ראיתי וספקתי ידיים. חבל רק שלא היה יותר זמןכמה שחיכיתי לתחקיר הזה...
בחדשות 10 הראו עכשיו במהדורה המרכזית מי הן באמת מוניות השרות, ולמה אסור להפקיד בידיהן באופן בלעדי את התחבורה הציבורית בשבתות ובחגים.
למי שלא ראה, הכתבה תעלה עוד מעט לאתר nana10.
תגובת משרד התחבורה לא נמסרהראיתי וספקתי ידיים. חבל רק שלא היה יותר זמן
לכתבה והיו מראים יותר אמיתות בקשר לדבר המזוויע הזה.
אם אני לא טועה, לא הייתה שום תגובת משרד התחבורה בנושא , נכון?
כל המצב הזה קורהתגובת משרד התחבורה לא נמסרה
חשוב לציין שבכתבה לא האשימו את משרד התחבורה אלא את נהגי המוניות ולכן תגובה של המשרד לא מחויבת.
אבל גם אני הייתי רוצה לדעת מה יש למשרד התחבורה להגיד בנדון...
בכתבה גם נעשה הקישור החשוב לעוצר המורחב שהוטל על התחבורה הציבורית המוסדרת בחגים, מה שחייב את הנוסעים להשתמש בשירותיהן המפוקפקים של המוניות.
ישראל כץ הוא אחד משרי התחבורהכל המצב הזה קורה
ביגלל חאפר התחבורע ישראל כץ פשוט ביזיון שהוא ממשיך להיות שר התחבורע
לא שהתחרות קשה במיוחד...ישראל כץ הוא אחד משרי התחבורה
הטובים ביותר שידעה מדינת ישראל מעולם.
לא היא לא, אבל בכל זאתלא שהתחרות קשה במיוחד...
האם זה קשור לעבודת המשרד שעליו הוא מופקד?לא היא לא, אבל בכל זאת
עם כל יום שעובר, אני מחזיק מהשר כץ יותר ויותר. ואתה יודע שקשה להוציא ממני מחמאה לפוליטיקאי.
לאו דווקא.האם זה קשור לעבודת המשרד שעליו הוא מופקד?
לא היא לא, אבל בכל זאת
עם כל יום שעובר, אני מחזיק מהשר כץ יותר ויותר. ואתה יודע שקשה להוציא ממני מחמאה לפוליטיקאי.
זה שר גרוע מאוד ישראל כץישראל כץ הוא אחד משרי התחבורה
הטובים ביותר שידעה מדינת ישראל מעולם.
אושרי, כדור הארץ קורא לךזה שר גרוע מאוד ישראל כץ
1.בזבוז כספים על פרוייקט מיותר של עלייה מאחור בקוים 4,5,104 שיש דברים חשובים הרבה יותר
2.הרפורמה בתח"צ בגוש דן לא מחזירים קוים כדי לא להודות בטעות
3.השבתה של אוטובוסים מםפרקיים בחברת דן מבחלי להכניס במקומם אוטובוסים חדשים או יד שניה,מה שגורם למחסור באוטובוסים
כמדומני שאושרי הוא רמת גני...אושרי, כדור הארץ קורא לך
1. לא בזבוז כספים ולא נעליים: פרויקט חשוב מאין כמוהו שיש להחילו על שאר הקווים במדינה ויפה שעה אחת קודם.
2. כבר דיברנו על זה מספיק - אין טעם לפתוח פה שרשוריפלצת חדשים.
3. ההשבתה של המפרקיות הגיעה ביוזמתו של ראש העיר הדביל שלכם ולא ממשרד התחבורה. מבחינתו של ראש העיר - אם זה היה ביכולתו - הוא היה הופך את תל אביב לפקק מוניות שרות אחד גדול.
ולא, אני לא מתכוון למנות את כל הר הפרוייקטים הלאומיים שקידם השר בקדנציה שלו. דברים שלא זזו פה חמישים שנה - קורמים עור וגידים בזכותו.
כמדומני שאושרי הוא רמת גני...
לכן ראש העיר אליו התכוונת הוא לא ראש העיר שלו.
