כמה תמונות מהשבועות האחרונים

מצב
הנושא נעול.
שלט תחנה בערד

כמה תמונות מהשבועות האחרונים
קודם כל, צמד קטרים סמוך לתחנת באר-שבע צפון
שלט תחנה בערד
מסתבר שהקו לבני-ברק עובר פה בשבת בלבד


קווים 385 ו-387 כבר לא עוברים פה לפחות 15 שנה, ולדעתי זה גם בערך משך הזמן ש-387 לא קיים.
 
אחרונה וטרייה מהיום בבוקר

כמה תמונות מהשבועות האחרונים
קודם כל, צמד קטרים סמוך לתחנת באר-שבע צפון
אחרונה וטרייה מהיום בבוקר
העברת קווי ויאוליה להפעלת אפיקים מתרחשת לנגד עינינו.

התמונה כמובן ממסוף 2000.
 
תמונה בניגוד להוראות ההפעלה של ר"י:

כמה תמונות מהשבועות האחרונים
קודם כל, צמד קטרים סמוך לתחנת באר-שבע צפון
תמונה בניגוד להוראות ההפעלה של ר"י:
על-פי הוראות התפעול לקטרי קו-קו מדגם JT42CW אסור לחבר שני קטרים מדגם זה ביחד בעת נסיעה. מעניין מה היתה הסיבה שהם חוברו יחדיו? צילמת משהו נדיר שעשוי גם לגרום צרות למי שחיבר את הקטרים הללו ביחד...
 
הם חנו. אני מניח ומקווה שלא עברו על ההוראות

תמונה בניגוד להוראות ההפעלה של ר"י:
על-פי הוראות התפעול לקטרי קו-קו מדגם JT42CW אסור לחבר שני קטרים מדגם זה ביחד בעת נסיעה. מעניין מה היתה הסיבה שהם חוברו יחדיו? צילמת משהו נדיר שעשוי גם לגרום צרות למי שחיבר את הקטרים הללו ביחד...
הם חנו. אני מניח ומקווה שלא עברו על ההוראות
 
אסור להם לנסוע ביחד. אני מציע למנהלי הפורום

הם חנו. אני מניח ומקווה שלא עברו על ההוראות
אסור להם לנסוע ביחד. אני מציע למנהלי הפורום
למחוק את התמונה כדי להגן על נהג הקטר שעשה זאת, כי חבל לי עליו.
ההנחייה קובעת במפורש שאין לחבר שני קטרים מדגם זה ביחד במבנה של "דאבל הד". זה כולל גם נסיעה שלהם לבד ללא קרונות.
ערב טוב.
 

alantan

New member
אולי החנו אותם בנפרד?

אסור להם לנסוע ביחד. אני מציע למנהלי הפורום
למחוק את התמונה כדי להגן על נהג הקטר שעשה זאת, כי חבל לי עליו.
ההנחייה קובעת במפורש שאין לחבר שני קטרים מדגם זה ביחד במבנה של "דאבל הד". זה כולל גם נסיעה שלהם לבד ללא קרונות.
ערב טוב.
אולי החנו אותם בנפרד?
 

נתנאל531

Well-known member
אפשר הסבר להוראה הזו?

תמונה בניגוד להוראות ההפעלה של ר"י:
על-פי הוראות התפעול לקטרי קו-קו מדגם JT42CW אסור לחבר שני קטרים מדגם זה ביחד בעת נסיעה. מעניין מה היתה הסיבה שהם חוברו יחדיו? צילמת משהו נדיר שעשוי גם לגרום צרות למי שחיבר את הקטרים הללו ביחד...
אפשר הסבר להוראה הזו?
 
קשור למנגנון הבלימה. הסבר מפורט

אפשר הסבר להוראה הזו?
קשור למנגנון הבלימה. הסבר מפורט
תוכל לקבל ממני לאחר שאבדוק את הסוגיה במוסך. אם אינני טועה, בעבר כבר דובר על כך כאן בפורום. בכל אופן זו ההנחייה של הרכבת ואני מניח שגם של היצרן. סיבה נוספת היתה בין היתר משקל עודף על גשרי בטון בעת נסיעה אך היא רק הסיבה המשנית. העיקרית קשורה למנגנון הבלימה שעלול להיפגע ולהינזק במקרה דנן. אם זכרוני אינו מטעה אותי, חיבור בין שני קטרים מדגם זה יוצר עודף לחות במנגנון הבלימה - דבר שעלול לגרום לקורוזיה מהירה ולנזק ממשי למערכת.
 
