כמה שאלות...

אלינור*

New member
כמה שאלות...

מסתבר שיש לי אוראנוס בבית הזוגיות לפי מפת הלידה. אני יודעת שאוראנוס מסמל חוסר יציבות ושינויים אבל אני בן אדם שהדבר שהכי חשוב לו זה יציבות במערכת יחסים והרמוניה ושהכל יהיה מאוד בטוח בחיים ובתחום זהה במיוחד. וגם חיי הזוגיות שלי מתאפיינים ביציבות יחסית מלבד שני ניתוקים פיתאומיים שכנראה אכן קרו בהשפעת אוראנוס. בעצם נאמר לי שהעובדה שאוראנוס נמצא שם רק מייצרת עבורי מכשולים מדי פעם שמשפיעים עלי ועל בן זוגי בעקיפין כאילו כמו השלכה של התנהגות שמתעוררת מדי פעם בגלל המצאותו שם קשה לי להסביר כי לא ממש הבנתיושחוץ מזה יש עוד כוכבים. אז אני לא מבינה. 1. יש קבוצה של כוכבים שנמצאת בכל בית ולכל אחד מהם יש השפעה?או רק כוכב אחד? 2. על מה העובדה שאוראנוס נמצא אצלי בבית הזוגיות מצביעה בדיוק? 3.האם זה משפיע על תחזיות? כי למשל הביאו לי כדוגמא שמבחינת נישואין זה יכול להעיד על בן אדם שינשא פעמיים בחייו ודווקא התחזית שלי לא מעידה על דבר כזה חס וחלילה אני גם מאוד מקווה שזה לא יהיה.אגב ההתאמה ביני ובין בן זוגי היא 4 היבטים חיוביים מתוך החמישה כולל תחום הנישואין. 4. האם טווח של 10 דק' במפה הוא ממש משמעותי?כי נאמר לי שלא. נגיד בין 2:50-3:00 לפנות בוקר. כאשר המפה התבססה על 2:50 או 2:55 ? תודה :)
 

alon1122

New member
כמה תשובות

אורנוס בבית 7 בדרך כלל מושך בנזוג יציב ואחראי, וזה אכן מה שאת כותבת שחשוב לך. הסבר מקיף על אורנוס בבית 7 תמצאי בלינק המצורף. המסע לחיפוש בנזוג, שקיים בכל אחד מאיתנו, נמצא כאן ברצון למימוש עצמי מחודד יותר. זה לא מצביע בהכרח על מספר נישואין, אבל כן דרוש כאן חיפוש של בנזוג מתאים. (כמו לכולנו). לגבי השפעות: כוכב בבית מקבל את צבעו מהמזל, ומשליך את תמצית תכונותיו על תפקידי הבית בו הוא נמצא, ומייצר דיאלוג עם כוכבים בהיבטים, ויחד יוצר את ההשפעה. טווח של 10 דקות יכול להיות לפעמים קריטי, ולפעמים לא, תלוי במפה. את נתת בדוגמא הבדל של 5 דקות, שיכול לפעמים להיות גם הוא קריטי. לדוגמא אם האופק משנה מזל, או כוכבים אחרים משנים בית זה משנה את הפירושים.
 

אלינור*

New member
../images/Emo13.gif תודה ו..

צדקת בדיוק. בן הזוג שלי ..הוא אחד האנשים הכי יציבים ואחראים שאני מכירה כיאה למזל שור. אני יודעת שבטווח של ה10 דק' שנתתי (שאגב היה לגבי שעת הלידה שלו) לא משתנה לו מזל האופק שהוא טלה. אני מזל אריה וגם האופק שלי אריה (שעת לידה משהו בין 5:50-5:55 בבוקר) על מה זה מצביע אם בכלל בהקשר לאוראנוס בבית ה-7? האסטרולוג שלי (שאני הולכת אליו די קבוע) אמר לי את הדברים הללו והוא זה שבדק את המפות ואמר שאין יותר מדי הבדל משמעותי שממש משנה משהו) אז אני אסתמך על מה שהוא אמר כי הוא בטח יודע ובכל אופן האופק לא משתנה כאן. אגב אם כבר אז כבר.. מזל האופק משפיע רק על תכונות ואישיות או גם על תחזית? אז ממש תודה ואני גם חייבת לציין שהפורום הזה ממש איכותי והאנשים פה מהקצת שיצא לי לראות עד עכשיו מאוד עוזרים ומסבירים שזה כיף להעזר בהם
אני הולכת לבדוק את הקישור.
 