אבל למעשה גם מבלי להתכוון אמרת דבר נכון, שכן גם ראש העיר המושחת של רמת גן התנגד מספר פעמים באופן נחרץ לנסיעת מפרקיות בעירו. הוא היה שותף מלא של חולדאי להוצאת המפרקיות מקו 61, שהפכה אותו לקו קטסטרופלי מבחינת עומס הנוסעים עד היום.
מה שכבר בטוח הוא שממנו תושבי רמת גן יפטרו סופית בחוד חודש ונקווה שניפטר גם מחולדאי.
חולדאי הוא ראש העיר הכי טוב בארץ אי פעםכמדומני שאושרי הוא רמת גני...
לכן ראש העיר אליו התכוונת הוא לא ראש העיר שלו.
אבל למעשה גם מבלי להתכוון אמרת דבר נכון, שכן גם ראש העיר המושחת של רמת גן התנגד מספר פעמים באופן נחרץ לנסיעת מפרקיות בעירו. הוא היה שותף מלא של חולדאי להוצאת המפרקיות מקו 61, שהפכה אותו לקו קטסטרופלי מבחינת עומס הנוסעים עד היום.
מה שכבר בטוח הוא שממנו תושבי רמת גן יפטרו סופית בחוד חודש ונקווה שניפטר גם מחולדאי.
חולדאי קידם מאוד את העיר וזה נכוןחולדאי הוא ראש העיר הכי טוב בארץ אי פעם
ואתה מוזמן לשאול את שופט התעבורה/נוער/תעסוקה הידוע בכינויו וילהלם או פד"פ.
שנינו חושבים שרון חולדאי הוא ראש העיר הכי טוב שהיה בכלל בארץ אי פעם. אני לא צוחק.
את האופי השחצני שלו אינני סובל.
אבל אינני יכול להתעלם מכל מה שהוא עשה לעיר. הוא שדרג אותה 7 מדרגות שדרוג.
להלן רשימת השגיו העצומים בעיר העברית הראשונה בארץ:
- שיקום נמל ת"א והפיכתו לפנינה תיירותית ובליינותית של ממש
- שיקום פארק הירקון והארכתו מזרחה עד לקרית עתידים
- סלילת שבילי אופניים בפארק הירקון עד עתידים
- פרוייקט תל אופן
- שבילי אופניים אמיתיים בכל שדרות ת"א
- שבילי אופניים אמיתיים ומופרדים מהכביש וגם מהמדרכה, ועוד על חשבון מכוניות(!!!) ברחובות פנקס, יצחק שדה, משה דיין, בלוך, שינקין
- שיקום ושיפוץ רח' אבן גבירול
- הקמת מתחם התחנה במנשיה
- הזזת בנייני שרונה הישנים על מנת להרחיב את רח' קפלן
- עידוד בניית מגדלי דירות
- שיפוץ שד' רוטשילד בעיקר מהאמצע שלהן ועד לקצה המערבי
- הקמת פארק בדרום נמל יפו (המדרון)
- שיפוץ נרחב של הרבה רחובות ביפו
- הקצאת נת"ץ ברח' אבן גבירול
- שדרוג רח' יצחק אלחנן
- עמידה עקשת על תקני חנייה דרקוניים למגדלי משרדים חדשים בעיר (למרות שרוב הטוקבקיסטים נגד זה)
- שדרוג אזור שד' ההשכלה ומזרח יגאל אלון
- שיפוץ כיכר רבין והפסל שבה
- נסיון לרוקן את דיזנגוף מאוטובוסים (אני בעד שהם יעברו לבן יהודה וגם לירקון ולאבן גבירול)
- התחלת שיקום נמל יפו
- שיפוץ הבימה, היכל התרבות והכיכר שביניהן
- הקמת טיילת מחוף תל ברוך צפון ועד לנמל ת"א
- הארכת רח' איינשטיין לכוון הים
- הארכת רח' לוי אשכול עד לשד' רוקח עם ככר (מעגל תנועה) יפה באמצע
- הקמת פארק שרונה המשוקם והמדהים (יפתח בקרוב)
- מעצבן שמאלנים הזויים דוגמאת ח"כ דב חנין
הערות לגבי חלק ממה שרשמתחולדאי קידם מאוד את העיר וזה נכון
ראוי לציין גם את נושא הדאגה לניקיון הרחובות שהוא מעל ומעבר, ובכלל אני לא חולק על כך שחולדאי הוא ביצועיסט מצוין.
