הפרוייקט של אופיר כץ
New member
כמה תמונות מהשבועות האחרונים
כמה תמונות מהשבועות האחרונים
קודם כל, צמד קטרים סמוך לתחנת באר-שבע צפון
כמה תמונות מהשבועות האחרונים
קודם כל, צמד קטרים סמוך לתחנת באר-שבע צפון
תצוגת "מועדון החמש" בערדכמה תמונות מהשבועות האחרונים
קודם כל, צמד קטרים סמוך לתחנת באר-שבע צפון
מועדון החמש, מודל 1939כמה תמונות מהשבועות האחרונים
קודם כל, צמד קטרים סמוך לתחנת באר-שבע צפון
המכונית הראשונה בעולם כולו עם הנעהמועדון החמש, מודל 1939
קלאסית נוספתכמה תמונות מהשבועות האחרונים
קודם כל, צמד קטרים סמוך לתחנת באר-שבע צפון
שלט תחנה בערדכמה תמונות מהשבועות האחרונים
קודם כל, צמד קטרים סמוך לתחנת באר-שבע צפון
אחרונה וטרייה מהיום בבוקרכמה תמונות מהשבועות האחרונים
קודם כל, צמד קטרים סמוך לתחנת באר-שבע צפון
תמונה בניגוד להוראות ההפעלה של ר"י:כמה תמונות מהשבועות האחרונים
קודם כל, צמד קטרים סמוך לתחנת באר-שבע צפון
הם חנו. אני מניח ומקווה שלא עברו על ההוראותתמונה בניגוד להוראות ההפעלה של ר"י:
על-פי הוראות התפעול לקטרי קו-קו מדגם JT42CW אסור לחבר שני קטרים מדגם זה ביחד בעת נסיעה. מעניין מה היתה הסיבה שהם חוברו יחדיו? צילמת משהו נדיר שעשוי גם לגרום צרות למי שחיבר את הקטרים הללו ביחד...
אסור להם לנסוע ביחד. אני מציע למנהלי הפורוםהם חנו. אני מניח ומקווה שלא עברו על ההוראות
אולי החנו אותם בנפרד?אסור להם לנסוע ביחד. אני מציע למנהלי הפורום
למחוק את התמונה כדי להגן על נהג הקטר שעשה זאת, כי חבל לי עליו.
ההנחייה קובעת במפורש שאין לחבר שני קטרים מדגם זה ביחד במבנה של "דאבל הד". זה כולל גם נסיעה שלהם לבד ללא קרונות.
ערב טוב.
לא יודע? לי נראה ככה.אולי החנו אותם בנפרד?
אפשר הסבר להוראה הזו?תמונה בניגוד להוראות ההפעלה של ר"י:
על-פי הוראות התפעול לקטרי קו-קו מדגם JT42CW אסור לחבר שני קטרים מדגם זה ביחד בעת נסיעה. מעניין מה היתה הסיבה שהם חוברו יחדיו? צילמת משהו נדיר שעשוי גם לגרום צרות למי שחיבר את הקטרים הללו ביחד...
קשור למנגנון הבלימה. הסבר מפורטאפשר הסבר להוראה הזו?
מותר לחבר שני קוקו כבר לפני שנה הוראהתמונה בניגוד להוראות ההפעלה של ר"י:
על-פי הוראות התפעול לקטרי קו-קו מדגם JT42CW אסור לחבר שני קטרים מדגם זה ביחד בעת נסיעה. מעניין מה היתה הסיבה שהם חוברו יחדיו? צילמת משהו נדיר שעשוי גם לגרום צרות למי שחיבר את הקטרים הללו ביחד...
אכן ניתן לחבר שני קטרי JT42CWתמונה בניגוד להוראות ההפעלה של ר"י:
על-פי הוראות התפעול לקטרי קו-קו מדגם JT42CW אסור לחבר שני קטרים מדגם זה ביחד בעת נסיעה. מעניין מה היתה הסיבה שהם חוברו יחדיו? צילמת משהו נדיר שעשוי גם לגרום צרות למי שחיבר את הקטרים הללו ביחד...
ובקשר למנגנון הבלימה...אכן ניתן לחבר שני קטרי JT42CW
היי אביתר היקר ושאר חברי הפורום,
אייל 161 לא טועה והתמונה אכן משקפת הוראה חדשה ואף נהג רכבת לא יפגע מכך.
