כמה תלונות ברמה הלאומית...

ביילי_007

New member
כמה תלונות ברמה הלאומית...

1. למה חצי מהעולם חושב שבישראל רוכבים על גמלים במקום על מכוניות. 2. למה חצי עולם חושב שישראל נשלטת ע"י כוהני דת יהודים. 3. למה חצי עולם חושב שישראלים הם עם חוצפן (את זה אני יכול להבין). 4. למה חצי עולם חושב ישראלי = יהודי עם זקן (כלומר חרדי). אני מדבר עם אנשים ברחבי עולם דרך איסיקיו וכל התוכנות האלו...ויש הרבה אנשים שחושבים את הדברים האלו..ממש מוזר.. טוב אנשים אני הולך לרכוב על גמל שלי לחיפה..להתראות בינתיים.
 

keren007

New member
לפי דעתי...

חושבים ככה בגלל שידוע שהיהודים הלכו במדבר 40 שנה ובלה בלה בלה.... בקשר לזקן וכל השאר- בכל הסרטים שמראים מישהו יהודי, אז יש לו פאות וכובע וזקן, אז זו הדמות שיש לנו בעצם... אבל דווקא אנשים מהאינטרנט שאני מדברת איתם לא חושבים שאנחנו כאלה, אף אחד...
 

ביילי_007

New member
יכול להיות שאני היחיד שמשוחח

עם פריקים מוזרים...באינטרנט :) אולי זה הסיבה :)
 

מימי

New member
תגובות

1. מה, אתה רוכב על מכונית? איזה מתקדם אתה. אתה בטוח שאתה גר בישראל? 2. תקשורת וחצי אמת. 3. כי זה נכון. 4. תקשורת. ולא כל יהודי עם זקן הוא חרדי. דוד שלי חילוני לגמרי ויש לו זקן.
 
כמה תשובות:

1 - טוב שזה רק חצי, יש שליש כלשהו שבכלל לא יודע שקיימת כזו מדינה. 2 - יהודי העולם - רובם חרדים ואז כולם חושבים שמה שהם רואים קיים הרבה יותר בישראל. וזה מה שעונה לך גם על סעיף 4. 3 - הישראלים הם עם חוצפן נקודה.
 
למעלה