אבל הבעיה העיקרית איתו היא עצם היותו ראש עיר לא חברתי בעליל, מה שנובע מאותו אופי שחצני ומתנשא אותו ציינת בעצמך.
- הוא הופך את תל אביב לעיר לעשירים בלבד, כשכיום אין שום סיכוי לבעל משכורת ממוצעת לרכוש דירה בעיר הזאת
- בונה מגדלים מכוערים שנרכשים על ידי כל מיני מליינים מחו"ל שבאים לפה לחודש בשנה, בזמן שלאנשים "רגילים" אין איפה לגור בעיר
- בתקופתו הגיעה בועת הנדל"ן בעיר לממדים עצומים, על המחירים אין צורך להרחיב וזה לא איכפת לו בכלל
- מזניח את שכונות הדרום כשמבחינתו נראה שהעיר מגיעה רק עד קצה אלנבי וזהו
- הוא ראש עיר אנטי תח"צי בעליל! וגם על זה אני חושב שאין צורך להרחיב כאן (כל מה שהוא אמר כביכול בעד תח"צ היה גימיק, בפועל הוא עשה רק רע בנושא!)
ואפשר להמשיך ולהוסיף עוד דברים שבגללם הוא לוקח את תל אביב למקום לא טוב לדעת רבים, על אף הניהול הטוב של העיר בתקופתו.
להיות ראש עיר זה לא רק להיות מנהל ורבים תושבי תל אביב שמרגישים שחולדאי גונב להם את העיר מתחת לידיים.
ניהול עיר טוב לא עומד בסתירה לגניבת העיר.הערות לגבי חלק ממה שרשמת
הידעת שהתקציבים לשיקום ופיתוח שכונות הדרום (יפו, פלורנטין, התקווה, נווה ברבור, דרום יד אליהו ועוד)
הם יותר גבוהים, ובהרבה, מהתקציבים למרכז/צפון העיר?
גלשתי הרבה בפורום ת"א של תפו"ז אנשים במשך השנים ושם מדי פעם הביאו את הנתונים הללו.
אני דווקא בעד המגדלים וממש אין הוכחה שהמגדלים הללו גרועים לעיר.
תח"צית ותשתיתית הם דוקא טובים. מרכזים המון אנשים במקום קטן אחד מבחינת שטח המגרש.
וממש לא רוב הדירות במגדלים רייקים כי הם של תושבי חוץ, ממש ממש או ממש ממשותיים לא.
להערכתי במקרה המקסימלי 20% מהדירות הן כאלו.
גם לעשירים יש זכות לגור בארץ בכלל ובת"א בפרט, האלטרנטיבה של וילות היא פשע סביבתי של ממש.
ומגדלי היוקרה הם ממש לא על חשבון דיור בר השגה, אם רוצים. ממש לא.
אתה גם סותר את עצמך. אם אפילו אתה מודה שהניהול של העיר היה טוב, אז כיצד בדיוק
רבים מהתושבים מרגישים שהוא גונב להם את העיר מתחת לידיים?
אגב, בכל המרובע הבא: רח' בני דן, דרך נמיר, שד' שאול המלך, רח' בן יהודה,
כמה מגדלי יוקרה לדירות יש במרובע העצום הזה בשטחו?
שים לב, פארק צמרת על 11 מגדליו לא נמצא בו, שכן הגבול המזרחי של המרובע היא המדרכה המערבית של דרך נמיר.
ובכן, במרובע הזה יש בסך הכל 18 מגדלי יוקרה למגורים, כאשר 6 מתוכם היו קיימים לפני 98' היא שנת הבחרו לראשונה לראשות ת"א-יפו.