אם לרגע ניקח בחשבון שבתמונה אולי סתם חונים להם אחד ליד השני שני הקטרים, אכן הועלה דיון מעניין.
כשהקטרים הגיע לארץ, ה"בופרים" היו שטוחים לחלוטין ולכן היה פחד שבזמן נסיעת רכבת כשהמסילה מתעקלת, לא תהיה גמישות בין ה"בופרים" ובזמן העיקול הם ידחפו אחד את השני,
דבר שיגרום למצב שנקרא אצלנו "שילוב בופרים" או בשפת העם: בופר על בופר מה שיוביל לשימוט.
בשנים האחרונות שודרגו כל הבופרים השטוחים לכאלו קמורים ואכן לפני חצי שנה בערך ניתנה ההוראה שניתן לחבר בטור שני קטרי קוקו.
אגב,
אמנם ההוראה ניתנה אך לא עודכן מהו המשקל שיוכלו לסחוב יחד שני הקטרים ואכן לפני שבוע קיבלנו את העדכון כדלקמן:
בקטע צין/צפע - דימונה, שני קטרי קוקו יכולים לסחוב 3000 טון לעומת קוקו + ג'מבו שיכולים לסחוב 2600 טון.
תודה על ההסברובקשר למנגנון הבלימה...
דווקא קטרים אלו מצויידים במערכת בלימה המורכבת תחילה ממכשיר הנקרא "מייבש אויר" שתפקידו להוציא את הלחות מהאויר הדחוס שמיועד להפעלת בלמי הקטר והרכבת.
וזאת כמובן בניגוד לקטרי הג'מבו אשר לא מצויידים במערכת זו אלה בברזי ניקוז ידניים לניקוז הלחות ממיכלי האויר.
לכן הוראת היצרן של קרונות הדאבל אוסרת חיבור מקור כח (קטר) אשר אינו מצוייד במייבש אויר בדיוק מהסיבה שאביתר רשם והיא קורוזיה בצינורות ובמערכות הבלם של הקרונות.
לא יעשו להם כלום כמו שלא עשו לאלו שעשו תאונותובקשר למנגנון הבלימה...
דווקא קטרים אלו מצויידים במערכת בלימה המורכבת תחילה ממכשיר הנקרא "מייבש אויר" שתפקידו להוציא את הלחות מהאויר הדחוס שמיועד להפעלת בלמי הקטר והרכבת.
וזאת כמובן בניגוד לקטרי הג'מבו אשר לא מצויידים במערכת זו אלה בברזי ניקוז ידניים לניקוז הלחות ממיכלי האויר.
לכן הוראת היצרן של קרונות הדאבל אוסרת חיבור מקור כח (קטר) אשר אינו מצוייד במייבש אויר בדיוק מהסיבה שאביתר רשם והיא קורוזיה בצינורות ובמערכות הבלם של הקרונות.
תודה רבה על המידע המעודכן !אכן ניתן לחבר שני קטרי JT42CW
היי אביתר היקר ושאר חברי הפורום,
אייל 161 לא טועה והתמונה אכן משקפת הוראה חדשה ואף נהג רכבת לא יפגע מכך.
אם לרגע ניקח בחשבון שבתמונה אולי סתם חונים להם אחד ליד השני שני הקטרים, אכן הועלה דיון מעניין.
כשהקטרים הגיע לארץ, ה"בופרים" היו שטוחים לחלוטין ולכן היה פחד שבזמן נסיעת רכבת כשהמסילה מתעקלת, לא תהיה גמישות בין ה"בופרים" ובזמן העיקול הם ידחפו אחד את השני,
דבר שיגרום למצב שנקרא אצלנו "שילוב בופרים" או בשפת העם: בופר על בופר מה שיוביל לשימוט.
בשנים האחרונות שודרגו כל הבופרים השטוחים לכאלו קמורים ואכן לפני חצי שנה בערך ניתנה ההוראה שניתן לחבר בטור שני קטרי קוקו.
אגב,
אמנם ההוראה ניתנה אך לא עודכן מהו המשקל שיוכלו לסחוב יחד שני הקטרים ואכן לפני שבוע קיבלנו את העדכון כדלקמן:
בקטע צין/צפע - דימונה, שני קטרי קוקו יכולים לסחוב 3000 טון לעומת קוקו + ג'מבו שיכולים לסחוב 2600 טון.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.