כמה שאני תמים שזה מעצבן אותי!

im what im

New member
כמה שאני תמים שזה מעצבן אותי!

בהתחלה חשבתי שזה סתם דימום.... ואז התחיל קצת לכאוב.... חשבתי שזה יעבור..... אך כמובן..... הפיסורה חזרה! כוסאמאמוק! למה אני!
 
זכית בפייס ../images/Emo6.gif

סתאםםםם אחי יהייה בסדר, אין מה לדאוג, חוץ מזה יום העצמאות היום תשמח לרוב כל הארץ
אין מוזיקה כי לא מצאתי את השיר
יש קישור על הדגלים שימו לב
 
נכון. למה מגיע לך?

אבל...אתה מומחה כבר בטיפול בפיסורה. יש טיפול ואפשר לחיות עם פיסורה. טפל בעניין עד שהפיסור תיעלם ותרפה ממך. בינתיים - חג שמח!
 

im what im

New member
אני טיפלתי עם בידן ופרוקטוגליבנול

גם פרוקטו מגבונים וגם לקחתי סירופ מרקח צואה
 
למעלה