כמה תהיות, כמה שאלות, ודרישה אחת.

Ophel McNeil

New member
כמה תהיות, כמה שאלות, ודרישה אחת.

אתמול, אי שם בסביבות ארבע בבוקר, קראתי שוב את הספר השלישי. טוב, קראתי זאת לא בדיוק המילה, אבל באמת רפרפתי עמוקות.
אנאווי, כמה דברים בעקבות זה -
יש לי שאלה - האם אנימאגוסים כשהם הופכים לבנים יש עליהם בגדים? וכשהם נהפכים לחיות, מה קורה לבגדים?
אני באמת חושבת שנוויל הולך להיות רשע...
הארי מציין בספר השלישי שהוא מדמיין את נוויל כמו את פיטגרו. ואצל רולינג - זה אומר עולם ומלואו.
שימו לב כששרון קרא ללופין מפלצת, בסוף הספר, אז לופין נעצר לרגע. מסכן... בטח מה זה כאב לו!
צל"ש לרולינג שהיא מצליחה להעביר נהדר תחושות כמעט ללא תאורים.
ואם כבר לופין - אני מוצאת אותו אם כל קריאה יותר ויותר שולת. רק עכשיו שמתי לב לכל מני דברים קטנים, כמו המעשיות שלו. למשל, בפונדק המצווח, אחרי כל המהומה, הוא הולך ומרפא את רון, ובודק עם סניים בסדר, וכו´. אני בטח סתם הייתי מתמוטטת.
וכנ"ל הרמיוני. פתארום שמתי לב איך מדובר בילדה שהיא לא סתם חכמה, אלא גם ממש מוכשרת והחלטית. ואני לא מדברת רק על זה שהיא הורידה למאלפוי כאפה (
), אלא גם על זה שהיא חטפה עצבים על טרלוני ופרשה מהשיעור שלה (
), ועל זה שהיא עזרה להארי להרביץ לבלאק (
). יו גו הרמיוני!
תגידו, רולינג משתמשת בסלנג בספרים שלה, או שזה שוב התרגום של בר הלל המטומטמת? כלומר - "לפתוח פה" "סבבה" "פסיכים" "דפוק בשכל" "מה איתך", כל אלה מופיעים בספר. וזה מעט מצחיק, כי אחריהם מיד מופיעות מילים כמו "לולי."
ואם כבר, בקשה לרלוניג - די לפרט על אוכל! די! מישהו פעם אמר לי שתשעים אחוז מהארי פוטר זה הארוחות שהם אוכלים. אז נכון שרולינג נרגעה מעט מהספר הראשון, שם באמת כל דף שניה הייתה סעודה כלשהי, אבל למה להתחיל לתאר קינוחים, למה?!
אני בטוחה שכבר דיסקסתם על זה אלף פעם, ובכל זאת - נבואות טרלוני... מה איתן? מה הן? באיזה נבואה היא צדקה? הרגע נתנו כמה דברים שהיא ידעה נכון. נוויל ששובר את הספל, הרמיוני שעוזבת בפסחא, הארנב המת של פראווטי... מה הן שתי הנבואות שדמבלדור דיבר עליהם?
מה בשם האלוהים הגודל של גלימת העלמות? מצד אחד - היא מכסה בקלות שלושה ילדים. מצד שני, היא נתכבת לכיס. האם יש לנו את תסמין המטפחת מאלף לילה ולילה?
פרדוקסים זה רע. רק מלחשוב על הסוד של הרמיוני כמעט הקאתי...
ועוד שאלה - בתור אנימאגוס, איזה תקשורת יש לחיה שאתה עם חיות אחרות? צוין שבלאק הכלב מדבר עם החתול של הרמיוני. איך? ואם כבר - איך להפוך לחיה משפיע עליך? אתה נהיה דומה לחיה? מה?
למה לופין לא גם נהפך לאנימגוס? יחד עם החברים שלו, הוא יכל לצאת לשוטט תמיד, ולא רק בלילות ירח מלא.
למה אחרי שמאלפוי תפס את הארי בהוגסמיד, הארי לא חזר עם גלימת העלמות אל תוך החדר שלו? ככה הוא גם היה מספיק להתנקות, ולא נתקל בסנייפ.
שימו לב שאפשר לומר לחשים ללא מילים, אבל לא ללא שרביט.
דבר שמעצבן אותי ברולינג - היא בקושי מתארת אנשים. למשל... לופין (שאני באמת מתחילה להתאהב בו קשות...
). מה אנחנו כבר יודעים על התיאור שלו? שהוא תשוש, עיייף, עם שיער חום מעט מאפיר, ושיש לו פנים צעירות, אם כי מופיעות בהן קמטים. וזהו! מה צבע העיניים שלו? הגובה? הוא מכוער? יפה? משהו?! עצבים איתה. ואם כבר רולינג, דרישה אחת ויחידה - שתביא לי את הדולריאן שלה
או לפחות את הכישרון לשים לב לרמזים שהיא שתלה בעבר....
איך היא זכרה שבספר הראשון שלסקאברס חסרה אצבע, שהיא דיברה על סריוס בלאק, ועל זה שהשרביט של ג´יימס טוב לשינוי צורה?? היא חתיכת מוכשרת. וואו. יצא ארוך.
וזה עוד בלי הציטוטים שרציתי לצרף.
 

