כמה שאלות

קטיפה

New member
כמה שאלות

היי כולם מה שלומכם? שבת שלום לכולכם. יש לי מספר שאלות מקווה שתוכלו לעזור. 1 כמה זמן הריון של כלבה? וכמה זמן היא מניקה? 2 כמה זמן הריון של חתולה וכמה זמן היא מניקה? 3 חתולים נולדים עם שינים ציפרונים? 4 עד איזה גיל יכל לחיות פוינטר מעורב? 5 אני צריכה עצות איך לשים לתולי חומר לפרעושים כי היא מלאה והיא רק מריחה או רואה את זה היא בורחת. 6 מה אפשר לעשות עם כלב שלא מבין שלא חופרים בורות לא לוקחים נעלים ואוכלים אותם? 7 כדי לספר את מיילו או לחכות לקיץ הבא? 8 מה אפשר לעשות שלחתולי הרחוב שלי לא יהיה קר כשיהיה חורף? 9 באיזה גיל אפשר לתת לגורת חתול אוכל מוצק? 10 תוך כמה זמן תוכים מטילים ביצים? 11 למי אפשר לפנות בקשר להתעללות בעלי חיים?
 

לילךLilach

New member
תשובות חלקיות

2. הריון חתולה: 58-72 ימים. הנקה: 6-8 שבועות (מקור הספר "החתול" מאת דיוויד טיילור). 3. גורי חתולים , נדמה לי שהם נולדים בלי שיניים ,שיני החלב בוקעות עד גיל 8 שבועות. לגבי ציפורניים - אין לי מושג ,נדמה לי שראיתי לגורים ציפורניים ,אבל אני לא בטוחה. 5. חומר נגד פרעושים ,צריך לעשות את זה ביחד עם עוד משהו , אחד מחזיק והשני שם את החומר בעדינות ,רצוי לכסות את עיני החתול בשעת המעשה. 8. לגבי חתולי הרחוב ,אז יש להם פרווה שמגנה עליהם ,למזלם החורף בארץ לא קשה כמו באירופה וארצות שבהם יש תקופה ארוכה של קור מתחת לאפס. אפשר להכין להם מחסה: לקחת קופסת קלקר ,לעשות בה פתחים כדי שהחתולים יוכלו להיכנס ולצאת ולשים בפנים קצת סמרטוטים. לשים את זה במקום יבש ,למשל מתחת לגג. 11. התעללות בעלי חיים - לשלוח פקס לאתי אלטמן מ"תנו לחיות לחיות": 03-6241779
 

wiz

New member
שבת שלום ../images/Emo70.gif

הריון של כלבה נמשך 63 ימים בממוצע, וגורים חיים יכולים להיוולד בסטייה של 7 ימים לכאן או לכאן. ככל שהסטייה מן התאריך הצפוי גדולה יותר, כך קטן סיכויים לשרוד. לא מצאתי מידע בקשר לזמן ההנקה... המידע לקוח מתוך "הכלב" של דיוויד טיילור. טוב לשמוע ממך, ואני מקווה שאת מרגישה יותר טוב
.
 
חומר נגד פרעושים

עוד רעיון: נסי לשים לחתולה את החומר נגד פרעושים בזמן שהיא אוכלת או ישנה. גם הכלב שלי לא אוהב ששמים לו את החומר וזה עובד אצלו. אם את משתמשת בספריי נגד פרעושים, אני ממליץ שתעברי לאמפולות של אדואנטג´ או פרונטליין. לוקח כמה שניות לשים את החומר וזה לא מציק כמו הספריי שצריך לרסס על כל הגוף (לך ולחתולה).
 

מייקלס

New member
תשובות

1. ממוצא 63. ניתן לגמול גורים בגיל 5/6 שבועות בערך 2. כנ"ל 3. בלי שיניים עם צפרניים. 4. ככל שאר הגזעים בגודלו. ממוצא 14-15 שנים. 5. להעזר בחבר או להשתמש בטיפות. 6.לגבי החפירות - טריק קטן. אוספים את הצואה של הכלב וקוברים במקום שלא רוצים שיחפור. (מגעיל אבל עובד). לגבי הנעליים, להשתמש בעיצה של מישל לגבי לימוד הפקודה עזוב. 7. עונה גרועה לספר כלב.חילופי מזג האויר יגרמו לכלב אי נעימות.להמתין לקיץ הבא. 8. לסדר להם מקום מקורה, יבש ,וקופסא מרופדת וחמה. 9. גורי חתולים יכולים להתחיל לאכול מוצק מגיל 6 שבועות בערך. 10. אין לי מושג. 11. למשטרה או צער בעלי חיים. מקווה שעזרתי, נגמר לי האויר.
 
למעלה