כמה שאלות

כמה שאלות

לפי מרבית הדעות, GSP ינצח את סרה, ולדעתי, ייתכן ואני טועה, אך פיטץ' יהיה המתמודד הבא על התואר. מה אתם אומרים עליו? אני חושב שהוא לוחם ממש טוב ולפי הראיונות שהוא עשה נדמה לי שהוא גם אחלה בנאדם, אבל האם יש לו סיכוי מול GSP? שמעתי עוד הנחה, שפיטץ' יעלה מול קושצ'אק והמנצח ילחם מול המנצח בין סרה לGSP.....מה אתם אומרים? ועוד שאלה אחרונה, מישהו יודע מה עם רוג'ר הוארטה?! אחד הלוחמים האהובים עליי....מתי הוא עולה לקרב נוסף בUFC?
 

גיא ע

New member
כמה תשובות

בוודאי שיש לפיץ סיכוי מול GSP, אולי לא סיכוי גדול אבל יש, וחשוב לציין שהוא לא היה במיטבו בקרב האחרון שלו ואם הוא חושב לנצח את GSP אז כדאי שיתאפס על עצמו. קושצ'אק הפסיד לאחרונה ל-GSP ולכן, לי לפחות, לא נראה שיתנו לו קרב אליפות, הוא עוד צריך לנצח כמה שמות קודם לכן. הייתה שמועה שאם סרה מפסיד אז יהיה ילו קרב עם מאט היוז שכזכור היה בינהם הרבה מאוד BAD BLOOD ב-TUF. הוארטה יצא לחופשה של חצי שנה בערך, היה לו הרבה קרבות ברצף.
 
יש בזה משהו אבל....

יש משהו בדברים שאתה אומר.....אבל שמע, פיטץ' לדעתי אחד הלוחמים המוכשרים ביותר, אבל לדעתי עדיין לא ברמה של אלוף עולם. הקרב הקודם שלו לא היה להיט וגם הקרב שלו נגד דיאגו סאנצ'ז לא היה להיט מבחינתו, כלומר הוא ניצח בהחלטה חצויה אם אני לא טועה.....בכל מקרה לדעתי זה יהיה קרב מעניין מאוד אם הוא יצא לפועל....לגבי סרה היוז זה יכול להיות קרב מעניין בגלל הרקע שלו והמתח בין השניים.....בקיצור יהיה מעניין.....הוארטה בחופשה? שיחזור כבר....לדעתי הוא יכול להגיע רחוק במשקל הקל.....יש לו עוד דרך ארוכה אבל הוא צעיר לאללה..... מחשבה נוספת...קראתי שאנדרסון סילבה רוצה לעשות קרב איגרוף נגד רוי ג'ונס ג'וניור?! שיהיה.....אבל חוץ מהאיגרוף....מה אתם חושבים שיהיה בעתיד? הוא ב185 ואין עוד הרבה מתחרים שיכולים להתמודד מולו...אני בספק אם הוא יעלה משקל....מי יכול לעמוד מולו? ריץ' פרנקלין..שוב? רי מאץ' עם הנדרסון?
 

AmitNHB

New member
הספורט עדין צעיר וכרגע לא ממש ברור רמה של

אלוף עולם מהי. האם GSP, שאגרוף אחד שגירד אותו, גרם לו לאבד עשתונות ולהפסיד ב TKO ללוחם שלא היה אפילו טופ 10, ברמה של אלוף עולם ? ובכן, הוא היה אלוף עולם, אז כנראה שכן. יש לבחון כל קרב לגופו. סאנצ'ז הוא לוחם נהדר מהגב. אם פיטץ' שם את GSP על הגב, GSP לא יעשה לו את מה שסאנצ'ז עשה לו. הוארטה אמר לאחר הקרב האחון שלו שהוא לוקח חופשב של 5 חודשים (ב 07 הוא ערך לא פחות מ 5 קרבות ב UFC). אם ברחוק אנחנו מדברים על אליפות, או מועמדות לגיטימית, אז אני לא שותף לדעה שהוארטה הולך להגיע לשם. הוא לוחם מאוד מוכשר, אבל הוא גם נמצא במשקל עם הכי הרבה כשרון ב MMA ובפרט ב UFC. גווידה, שהוא לא לוחם טופ 15 ואולי אפילו לא טופ 20, שם את הוארטה על הגב בכל ניסיון והיה בדרך לנצח את הקרב בהחלטה. כמובן, מגיע כל הכבוד להוארטה על כל הסקרמבלים שלו, על כך שיצא ממצב מסוכן אחד אחרי השני ועל כך שבסוף גם מצא את ה TKO, אבל מול לוחמים כמו טייסון גריפין או פרנקי אדגר, אני לא רואה אותו עושה את זה, שלא לדבר על שון שרק. לגבי אנדרסון סילבה, לא יודע מה עובר לו בראש. רוי ג'ונס יהרוג אותו בקרב איגרוף טהור. זו לא שאלה בכלל. יש שוני פשוט אדיר בין מה שעושים בסטרייקינג ב MMA לבין מה שעושים באיגרוף. טוב שהוא לא קורא תיגר על שאקיל אוניל בכדורסל ? מה שכן, דנה וויט לא הולך לתת לזה יד, אין ספק בכלל. וכן, לא נראה שיש מישהו ב 185 ב UFC שיכול לסכן אותו, למעשה, לא נראה שיש כזה מישהו בעולם ב 185. נראה שהוא הולך לקראת טיטל ראן ארוך, אבל מצד שני, זה גם מה שאמרו על GSP...
 