Ophel McNeil

New member
והנה הציטוטים שרציתי לצרף:

כמה ציטוטים שעשו לי את הספר השלישי -
"תאכל הכל, או שמאדם פומפרי תבוא להרוג אותי." - לופין להארי. אין. אני פשוט מאוהבת....
"היא מתנהגת כאילו סקאברס יצא לחופשה או משהו!" - רון להארי על הרמיוני.
"אני לא הולך למות!" "זאת הגישה, חמודי." - הראי להארי. אפילו השמות של הדוברים קורעים מצחוק.
"אה, בטח, לקחתי אותו לקרוא קצת לפני השינה." - רון, בלחש, על הרמיוני שמחפשת את ספר הנומרולוגיה והגרמטיקה שלה.
"פ..פ..פ...פרופסור מקונגל! היא אמרה שנכשלתי בכל המקצועות!" - הסיוט הכי גדול של הרמיוני.
"טיפש שכמותך," אמר לופין בקול רך. "בגלל מריבה של ילדים בבי"הס אתה מוכן להחזיר חף מפשע לאקזבאן?" - לופין פשוט... שולת. אני פשוט מדמיינת אותו אומר את זה בקול רך... אם כי הקטע שבא אח"כ מעלה בי מחשבות לא נאותות...
"תקפנו מורה... תקפנו מורה... אוי, זה מאוד מאוד רע..." - הרמיוני, לעולם לא משתנה.
"את, פור ו-וויזלי נמצאים מחוץ לשטח ביה"ס בחברתם של רוצח מורשע ואדם-זאב. אז לשם שינוי, סתמי את פיך!" - סנייפ, שגם לעולם לא משתנה, להרמיוני.
"מי התלמיד, מי האדיוט המופלג, שרשם את כל הסיסמאות לשבוע הזה ואיבד את הדף?" - פרופסור מקונגל, עומדת להוציא את נוויל להורג.
"מדוע הראש שלך היה בהוגסמיד, פוטר? ראשך לא קיבל רשות לצאת להוגמיד. אף איבר מגופך לא קיבל רשות לצאת להוגסמיד." - סנייפ להארי. LOL!
 

Minerva

New member
וווייייי! ../images/Emo6.gif

אלה רבים מהמשפטים האהובים עלי ביותר בPOA!!!!!!! לופין מושלאאאאאאאאאאאאאאאאאאאם!
גם סוורוס!
מקגונגל לשלטון!
 

