כמה שאלות?

idomenta

New member
כמה שאלות?

1. איזה מותגים יש לשנפס, וכמה הם עולים בערך.. 2. מה זה קירסאו? 3. קראתי במדכון לפינה קולדה שצריך סירופ קוקוס, למה הכוונה? זה סירופ כמו וויטמינצ'יק או שזה משהו אלכוהולי או מיוחד?
 

kodkod24

New member
תשובות

1. הרבה. חפש את המילה בגוגל ותמצא את רובם. מחיר לא בשמים, הטובים עולים בערך 100, כל השאר פחות. 2. קרסאו זוג של תפוז, ממנו מכינים הרבה ליקרים איכותיים (גרנד מרינייה וקוואנטרו) וכמה פחות טובים- טריפל סק וקרסאו כחול (תוספת של צבע מאכל). 3. מדובר על קוקו לופז- חלב קוקוס מאוד סמיך, מתוק וטעם מפתיע של קוקוס. מגיע בפחית שימורים, לא זול בכלל...
 
תיקון

לפחות עד כמה שאני יודע: קירסאו זה אכן סוג של תפוז שגדל על איזה אי. בנוסף, יש ליקר בשם הזה שעשוי מהתפוזים האלו. טריפל-סק זה שם כללי לליקר תפוזים, ואין לו קשר לתפוזי הקירסאו. קוואנטרו וגראנד מארינייה למשל, הם טריפל סק ואינם "קירסאו".
 

kodkod24

New member
תיקון לתיקון

חוצמזה שהתשובה שלך לא מבוססת, ואתה משתמש במילים כמו עד כמה שאני יודע ו- גדל על איזה אי, מפריע לי שאתה מתקן אותי בחוסר ידע. חד משמעית, בצורה שלא משתמעת לשתי פנים- קוואנטרו מופק מקליפות תפוזי קרסאו הגודלים במטעים מיוחדים למזקקה. לגבי גרנד מרינייה, אני אמנם לא בטוח 100%, אבל לפחות 99% שגם הם משתמשים. הטעות שלך שקראת להם טריפל סק היא גדולה- טריפל סק הוא ליקר תפוזים היבש פי 3 מליקר רגיל (סק= יבש, טריפל= כפול 3), ז"א שקוואנטרו ומרינייה אינם טריפל סק. לידיעתך.
 

Symbolic

New member
צודק בהחלט

טריפל סק זה לא מותג, זה לא תפוז. זה סוג של ליקר תפוזים, ליקר תפוזים יבש. יש איזה אגדה או סיפור על מלך שהכינו לו ליקר תפוזים ושלוש פעמים הוא אמר להם ללכת ולעשות אותו יותר יבש. משהו בסגנון. מפה השם "טריפל סק" - יבש 3 פעמים. אגב , אני לא בטוח שקוואנטרו הוא לא ט"ס - אני חושב שהוא כן, אבל יש מצב שאני טועה.
 

kodkod24

New member
קוואנטרו

נקרא הטריפל סק האולטימטיבי מכיוון שהוא ליקר תפוזים איכותי ויקר, אבל הוא אינו יבש כמו הטריפל סק הרגיל, מכאן שהוא אינו טריפל סק, אלא ליקר תפוזים איכותי, שישדרג קוקטיילים במחיר ואיכות.
 
הסברים

קודם כל שלום. אין לי ויכוח איתך, אלא דיון. בדיון אני יכול להגיד שאני חולק על דעתך, וגם לנמק. אין צורך לדרדר את הדיון לויכוח. עכשיו לעניין: הסיבה שהשתמשתי בביטוי "עד כמה שאני יודע" היא פשוטה, צניעות. אפשר להגיד "אני אומר שזה ככה וזהו", ואפשר להתנסח בצורה יותר מעודנת, וזו הייתה כוונתי. מקווה שעכשיו זה יותר ברור. לגבי הביטוי "מאיזה אי", לא חשבתי שזה רלוונטי לדיון לציין שזה מהאי קירסאו בדרום הקריביים, ולכן לא הרחבתי. זה שלא כתבתי יותר לא אומר שאני לא יודע יותר, אלא רק שלא ראיתי צורך להוסיף דברים שלא קשורים. עד כאן לגבי התגובה, בוא נעבור לליקרים עצמם: http://www.drinksmixer.com/desc270.html http://www.webtender.com/db/ingred/359 בשני הקישורים הנ"ל תוכל למצוא אתרים רציניים בנושא משקאות שיגידו לך שקוואנטרו זה אכן טריפל-סק. לא בטוח שזה מספיק, לכן באתר הרשמי של קוואנטרו: http://www.cointreau.com/home.dml תוכל לקרוא קצת על מה שהם עושים (אני לפחות לא הצלחתי למצוא אזכור לקירסאו). יכול להיות שקוואנטרו מכיל תפוזי לראהס (זן של תפוזי ולנסיה מרירים אותם מכנים תפוזי קירסאו), ויכול להיות שהם באו אפילו מקירסאו, אבל הם אינם התפוזים היחידים שהליקר מכיל, שכן אזכורים שונים מציינים שהתפוזים אליו מגיעים גם מספרד. עד כאן מה שיש לי לומר בנושא. אם אתה עדיין חושב שאני טועה, תנסה בבקשה לבסס את זה על עובדות או מקורות כלשהם ("חד משמעית, בצורה שלא משתמעת לשתי פנים", זה לא בהכרח 'עובדה'). בקיצור, אני אשמח לשמוע מה יש לך לומר בנושא כל עוד תעשה את זה בצורה מכובדת.
 
שנאפסים

ברשתות השיווק אפשר להשיג שנאפסים של Beveland ושל Gecko בסביבות ה-50 שקל. אני מאמין שב'טיב טעם' או בחנויות משקאות תוכל למצוא מגוון קצת יותר גדול. בדיוטי פרי בפעם האחרונה שהייתי היה מבחר גדול ומחירים שהתחילו ממספר חד ספרתי של דולרים. לא היכרתי את רוב המותגים שם.
 

temptation411

New member
תוספת לתשובות..

1.יש די הרבה מותגים של שנאפס..כולם באותה איכות ובאיתו סביבת מחיר (50 שח) 2.)קירסאו-סוג של תפוז קטן ומריר נורא שממנו (או יותר נכון מהקליפה שלו)עושים כל מיני סוגים של ליקר תפוזים 3.)במקום הקוקו לופז שזה החלב קוקוס והמוצקים שלו ניתן להשתמש בסירופ קוקוס שעולה בסביבות ה50 שקל לבקבוק מותגים מומלצים: מונין (monin) וקוליברי (koliberi)
 
למעלה