im what im
New member
כמה שאני תמים שזה מעצבן אותי!
בהתחלה חשבתי שזה סתם דימום.... ואז התחיל קצת לכאוב.... חשבתי שזה יעבור..... אך כמובן..... הפיסורה חזרה! כוסאמאמוק! למה אני!
בהתחלה חשבתי שזה סתם דימום.... ואז התחיל קצת לכאוב.... חשבתי שזה יעבור..... אך כמובן..... הפיסורה חזרה! כוסאמאמוק! למה אני!