Hermione HP

New member
כן, יש סלנג........./images/Emo4.gif ../images/Emo20.gif

גילי מעוותת אותו, אבל עדיין יש...
 

sarah

New member
הממ,חתיכת טופיק מצויין|כאילומייג´ן|

גו את!!
1- האנימג´וסים הופכים צורה עם הבגדים כפי שנוכחת אולי גם את בכל פעם שמישהו החליף צורה 2-נוויל?! רשע?! אבל הוא כולו טוב... הוא דומה לו, אבל הוא יבחר בדרך יותר טובה. אפשר לראות מהדמות שלו כמה שהוא טוב ונחמד והכל... לא מרושע וממורמר כמו דראקו 3-אוכל.. הממ... היא תמיד מתארת בשר ואני רוצה להקיא, וכל מיני חלקים לא ברורים של פרות...
4-נדמה לי שכששמעתי את הספר השלישי והרביעי באנגלית לא היו סלנגים כמו ´פסיכים´ יותר בסגנון ´חסר שכל´ "
5-הממ, לדעתי גלימת ההעילמות פשוט עשויה מבד נוראא דק, יש בדים כאלה. זה דיי מגניב... רולינג אמרה כשרואיינה בעניין הסרט שגילמת ההעילמות היא כמו מים- רואים אותה רק כשהיא זזה- מה שמחזק את דעתי על כך שהיא פשוט מאודד דקה, כי רק בדים מאוד דקים יכולים לזוז ככה. 6-לדעתי הארי לא חזר עם הגלימה לחדר שלו מפני שכך בעצם לא תהיה לו נוכחות בטירה, לא ידעו שהוא שם והיה נחוץ לו שידעו ו*יראו* (מזכיר לכם גרבילים?
) אותו, כדי שסנייפ ידע שהוא *בתוך* הטירה ולא בהוגסמיד. 7-ניתן לעשות קסמים ללא שרביט אך קשה יותר לשלוט עליהם...כמו... *מחפשת דימויי טוב* *בוהה בעיפרון שמולי* האא! כמו ש (נגיד שעפרון זה הקסם/לחש והמחדד זה השרביט) ניתן לצייר עם עיפרון מחודד מצויין (לחש+שרביט) וגם ניתן לעשות קסם בלי לחש (עפרון עם חוד לא מחודד במיוחד) רק שהוא יוצא פחות ממוקד ומשפיע, אך כאשר יש עיפרון שכבר לא מחודד שנים ועבר עשרות שיעורי לשון שבו משרבטים במחברת בתיסכול והחוד תקוע עמוק בתוך החלק הלא מחודד של העיפרון אז בדר"כ לא יוצא מזה שום דבר, שום סימן, אלה עם כן לחוצים על העיפרון חזק, או מזיזים אותו על הנייר מלא זמן עד שהוא משאיר איזה סימן עלוב, ובדר"כ- זה קורה לא בכוונה. 8-חזרה בזמן: כמו שהזה-מאוסטין-פאוורס אמר, לפני שאוסטין חזר בזמן והתחיל לתפלסף: ´פשוט אל תחשוב יותר מדיי ותהנה מהמסע, וזה תקף גם לגביכם *מסתכל לכיוון הצלמה* ´ 9-כישרון לשתול רמזים? אני לא חושבת שצריך בשביל זה כישרון גדול
היא אמרה באיזשהו ראיון שהיא ישבה מלא זמן, ותיכננה את מהלך הסיפור לכל הספרים, כך שאחרי ששוברים את הראש קצת זה נראה מאוד קל... (מישהו שקורא את ה קורא מ.ש.ט.? מישהו קורא את זה? אז במ.ש.ט. שתלנו רמזים... הו הו, מוכשרים..המ... *דופקת את הראש בקיר* ) אחד הדברים שבא לי מאוד לעשות זה למצוא את הדפים האלה מסתובבים אצלי בבית :]) 10-ראה סעיף קודם
 

Nagini Potter

New member
היא לא *זכרה* את כל זה...

