א (מרכב רגיל הארגז).
 

ה דרומי

New member
ברוך בואך בצל פורמנו הקט

כמה תמונות שצילמתי היום
שלום אני משתמש חדש והיום צילמתי כמה תמונות של אוטובוסים בחניון אגד בחולון תמונה ראשונה של 3 מרצדס O-404 ווולוו B10B
ברוך בואך בצל פורמנו הקט
ותמונות שאישית אהבתי
 

saar ganim

New member
תמונה רביעית

כמה תמונות שצילמתי היום
שלום אני משתמש חדש והיום צילמתי כמה תמונות של אוטובוסים בחניון אגד בחולון תמונה ראשונה של 3 מרצדס O-404 ווולוו B10B
תמונה רביעית
התמונה השלישית לא עלתה
 

saar ganim

New member
ניסיון נוסף לתמונה השלית

כמה תמונות שצילמתי היום
שלום אני משתמש חדש והיום צילמתי כמה תמונות של אוטובוסים בחניון אגד בחולון תמונה ראשונה של 3 מרצדס O-404 ווולוו B10B
ניסיון נוסף לתמונה השלית
 

saar ganim

New member
תמונה שביעית

כמה תמונות שצילמתי היום
שלום אני משתמש חדש והיום צילמתי כמה תמונות של אוטובוסים בחניון אגד בחולון תמונה ראשונה של 3 מרצדס O-404 ווולוו B10B
תמונה שביעית
שלא יצאה כל כך טוב
 

saar ganim

New member
תמונה שמינית ואחרונה

כמה תמונות שצילמתי היום
שלום אני משתמש חדש והיום צילמתי כמה תמונות של אוטובוסים בחניון אגד בחולון תמונה ראשונה של 3 מרצדס O-404 ווולוו B10B
תמונה שמינית ואחרונה
מישהו יודע אם הגרר הזה שופץ בשביל המוזאון?
 
הגרר אכן שייך למוזיאון

תמונה שמינית ואחרונה
מישהו יודע אם הגרר הזה שופץ בשביל המוזאון?
הגרר אכן שייך למוזיאון
לצערנו, אין מקום בתוך המוזיאון לגרר, לכן מנהל המוזיאון, מר נוח סלוצקי היקר והגדול (!!!) נאלץ להשאירו בחוץ.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה