כמה שאלות....

כמה שאלות....

היי, אני מתגייסת בקרוב ויש לי כמה שאלות,אשמח אם תענו.. האם יש הגבלה לבגדים והנעלי ספורט שצריכים לשיעורי ספורט (צבע מסוים)?? או על בגדים לשינה? כמה שיעורי ספורט יש בערך, האם תספיק לי חליפת ספורט אחת?? אין לי מקום בתיק כבר.... ועוד משהו קטן,איך אתם ממליצים לבוא ביום הראשון? פשוט בטח חבל לבוא עם ג'ינס וזה...לבוא עם הבגדי ספורט? תודה רבה למי שיענה..
 
אופס,שכחתי עוד משהו קטן...

לגבי התחקיר הבטחוני,זה חובה לרשום טלפון של המורה מהיסודי והחטיבה?? אין לי איתם כל קשר!!!! מה אני אמורה לרשום? תודה רבההההה
 
אמממממ...

לספורט אין משהו שאסור או חייב ללבוש...ונעליים גם יכולות להיות בכל צבע...כל עוד הן נעלי ספורט אמממ...אין לי מושג כמה שעורי ספורט יש...אבל עדיף שתביאי 2 זוגות מכנסיים...למקרה שתצטרכי ביום הראשון עדיף לבוא עם משהו פשוט..מכנס וחולצה הרי זה יום ארוך ומייגע ובתחקיר ממני ביקשו את המספר טלפון של המורה של י"ב וגם אם את זה אין לך..אז תגידי שאין לך...לא יהרגו אותך!
 

Maxecity

New member
חחחחחחחחחח שיעורי ספורט

הרגת אותי כמעט פקע לי הלבלב מהבטן חחחחחחחח
 
מסתבר שלא לכולנו...

בטח לא לאנשים שעוד לא התגייסו
 

Maxecity

New member
בדיוק הכובע טמבל

טוב בטח גם לי היו פאדיחות לפני שהתגייסתי ואני בטח לא זוכר מתי הגיוס?
 
חחחחחחחח ../images/Emo9.gif

נו טוב...... מד"ס.... איך שתקראו לזה!!! העיקר שהבנתם למה אני מתכוונת....חחח ושלא יפקע לך הלבלב מהבטן!!! זה דבר מאוד לא מומלץ....
 

InBaLuLu

New member
מה כבר עכשיו התחלת לארוז?!?!

אני כבר בתאריך שלך לאן את מתגייסת???
 
לא ממש האמת....

יש לי עוד מלא דברים לקנות...אווף אני כ"כ בלחץ!!! הזמן עבר כל כך מהר.. אין לי מושג לאן אני מתגייסת, כלל צה"לי.... לאן את? ואיפה? גיוס קל! :)
 
למעלה