היא כתבה את זה בכוונה, כי כבר מראש היא ידעה שסקאברס הוא וורמטייל, שסיריוס בלאק ידאג להארי ויבוא מיד כשג´יימס ולילי ימותו (ועל כן יפגוש את האגריד וכו´), ושג´יימס הוא אנימאגוס!! קוראים לזה *שתילת* רמזים, לא בגלל שהיא קוראת את הספר הראשון ומחפשת פרט זעיר שהיא תוכל להפוך למשהו גדול, אלא בגלל שמראש היא מקפידה *לשתול* בסיפור רמזים שיעזרו לה אחר כך. אני יכולה להבטיח לך שזה ממש לא קשה.
לי זה לא יקרה Nagini Potter
 

lily p

New member
אני בחיים לא ../images/Emo29.gif

הייתי מצליחה לעשות את זה... צריך לתכנן הכל מראש.... כמה איום!
 

Ophel McNeil

New member
ארג...

היא תכננה מהספר הראשון שיהיו בסדרה שבעה ספרים ושבלאק, שהוזכר במילה אחת, הוא יהיה הסנדק של הארי ומשנה צורה?...
תראה, זה יכול להיות... אבל לא יודעת, פשוט קשה לי להאמין. הכל מתחבר טוב מדי בשביל שזה יהיה צירוף מקרים, אבל לתכנן מהספר הראשון את השביעי (כשבבירור יש לה מחסום כתיבה איום בחמישי), זה נשמע מעט לא הגיוני.
אגב, אמנם לא עלו לי על כל השאלות שהצגתי, אבל אני בכל זאת מצרפת עוד שאלה אחת (טכנית) - אחרי שקראתי את הארי פוטר התחלתי לטעון שהרמיוני ורון הולכים להיות זוג, בלאנקו. לין
רצתה להוריד לי כאפה, אמרה שראיתי יותר מדי טלנובלות (
), ושאני סתם מדמיינת. מעט אחרי זה, אחרי שרולינג כבר אמרה באיזה ראיון שרון והרמינוי באמת יהיו זוג (או שמה זאת סתם שמועה? לך תדע), לין
אמרה לי שמישהו בפורום הזה פרסם ניתוח של ה... זוגיות (??) שלהם, וממש הוציאה משפטים מהספרים, שהראו שהם זוג. מישהו יכול לתת לי לינק לניתוח הזה? ועוד אגב - אני היחידה שחושבת שלמלשינוסקופ הייתה אמורה להיות איזשהי עלילה, שהתפקששה באמצע?
ואגב אחרון אחרון - העובדה שרון והארי לא חילצו מפי הרמיוני אם היא כן או לא מבלה את הקיץ עם קרום (כבר בספר הרביעי), זה טריק ספרותי טיפשי ומעצבן. מלבד העובדה שזה לא הגינוי (למה, כמה קשה פשוט לנדנד לה עד שהיא תספר?
), זה סתם ניסיון מיותר להשאיר אותנו במתח. ושאלה אחרונה אחרונה חביבה - מה זה מ.ש.ט.?
 
למלשינוסקופ היתה עלילה ../images/Emo57.gif

שבהחלט לא התפקששה באמצע. הוא התחיל לצפצף רק כשהארי היה עם רון והרמיוני ברכבת ומאז ציפצף כל פעם שהארי היה לידו כי הארי תמיד היה לידו עם רון וסקאברס. זה רמז רולינגי.
 

Ophel McNeil

New member
התכוונתי שלא היה לזה שום פיתוח.

כלומר, המלשינ... כל הזמן שרק ליד סקאברס. אבל לא היו לזה כמעט שום הערות, שום התייחסות...
בתקציר של הספר כתוב שיכול להיות שבן חבריו של הארי יש בוגד. איזה בוגד ואיזה נעליים? לכל המלשינ... אולי הוקדש עמוד וחצי. משום מה יש לי הרגשה שהייתה אמורה להיות לו מעט יותר עלילה. ונגיני - א. מצטערת שטעיתי, ודיברתי אליך כאל בן.
ב. כשאני ניגשת לכתוב סיפור, אני לא מסוגלת לתכנן את הדף השני, ובטח ובטח שלא את הסוף, כי אז זה מוציא לי את כל המתח (כן, אני נמתחת מהסיפורים של עצמי), ואין לי כוח לכתוב יותר, מכיוון, שאו וול... אני כבר ידועת מה יקרה בסוף. אבל בלי קשר, בכל זאת, עדיין נראה לי מאוד קשה לתכנן לפרטי פרטים שבע ספרים קדימה. ביחוד עם הרמזים כאלה דקיקים ומושתלים באופן נפלא.
 