המגדלים הקיימים קודם: דיזנגוף (נחנך ב-86'), גן העיר (נחנך ב-89'), ככר המדינה בויצמן (סוף שנות ה-80), מגדלי פנקס (ליד ככר המדינה מתחילת ה-80),
מגדל בזל (מסוף שנות ה-80), לונדון מיניסטור (משנות ה-70).
כמות של כ-20 מגדלים בלבד על מרובע עצום שכזה זה אפילו לא טיפה בים או בטל בשישים.
שתי האגורות שלי בנושא.ניהול עיר טוב לא עומד בסתירה לגניבת העיר.
העיר נקייה, מנוהלת טוב ונבנים הרבה פרוייקטים זה נכון. אבל ההרגשה בקרב רבים היא שאין דאגה לאזרח הקטן ולצרכיו.
יוקר המחייה בעיר הולך וגדל, מצוקת הדיור אדירה, התחבורה הציבורית על הפנים וזהו נושא שאם חולדאי באמת היה רוצה, היה משתפר ללא עוררין. תראה את חיפה לעומת תל אביב, היא עקפה אותה בסיבוב מבחינת יעילות התח"צ ולא רק בגלל שאין שם עוצר שבת (אבל גם זה חשוב כמובן וגם בעניין הזה חולדאי רק דיבר ולא באמת מתכוון לעשות משהו). שלא לדבר על זיהום האויר שנגרם מאותן עשרות אלפי מכוניות פרטיות.
העיר נהפכת לעיר לעשירים והרבה אנשים שאוהבים את תל אביב לא רוצים שזה יהיה האופי שלה בעוד כמה שנים.
לגבי מגדלי המגורים, נכון שהיו כאלה גם לפני חולדאי אבל בתקופתו צמחו עוד רבים והמגמה הזאת הולכת וממשיכה.
לגבי התקציבים לפיתוח שכונות הדרום, יכול להיות שאתה צודק (אני מודה שלא בדקתי) אבל העובדות מדברות בעד עצמן... השכונות נראות על הפנים לעומת שאר חלקי העיר.
הניקיון טוב באותה מידה (אפילו בשבת מפנים את הזבל), אבל חוץ מזה... נאדה! אם יש תקציב, כנראה שזה לא בא לידי ביטוי בשטח. ועוד לא דיברנו על בעיית הפליטים הקשה באזורים מסוימים.
התח"צ בת"א לא ראויה יחסית לסדר הגודל של העירשתי האגורות שלי בנושא.
אולי בתור תל אביבי, אתה מרגיש שהתחבורה הציבורית לא טובה. בתור תושב השרון, אני מקנא בך. יש לך הרבה קווים תדירים. יש לך נת"צים שגם חולדאי קידם. יש לך שבילי אופניים אמיתיים (כן, גם אופניים זה כלי תחבורה) יש לך מוניות שרות שעוזרות מעט בלילות, בשבתות ובחגים. יש לך את תל אופן.
אז נכון, לחיפה יש את המטרונית. מה שלא ברור הוא למה חולדאי אשם בזה שבתל אביב אין. הרי עירית תל אביב לא קרובה אפילו לגיוס התקציב הדרוש להקמת מערכת תחב"צ. מה אתה מצפה מחולדאי לעשות עוד? הרי יש צדק באמירה שאין לו סמכות אמיתית ואין לו תקציב.
לגבי הדיור, אתה מתעלם מהעובדה שתל אביב נמצאת במדינת ישראל. תל אביב היא (בצדק) מוקד משיכה לאוכלוסיה חזקה ולכן צפוי שמחירי הדיור יהיו גבוהים יותר מהממוצע הארצי וכך "תמיד" היה. בשערוריה של מחירי הדיור הגבוהים במדינה כולה חולדאי גם כן לא אשם. אם כבר, הוא מצליח לקדם דיור בר השגה. אפילו אם הכמות לא גדולה, יש בכך תקדים.
תל אביב לא נהפכת לעיר של עשירים. תל אביב תמיד הייתה עיר של עשירים. מה שהשתנה הוא הקיטוב בין העשירים לשאר והאופן שבו בוחרים היום לבטא את העושר בפומבי.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.