כמה שנמאס לי מארצות הברית...

Chen PunKuki

New member
כמה שנמאס לי מארצות הברית...

היה מבצע בnitro records לקבל מתנה גיטרת פנדר חתומה ע"י אחד מהאמנים הבאים: ataris rufio והלהקה השלישית אני לא זוכרת, מה שאומר שזה בטח לא כל כך מעניין.. בכל אופן , אני כולי בהתלהבותשל להכנס ולתחרות ואולי סופסוף לזכות במשהו. אבל לאאאאאאאאאא. בא להם לעשות את המבצע הזה רק בארצות הברית. למה, אתם בטח שואלים? כי הם אימפריה. ומה הם עושים מאיתנו? זבל. ז-ב-ל, אני אומרת לכם. אין לי מה לעשות חוץ מלאמר, איזה זונות. שונאת את ארצות הברית שונאתתתתתתת אה, וגם אני שונאת את ירושלים. אל תעשו שם יותר הופעות, טוב?
 
יש משהו בדבריך

מצד אחד האמיקאים באמת תופסים מעצמם יותר מדי, בגלל שהם מדינה עם כלכלה וצבא שאין מדינה אחת בעולם שבכלל מתקרבת לרמה שלהם הם "מרימים את האף יותר מדי", אבל מצד שני המבצע הזה לא יוצא מארצות הברית כי מה לעשות לשלוח את זה לישראל או מדינה אחרת יותר קשה מלשלוח את זה לניו יורק או מיאמי...
 

xero1

New member
היה את זה מלא פעמים

עם אומנים אחרים ועוד כל מיני דברים כאלה, זה באמת זין אבל יש איזה אתר בעברית שנותן לך כתובת בארה"ב של המשרדים שלהם כדי שאם את משתתפת במבצע את נותנת שלשם ישלחו את הדברים, ואז מהמשרדים שלהם הם שולחים לך לארץ.. אבל זה עולה כסף.
 

זיגהייל

New member
על הזין שלי

אני אארגן הופעות איפה שאני רוצה ואם את רוצה שיהיו הופעות בחיפה תארגני בעצמך. ירושלים זאת אולי עיר מסריחה אבל חיפה מסריחה הרבה הרבה יותר...
 

Chen PunKuki

New member
חיפה לא מסריחה בכלל!

יש לנו את הגנים הבאהיים (= סתם סתם. מה אתה נעלב? כולה אמרתי שאני שונאת את ירושלים... כולה אמרתי מה שאני חושבת. מצדי הופעות בכל חור אפשרי.
 
אמריקקים מה לעשות

הם חזירם קפיטליסטים שכל מה שמענין אותם זה כסף ותו לא אבל מה א תה נעלב הם עושים את זה תמיד בכל תחום
 

Sham 69

New member
ירושלים.. אני שונא את ירושלים..

אוח.. אני כל כך שונא את ירושלים.. באמת.. ואין קשר להופעות אתמול.. היה נחמד.. אני לא נהנתי מסיבות אחרות שקשורות לדברים אחרים.. לא בגלל ההופעות.. אבל אוח.. אני באמת ממש ממש שונא את ירושלים..
 

ShLuMp

New member
נו ברור

ברגע שאתה מכיר את ירושלים אתה מגלה כמה שהיא עיר טובה! הרבה יותר טובה מתל אביב לא יודע מה בקשר לחיפה לא שייך לשם
 

mazehashtuyot

New member
לא הייתי נחפזת בכנותי את

ירושלים - "עיר". כפר בירה. עיירה במקרה הטוב.
 
למעלה