דפנה10

New member
יש הוכחה פשוט לזה...

שרולינג ידעה עוד בספר הראשון מי יהיה סיריוס בלק: סיריוס=(בלטינית)כלב בלק=(באנגלית)שחור.אני מניחה שעם היא ידעה שסיריוס הוא אנימאגוס,אז היא גם ידעה שהוא הסנדק של הארי. מישהו פירסם ניתוח כזה?*מקפצת*,שמישהו יתן גם לי את הלינק? מ.ש.ט זה פאנפיק שאני אשמח עם מישהו יתן לי לקרוא. ולגבי המלשינוסקופ וקרום,המלשינוסקופ-לא, למען האמת לא חשבתי ככה.וקרום-היא בכלל לא הייתה צריכה להכניס אותו לסיפור
 

Nagini Potter

New member
*תראה*?!

תגידי, את בטוחה שקראת את הספרים? סתם אנשים מילא, אבל איך אנשים שקראו את הארי פוטר יכולים לחשוב שמישהו שקורא לעצמו נגיני יכול להיות בן? אר.... אבל בעצם גם אני הרבה פעמים לא מסתכלת על השם של מי שאני מגיבה לו, אז אולי אין לי זכות להתעצבן....
ובקשר לתכנון- כן, היא בהחלט תיכננה את הכל מראש! תאמיני או לא! היא אמרה את זה בפירוש בעצמה, באיזה ראיון. כן! וזה ממש לא קשה לתכנן מההתחלה מה ייקרה בסוף... אני לא יודעת אם כולם ככה או שאני היחידה, אבל כש*אני* מתחילה לכתוב סיפור, הדבר הראשון שעולה לי לראש זה איך זה ייגמר. כך שאין בעיה בהתחלה לדעת כבר את הסוף. וזה שרולינג ידעה מה מה ייקרה באמצע לכל אורך הספר - זה כבר באמת בגלל שהיא מתכננת יותר משסופרים מתכננים בדרך כלל. ואני מבטיחה לך שזה ממש ממש ממש *לא* קשה. לי זה לא יקרה Nagini Potter
 

asaren

New member
בע?

כמה כיף לך! אני, גם אני אפילו רק מדמיינת משהו - שלא לדבר על לכתוב - אני בקושי יודעת מה אני אכתוב במשפט הבא! תשמחו שאתן מצליחות לכתוב! בע. אם אני יודעת את הסוף בסצנה - אני יודעת *רק* את הסוף. כל השאר אין לי מושג ממנו
נ.ב. לססקול את משרד החינוך! נ.ב.נ. אני מאמצת לי באופן רשמי את ה"בע" לכל צורותיו (בע, בעע, בעעעע, וכו´, בע? בעע? בעעע? וכו´ וכל השאר... אבל זה לא שלי בלעדי
)
 

Chsheer cat

New member
תגובה! ../images/Emo95.gif

1.אפשר ללחוש ללא שרביט, וההפך, אבל רק קוסמים חזקים יכולים, כמו דמבלדור ומקגונגל. בעיקר דמבלדור שכן עושה קסמים ללא השרביט... וגם התעתקות עושים ללא שרביט, פשוט נעלמים. 2.בספר השלישי היה כתוב, שהארי לא רצה לבוא עם הגלימה, כי סנייפ ידע מה זה והיא תשמש ראיה נוספת וחותכת נגדו. 3.הגלימה היא מאוד דקה, והיא כמו מים אז בטח אפשר לקפל אותה קטן. 4. נדמה לי שאמרו שללופין יש עיניים חומות איפשהו... ואני לא הלכתי לבי"ס! ורוצים לעשות לנו מדים, חצאיות וחולצות באדום-כחול. אין לי בעיה עם בורדו, אבל אדום כחול? חצאיות? מדים? זה נורא!
 

shloompi

New member
תשושושובות!

