כמה תובנות לשבת.

Alfa156 GTA

New member
כמה תובנות לשבת.

1.המגינים של EE הרבה יותר מאסיבים מאשר HARD PARTS, ראיתי היום את שניהם אחד מול השני. (אפילו יצא לי לבדוק אותם...) (אגב, BLUE HOLE תודה שלא מכרת לי
) 2.קוץ בנשבר בתוך היד זה כואב. (הוא גם לא יוצא) 3.MITSUBISHI EVO הרבה יותר מהירה מKTM 250. (גם בפתיחה) שאלה אחרונה. 2 אופנועים, אותו דגם, אותה השנה, אפילו קצב הרכיבה דומה, ההבדלים היחידים שנראים לעין הם הבדל רציני במשקל הרוכב, הרדיאטורים בשני האופנועים שונים באופן מהותי בטמפ' שלהם שעצרנו לנוח. למה זה? רב תודות לכל העוזרים בשאלות הקודמות, אכן הבעיה היתה שמיכל הדלק לא ישב טוב, ושלא חתכתי את חלקי הפלסטיק בכנפיים. (תודה און, ופרגיתי)
 
לאופנוע שחם

אני הייתי מהמר דווקא על כיוון קרבורטור לא נכו אבל תבדוק את כל הכיוונים. אם באופנוע שלך מדובר תבדוק צבע פלאג - יכול להיות שהוא פשוט עובד עם תערובת עניה ומתחמם. ואולי הגיעה שעתך להחליף נוזל קירור, אם אתה שם את ה"מים הירוקים" הפשוטים אז החיים שלהם יחסית לנוזלים אחרים דיי קצרים (יש נוזלים המצהירים על חיים של 10 שנים! ) והגיע הזמן להחליף אותם בחדשים- המלצה שלי תקנה תרכיז ותערבב עם מים מזוקקים.
 

amitexc

New member
דווקא נוזל קירור לא משפיע על החום

על הרתיכה כן אבל על החום לא, כמו שאמרתי רדיאטורים שהצלעות הקטנות שלהם מעוכות וסתומות או סתם סתום מבוץ יעלו את הטמפ' תרמוסטט אם קיים,להעיף ומהר,הוא טוב לאוסטריה לא לארץ.
 

Alfa156 GTA

New member
אז ככה.

שני האופנועים עם מים טריים וחדשים, ודווקא שלי זה הקר. (הפחיד אותי שזה חמים בקושי, בעוד שאצלו זה בלתי אפשרי למגע יד) אצל שנינו מים יעודיים.
 

yoe66

New member
רוב הסיכויים שזה סגנון רכיבה

מי שיודע לרכב "חלק" ונכון לא מחמם את האופנוע רכבתי לא פעם עם חברים על אותו אופנוע ורק חלק רתחו גם בפסולה בקבוצה גדולה על אותו אופנוע בדיוק מי שרכב "חלק" ונכון לא רתח אצלו האופנוע זה בהנחה שאין לאף אחד מכם תקלה טרמינלית כלשהיא
 

Alfa156 GTA

New member
טוב,

אז זה או שאני רוכב הרבה יותר נכון מהאדון השני, או שיש לי תקלה טרמינלית... נקווה שזה אופציה א'.
 
למעלה