אלינור*

New member
אגב משהו חשוב חשוב

יש איזה שהוא אתר שבוא אני יכולה לראות לפי נתונים של מפת לידה איזה כוכב נמצא בכל בית במפות האישיות של כל אחד מאיתנו כי עכשיו ממש מעניין אותי לדעת מה נמצא בבית ה-7 שלו זה יכול לעזור לי מאוווווווווווווד
 

alon1122

New member
אם האופק שלך באריה אז אורנוס או

בדלי או בקשת. מה זה אומר לגבי אורנוס תוכלי לקרוא בהרחבה בלינק ששלחתי לך, יש שם המון חומר - למי שלא מפחד מאנגלית. עוד אתר - חובה ! - למי שמכין מפה - אתר אסטרו, צרפתי לך את הלינק. בין היתר אפשר לראות תחזית אישית יומית dailly, תחזית לחודשים הבאים forecast, מפה אינטראקטיבית click report בו כל לחיצה על אלמנט נותנת את הפירוש (אלמנט = כוכב, היבט, בית וכו...). כמו כן אפשר לראות התאמת מפות (קומפוזית) דרך אופציית partner ו click partner. שווה !
 

אלינור*

New member
מה זאת אומרת אוראנוס בדלי או קשת?

אני נכנסתי ללינק שנתת ובאמת יש שם הרבה חומר ולמזלי אנגלית לא מהווה שום בעייה בשבילי (חצי ממנו לא ממש קולע אבל זה כוללני מן הסתם אז זה בסדר) ומה שלו אם הוא שור באופק טלה? סליחה אם אני משגעת אותך.אני מאוד מתעניינת ואני פשוט מאודדדדד סקרנית וחשוב לי לבדוק את הדברים האלה ולא נעים לי להתקשר לאסטרולוג רק בשביל זה ממש תודה!!
 

אלינור*

New member
טוב אני רואה את הבתים אבל לפי..

איזה TIME ZONE זה מחשב את השעה שאני מכניסה?????? אגב אם זה אומר לך משהו נאמר לי שההתאמה לפי האסטרולוגיה ביננו היא 3.2 או 3.1 לא זוכרת אחד מבינהם.
 

אלינור*

New member
טוב עזרת לי מאוד ובדקתי

ולבן זוגי יש מאזניים בבית ה-7 מה זה אומר לגביו? וסתם שאלה למה במקום בית 7 כתוב שם Descendant ומה זה Imum Coeli שגם מופיע שם בבית השלישי יש לי בקשה אחרונה חביבה.. אם כבר עזרת לי כל כך בקצרה על איזה תחום כל בית משפיע :)
 

alon1122

New member
MC = רום שמיים, אחראי על הקריירה

IC = על הקאספ של בית 4, Decendent זה האופק היורד - מול האופק העולה. בית 1: אני מול עצמי בית 2: הערכים המיידיים, כסף, רכוש, כישרונות בית 3: אחים, תקשורת מידית וקרובה, בית ספר בית 4: בית אבא, הילדות בית 5: ילדים, יצירה, אהבה, כיף בית 6: עבודה, מטלות, גוף, שירות בית 7: האחר, בנהזוג, הזולת בית 8: הערכים של האחר, ירושות, מין בית 9: לימודים גבוהים, חו"ל, ערכים, פילוסופיה בית 10: קריירה, מעמד בעולם, ערכי יסוד, שאיפות בית 11: חברים, מוסדות, במה, פוליטיקה בית 12: תת מודע, פחדים, דת
 
למעלה