נדמה לי שכבר המון פעמים דיברו על זה בפורום (מה קורה לבגדים של אנימאגוס). לדעתי זה תלוי. קחו למשל את המשקפיים של ריטה סקיטר ( וכן, אני יודעת שמשקפיים זה לא ממש בגד
) , הם הופכים לסימן הזיהוי שלה כאנימאגוס , גם פרופ´ מקגונגל. משקפיים זה דבר קבוע יחסית, בגדים לא, אז אני לא חושבת שהם הופכים לסימן זיהוי , אבל אני לא חושבת שכשאנימאגוסים הופכים לחיות הם נהיים עירומים ...
גם אני שמתי לב לקטע הזה (שרון קורא ללופין מפלצת) , ומאז אני לופין הוא אחד מהדמויות האהובות עלי. הוא ממש דמות "עמוקה" (אני מרגישה טיפשה כשאני משתמשת במילה הזאת) , והדרך שבו רולינג מציגה אותו גורמת לו להשמע ממש מושלם... אוי , עכשיו הזכרת לי שכל ספרי הארי פוטר שלי בארגז ולא קראתי אותם כבר חודשיים
עצוב ...
רולינג לא ממש מתמשת בסלנג בספרים שלה (לפי מה שאני זוכרת) , ולדעתי זה רק בתרגום ככה .
הייתה תקופה ארוכה בחיי (כיתות א´-ג´) שבה הייתי קוראת בעיקר סדרות ספרים מאת אניד בלייטון (השביעיה הסודית , החמישיה הסודית , יאדה יאדה יאדה...) וכשנגמרו כל הספרים האלה , הייתי קוראת אותם עוד פעם. ואז קראתי אותם עוד פעם ועוד פעם . בכל מקרה , לכל האנשים ההמומים ששאולים את עצמם "מה לעזאזל היא רוצה מאיתנו" אני אסביר : בספרים האלה היה פירוט מלא של כל אחת מהארוחות שהילדים האמוללים האלה אכלו , כמה הן אכלו ף, איפ הם אכלו , וכמובן - מה הם אכלו. כשיותר התבגרתי (התבגרתי זו מילה חזקה
) והתחלתי לקרוא עוד ספרים של עוד סופרים בריטיים (אדית´ נסביט וכו´) הבנתי שלסופרים בריטיים יש אובססיה לאוכל! לרובם לפחות. ברוב הספרים שקראתי שנכתבו ע"י סופרים בריטיים היו תיאורים מזעזעים באורכם של הארוחות . מה גם , שהבריטים בספרים אוכלים ה-מ-ו-ן! הם אוכלים ארוחת תה , או ארוחת ארבע , לארוחת בוקר הם אוכלים כמה פנקייקס וליד זה איזה בייקון חביב , לארוחת ערב הם תוקעים כמה סירים , וככה הם הולכים לישון , שבעים ומרוצים(?)
לא ממש הבנתי אותך , אבל בעיקרון אפשר לעשות קסמים בלי שרביט (להפוך לאנימאגוס וכאלה) ,ולא הבנתי מה הקטע של לחשים ללא מילים , כן, לעיתים אני ממש קשת קליטה ...
רולינג יודעת מראש מה יקרה בכל הספרים , כך שהיא לא שמה לב לרמזים של עצמה , היא שותלת אותם בכוונה , כדי להשתמש בהם בעתיד , נראה לי... טוף , יצא לי די ארוך אז אני אפרוש בשיא ....
 

Minerva

New member
תקשיבי, יקירתי!../images/Emo13.gif../images/Emo55.gif

אין שום סיכוי שאני עומדת להגיב לטופיק הזה... זה נורא מתיש לקרוא את כל 883 השאלות האלה... ואז להגיב על כל אחת מהן.... ממש, ממש מסורבל...
בענייני טופיקים את יכולה להיות קצת יותר נדיבה בפתיחה הודעות חדשות!!!
רק דבר אחד... לופין הוא מושלם! זה ברור גם בלי תיאורים נוספים...
באמת מצטערת! זה אחלה טופיק בעקרון!!!
 

