כמה שאלות ענייניות

toxic babe

New member
כמה שאלות ענייניות

קודם כל אני רוצה להגיד
להרבה אנשים כאן שדרכם ליקטתי כל מיני עצות והגעתי לפעם הראשונה מוכנה, מוגנת ואין בי שום חרטה. במודע או לא אתם עושים דבר נפלא ועוזרים במקום שמשפחה וחברים קרובים לא יכולים. עכשיו לשאלות: *כצפוי קרום הבתולין נקרע- צריך לטפל עם איזושהי משחה למשל או שזה יחלים מעצמו? הרי זאת סוג של פציעה. *בתנוחה מסיונרית אני מרגישה לא פעילה בכלל. איך בכל זאת אפשר לעשות משהו דרך התנוחה הזאת? *האם זה נורמלי שהחבר לא גמר לאור העובדה שזאת הייתה הפעם הראשונה של שנינו? איך אפשר לגרום לו לגמור? שוב תודה :)
 
..

* לא צריך שום משחה *את יכולה גם להזיז את האגן.. *אממ....אולי הוא התרגש? ..פעם הבאה יהיה יותר טוב ניראה לי... את יכולה לשאול אותו בכל מקרה...
 
אז ככה..

1) זה מסתדר לבד. :) 2) אם יש לך ציפורניים תשרטי אותו בגב, תחבקי אותו עם הרגליים, דברים כאלה. עם קצת תרגול כבר תגלי דברים מגניבים לבד. 3) שוב, תרגול:) ומזל טוב!!!!
 

PureTemptation

New member
בואי נגיד ככה:

שריטות, נשיכות, היקים למיניהם = עוזרים נורא כשאת צריכה להיות שקטה כי יש אנשים ברדיוס של כמה מטרים סביבך. ז"א, במקרה שאת לא שקטה מטבעך...
הא, וזה בכלל פשוט כייף לראות את הגב של הפרטנר שלך מלא בשריטות אחרי האקט. במיוחד אם הוא נהנה מכל הסיפור. סאדו-מאזו, מישהו?
 

Fragile rose

New member
זה באמת ממש כיף לראות גב מלא סימנים ../images/Emo6.gif

ואחכ לשמוע אותו אומר "בואנה את פשוט משוגעת!! כל הגב שלי שריטות!!"
 

PureTemptation

New member
כע כע,

מוכר...
ואז להסתכל במראה ולגלות שהוא החזיר לך בהיקי בגודל כדור פינגפונג, ולהכות אותו על כך אח"כ... *אוף אנה אני רוצה כנרת! אני רוצה לשרוט, אהמ לראות, אותו שוב!
*
 
שלום..

קודם כול שיהיה לך במזל טוב על הפעם הראשונה.. ותמיד הפעם הראשונה היא מאין ניסיון כזה לקראת הפעמים הבאות.. והיא לא מדד לכלום.. אז לשאלותייך.. 1. לא צריך לטפל בשם משחה.. 2. אולי תנסו תנוחות אחרות.. או שפשוט בתנוחה המיסיונרית תנסה לנשק אותו, ללטף.. אולי קצת לשרוט.. זה מלהיט את העניין. 3. והבחור כנראה יתרגש יותר מידי ולכן לא גמר..(אל תתיחסי אל זה יותר מידי, סתם יביך אותו).. שיהיה בהצלחה בהמשך..
 
למעלה