לגבי הוארטה

אני מסכים איתך במאה אחוז שהמשקל הקל זה המשקל עם הכי הרבה כישרון בMMA ומכאן יוצא שגם הכי קשה להתקדם בו, אבל לדעתי להוארטה יש סיכוי. הוא עדיין בתחילת דרכו והוא ילמד להתגונן מפני טייקדאונס ובכלל אני חושב שיש לו סיכוי טוב גם נגד לוחמים המדורגים גבוה. אני מסכים איתך שהוא לא מתקרב בכלל לרמה של שון שרק ובי ג'י פן אבל לאט לאט. לדעתי עוד כמה קרבות הוא לא יהיה רחוק מלנצח את גריפין ובזה אני בטוח. נגד גווידה הוארטה ניצח ניצחון משכנע בחניקה בסיבוב השלישי בעוד גריפין ניצח בהחלטה חצויה. אל תשכח שיחסית למשקלים הקלים הוארטה בחור מאוד מאוד פיזי, מטר 75 שוקל 70 וסביר להניח שלפני הקרב הוא חותך משקל רב ובכיף הוא גם יכל להתחרות בוולטרוויט. דרך אגב אהבתי את ההקבלה לקריאת תיגר על שאקיל אוניל....מי יודע, אולי אנדרסון סילבה עוד יעשה את זה =]
 
היי, סילבה מגן על התואר בעקביות, לא נאה

להשוותו לGSP מהבחינה הזו. גם אם הוא יפסיד בקרב הבא, הוא כבר הוכיח שהוא לא נלחץ בעמדות נחותות, שהוא יכול לקבל פיצוץ לפנים ולהמשיך, ושהוא לא מתרגש מסיבוב מתסכל שבו שלטו בו. החוסן המנטלי של GSP, לצערם של רבים מאיתנו, עדיין על כף המאזניים. אגב, למרות שהUFC מתעקשים להוסיף of the world לתארים שלהם, רשמית (ובחלק מהמקרים, גם דירוגית) האלופים שלהם הם רק אלופי הUFC, לא אלופי העולם.
 

AmitNHB

New member
לא התכוונתי להשוות בין GSP לסילבה. הנק' הייתה

שב MMA הכל פתוח, גם שאתה פייבוריט 10-1 כפי שהיה GSP מול סרה.
 

AmitNHB

New member
אהלן דן,

למרות שזה נראה כך, לא בטוח עדין שפיטץ' יהיה המועמד הבא לקרב על התואר. אני לא זוכר שב UFC אמרו בבירור שזה הולך להיות הוא, וגם אם כן, זה לא שה UFC תמיד עומדים בהבטחות שלהם. לאור העובדה שפיטץ' לא ניצח את הקרב האחרון שלו מול (יריב אנונימי יחסית) באופן גרנדיוזי, אני בהחלט רואה אפשרות שהם יחליטו לתת לקארו פאריסיאן את הקרב על התואר שכבר הובטח לו מזמן לפי שהם נותנים לפיטץ'. על אחת כמה וכמה, אם הוא ינצח את הקרב הבא שלו (ת'אגו אלבז ב UFN 13 ב 2 באפריל) באופן יותר חד צדדי מפיטץ'. אגב, אם סרה מנצח את GSP, אז יהיה יותר הגיוני לתת לפאריסיאן את הקרב הבא משום שהוא כבר ניצח את סרה בעבר. לשאלתך, האם יש לו סיכוי מול GSP. ובכן, לא רק שיש לו סיכוי, יש לו את הסיכוי הכי טוב שיש למישהו לנצח את GSP היום הב 170, לדעתי. ל GSP יש אולי ידיים טובות, אבל יש לו גם חוסר יכלת לספוג, ואם הוא בחר בטקטיקה של לקחת את הקרב לקרקע מול היוז וקושצ'ק, אני מאמין שהוא יבחר בטקטיקה הזו גם מול פיטץ'. פיטץ' הוא אמנם לא מתאבק טהור טוב כמו קושצ'ק, אך הוא מתאבק טהור יותר טוב מ GSP, ובעוד שלקושצ'ק בסל בבירור מחוסר ניסיון בקרב מול GSP, לפיטץ' לא אמורה להיות אותה הבעיה. עוד עובדה חשובה היא שפיזית, פיטץ' הוא אולי ה 170 (77 ק"ג) היחיד שהוא גדול וחזק כמו (או כמעט כמו) GSP. שניהם חותכים מסה מטורפת לקרבות שלהם. הם הולכים במשהו כמו 190-195 ביום יום. (86-88 ק"ג) בשביל לנצח את פיטץ', אני מאמין ש GSP יצטרך לנצח את הקרב על הרגליים, לפחות תחילה. הוא בהחלט מסוגל לזה, וכנראה שגם פייבוריט, אבל בהחלט יש לפיטץ' סיכוי לא מבוטל לשרוד שם ולהיות זה שלוקח את GSP לקרקע. אם כך, אז ממה שראינו עד היום, GSP לא נלחם מי יודע מה מהגב.
 

HAKOKI

New member
אוקיי ומתי ראית מישהו שהצליח להשאיר אותו שם?

מאז היוז אף אחד לא הצליח לקחת את סט פייר לקרקע ולהשאיר אותו שם הוא שיפר את יכולות ההיאבקות שלו בצורה מטורפת לפי דעתי אף מתאבק כרגע לא משנה כמה טוב הוא יהיה יצליח לנצח את סט פייר לא קושצ'ק לא היוז ובטח שלא פיטצ' . דווקא לפי דעתי לוחם ג'יוג'יטסו טוב זו הסכנה הגדולה של סט פייר כמו סרה או בי ג'יי פן למרות ששוב לפי דעתי סט פייר ידרוס את סרה בכל אופן לפיטצ' אין סיכוי לפי דעתי זה שהוא מתאבק טוב לא יעזור לו בכלל.
 
למעלה