מותר לחבר שני קוקו כבר לפני שנה הוראה

תמונה בניגוד להוראות ההפעלה של ר"י:
על-פי הוראות התפעול לקטרי קו-קו מדגם JT42CW אסור לחבר שני קטרים מדגם זה ביחד בעת נסיעה. מעניין מה היתה הסיבה שהם חוברו יחדיו? צילמת משהו נדיר שעשוי גם לגרום צרות למי שחיבר את הקטרים הללו ביחד...
מותר לחבר שני קוקו כבר לפני שנה הוראה
חדש של הרכבת ...
פה יש קישור שלי 707+702 לרמת חובב
https://www.youtube.com/watch?v=X9tGoqu_wE4
 
אכן ניתן לחבר שני קטרי JT42CW

תמונה בניגוד להוראות ההפעלה של ר"י:
על-פי הוראות התפעול לקטרי קו-קו מדגם JT42CW אסור לחבר שני קטרים מדגם זה ביחד בעת נסיעה. מעניין מה היתה הסיבה שהם חוברו יחדיו? צילמת משהו נדיר שעשוי גם לגרום צרות למי שחיבר את הקטרים הללו ביחד...
אכן ניתן לחבר שני קטרי JT42CW
היי אביתר היקר ושאר חברי הפורום,

אייל 161 לא טועה והתמונה אכן משקפת הוראה חדשה ואף נהג רכבת לא יפגע מכך.

אם לרגע ניקח בחשבון שבתמונה אולי סתם חונים להם אחד ליד השני שני הקטרים, אכן הועלה דיון מעניין.

כשהקטרים הגיע לארץ, ה"בופרים" היו שטוחים לחלוטין ולכן היה פחד שבזמן נסיעת רכבת כשהמסילה מתעקלת, לא תהיה גמישות בין ה"בופרים" ובזמן העיקול הם ידחפו אחד את השני,
דבר שיגרום למצב שנקרא אצלנו "שילוב בופרים" או בשפת העם: בופר על בופר מה שיוביל לשימוט.

בשנים האחרונות שודרגו כל הבופרים השטוחים לכאלו קמורים ואכן לפני חצי שנה בערך ניתנה ההוראה שניתן לחבר בטור שני קטרי קוקו.

אגב,

אמנם ההוראה ניתנה אך לא עודכן מהו המשקל שיוכלו לסחוב יחד שני הקטרים ואכן לפני שבוע קיבלנו את העדכון כדלקמן:

בקטע צין/צפע - דימונה, שני קטרי קוקו יכולים לסחוב 3000 טון לעומת קוקו + ג'מבו שיכולים לסחוב 2600 טון.
 
ובקשר למנגנון הבלימה...

אכן ניתן לחבר שני קטרי JT42CW
היי אביתר היקר ושאר חברי הפורום,

אייל 161 לא טועה והתמונה אכן משקפת הוראה חדשה ואף נהג רכבת לא יפגע מכך.

אם לרגע ניקח בחשבון שבתמונה אולי סתם חונים להם אחד ליד השני שני הקטרים, אכן הועלה דיון מעניין.

כשהקטרים הגיע לארץ, ה"בופרים" היו שטוחים לחלוטין ולכן היה פחד שבזמן נסיעת רכבת כשהמסילה מתעקלת, לא תהיה גמישות בין ה"בופרים" ובזמן העיקול הם ידחפו אחד את השני,
דבר שיגרום למצב שנקרא אצלנו "שילוב בופרים" או בשפת העם: בופר על בופר מה שיוביל לשימוט.

בשנים האחרונות שודרגו כל הבופרים השטוחים לכאלו קמורים ואכן לפני חצי שנה בערך ניתנה ההוראה שניתן לחבר בטור שני קטרי קוקו.

אגב,

אמנם ההוראה ניתנה אך לא עודכן מהו המשקל שיוכלו לסחוב יחד שני הקטרים ואכן לפני שבוע קיבלנו את העדכון כדלקמן:

בקטע צין/צפע - דימונה, שני קטרי קוקו יכולים לסחוב 3000 טון לעומת קוקו + ג'מבו שיכולים לסחוב 2600 טון.
ובקשר למנגנון הבלימה...
דווקא קטרים אלו מצויידים במערכת בלימה המורכבת תחילה ממכשיר הנקרא "מייבש אויר" שתפקידו להוציא את הלחות מהאויר הדחוס שמיועד להפעלת בלמי הקטר והרכבת.