Ophel McNeil

New member
זה בסדר. ../images/Emo13.gif

כעיקרון זה אפילו לא היה ממש טופיק, אלא יותר המחשבות שלי לאחר (ובמהלך) קריאת הספר....
ולופין אכן שולת.
 
ובכן... תשובות.. ../images/Emo57.gif

כשאנימאגים משתנים חזרה לבני אדם יש עליהם בגדים, אחרת הרמיוני היתה זוכה לראות כמה דברים שלא הרבה בנות שלוש עשרה זוכות לראות לפניה... מה שמביא אותי לחשוב: פיטר לבש את אותם "בגדים בתיאוריה" שתים עשרה שנה. איכס!
אבל נוויל כזה מתוק.... אני באמת צריכה להכניס אותו יותר לפיקים... הוא יופיע בטרילוגיה שלי
.
לופין הוא הקונדסאי האהוב עלי... הוא כזה חמוד, במיוחד איך שאני מדמיינת אותו כשהוא היה צעיר יותר... מין גרסה גברית של בת´ מנשים קטנות... התגלמות הטוב, אבל אנושי כזה...
לופין בהחלט שולט.
הרמיוני היא בהחלט חביבה. אומרים לי שאני דומה לה, ובפורים כשהתחפשתי אליה חמיסה ילדים אמרו לי שאני דומה לה חיצונית...
רולינג משתמשת בסלנג אבל זה סלנג אנגלי אז גילי מעברתת אותו. לא תמיד כמו שצריך אבל אני דווקא חושבת שהתרגומים שלה לחלק מהדברים ממש מתוקים.
גם בנשים קטנות יש די הרבה על אוכל והיא סופרת אמריקאית בהחלט. לעומת זאת בעולם הדיסק וכפר אשמדים ובשורות טובות אין הרבה על אוכל והכל של סופרים בריטיים למהדרין (ושולטים למהדרין).
זה אחד הדברים שיגלו בספרים הבאים. אני חושבת שזה קשור בפוטרים, למען האמת... אבל אז בעצם דמבלדור לא היה אומר את זה בחיוך... אז אין לי מושג. והארנב הוא של לבנדר.
אכן כן.
אולי זה כמו בערב חג המולד, רק שאצלם זה כל הזמן "לילה שקט. אף אחד לא זז, אפילו לא עכבר. זה הלילה בו כל החיות יכולות להבין אחת את השניה" בלה בלה בלה.
כי הארי הוא פוץ ואידיוט. דהההה.
כי המטרה שלהם היתה לבלות איתו בליל ירח מלא. וחוץ מזה, לא מספיק גרוע להפוך לאדם זאב, הוא צריך להיות חיה גם בשאר החודש?
אכן כן. חשבתי על זה לא מזמן: מה זה בעצם המילים האלו שאומרים בזמן הלחש? הן מפקסות את הלחש? שולפות אותו מהמאגר? מה הקטע של המילים? אני שוקלת לפתוח טופיק מנומק על זה...
אני יודעת את זה... זה אחד הדברים שיותר מעצבנים אותי אצלה.... יש את זה בעוד ספרים *מנסה לחשוב על עוד ספרים* באי-בוד לא מדובר יותר מדי על התיאורים. אני היחידה שמדמיינת את קורט קונרד בדיוק כמו דראקו? גם בבשורות טובות התיאורים לא משהו, וב"שומרים! שומרים!" היה לי נורא קשה להניח איך כל אחד נראה... לטרי פראצ´ט ככל הנראה גם יש בעיה עם זה...
דווקא את הקטעים עם הרמזים גם אני עושה... בפאנפיקים אני מאוד משתדלת (יש כמה קטנים באלתגב"י, ובהמתיחה יש רמז אחד ממש גדול שמבלבל עוד יותר את העלילה).
 
למעלה