saar ganim
New member
כמה תמונות שצילמתי היום
כמה תמונות שצילמתי היום
שלום אני משתמש חדש והיום צילמתי כמה תמונות של אוטובוסים בחניון אגד בחולון תמונה ראשונה של 3 מרצדס O-404 ווולוו B10B
כמה תמונות שצילמתי היום
שלום אני משתמש חדש והיום צילמתי כמה תמונות של אוטובוסים בחניון אגד בחולון תמונה ראשונה של 3 מרצדס O-404 ווולוו B10B