וזאת כמובן בניגוד לקטרי הג'מבו אשר לא מצויידים במערכת זו אלה בברזי ניקוז ידניים לניקוז הלחות ממיכלי האויר.

לכן הוראת היצרן של קרונות הדאבל אוסרת חיבור מקור כח (קטר) אשר אינו מצוייד במייבש אויר בדיוק מהסיבה שאביתר רשם והיא קורוזיה בצינורות ובמערכות הבלם של הקרונות.
 

davidfainshtein

New member
מנהל
תודה על ההסבר

ובקשר למנגנון הבלימה...
דווקא קטרים אלו מצויידים במערכת בלימה המורכבת תחילה ממכשיר הנקרא "מייבש אויר" שתפקידו להוציא את הלחות מהאויר הדחוס שמיועד להפעלת בלמי הקטר והרכבת.

וזאת כמובן בניגוד לקטרי הג'מבו אשר לא מצויידים במערכת זו אלה בברזי ניקוז ידניים לניקוז הלחות ממיכלי האויר.

לכן הוראת היצרן של קרונות הדאבל אוסרת חיבור מקור כח (קטר) אשר אינו מצוייד במייבש אויר בדיוק מהסיבה שאביתר רשם והיא קורוזיה בצינורות ובמערכות הבלם של הקרונות.
תודה על ההסבר
 

itamo

New member
לא יעשו להם כלום כמו שלא עשו לאלו שעשו תאונות

ובקשר למנגנון הבלימה...
דווקא קטרים אלו מצויידים במערכת בלימה המורכבת תחילה ממכשיר הנקרא "מייבש אויר" שתפקידו להוציא את הלחות מהאויר הדחוס שמיועד להפעלת בלמי הקטר והרכבת.

וזאת כמובן בניגוד לקטרי הג'מבו אשר לא מצויידים במערכת זו אלה בברזי ניקוז ידניים לניקוז הלחות ממיכלי האויר.

לכן הוראת היצרן של קרונות הדאבל אוסרת חיבור מקור כח (קטר) אשר אינו מצוייד במייבש אויר בדיוק מהסיבה שאביתר רשם והיא קורוזיה בצינורות ובמערכות הבלם של הקרונות.
לא יעשו להם כלום כמו שלא עשו לאלו שעשו תאונות
בכל כמה זמן יש סיפורים על נהגים שפעלו בניגוד להוראות וגרמו לתאונות ולנזקים של מליונים, אבל הוועד לא מרשה שיגעו בהם.
 
תודה רבה על המידע המעודכן !


אכן ניתן לחבר שני קטרי JT42CW
היי אביתר היקר ושאר חברי הפורום,

אייל 161 לא טועה והתמונה אכן משקפת הוראה חדשה ואף נהג רכבת לא יפגע מכך.

אם לרגע ניקח בחשבון שבתמונה אולי סתם חונים להם אחד ליד השני שני הקטרים, אכן הועלה דיון מעניין.

כשהקטרים הגיע לארץ, ה"בופרים" היו שטוחים לחלוטין ולכן היה פחד שבזמן נסיעת רכבת כשהמסילה מתעקלת, לא תהיה גמישות בין ה"בופרים" ובזמן העיקול הם ידחפו אחד את השני,
דבר שיגרום למצב שנקרא אצלנו "שילוב בופרים" או בשפת העם: בופר על בופר מה שיוביל לשימוט.

בשנים האחרונות שודרגו כל הבופרים השטוחים לכאלו קמורים ואכן לפני חצי שנה בערך ניתנה ההוראה שניתן לחבר בטור שני קטרי קוקו.

אגב,

אמנם ההוראה ניתנה אך לא עודכן מהו המשקל שיוכלו לסחוב יחד שני הקטרים ואכן לפני שבוע קיבלנו את העדכון כדלקמן:

בקטע צין/צפע - דימונה, שני קטרי קוקו יכולים לסחוב 3000 טון לעומת קוקו + ג'מבו שיכולים לסחוב 2600 טון.
תודה רבה על המידע המעודכן !

 
מצב
הנושא נעול.
למעלה