כמה שאלות על הרטלין

השעועית

New member
כמה שאלות על הרטלין

הבן שלי, שיש לו הפרעות קשב וריכוז, שפה וPDD, התחיל לקחת רטלין לפני יומיים. זה נסיון שני שלו עם התרופה, אחרי שלפני כשנה וחצי הוא היה אלים ודיכאוני וחסר תיאבון. הפעם אין לו את זה, בגן הוא בסדר גמור (יחסית למה שהוא היה) למשך 4 שעות. בבית לא ראיתי שינוי מאד מאד רציני. יש לי שאלות: 1. האם רואים שינוי מיידי? תוך כמה ימים או שבועות? 2. כמה זמן התרופה "עובדת" אחרי שלקחו אותה פעם אחת? (4 שעות?) 3. איך אפשר לדעת אם היא "עובדת". כי יש ימים שהילד רגוע יותר, ככה שקה לדעת את ההשפעה שלה. 4. למה אני לא מצליחה לשבור את הכדור לחצאים ולרבעים? זה מאד קשה, התרופה נעשת מרוסקת, נשארת אבקה. תודה.
 
אם הוא נוטל ריטלין רגיל, אז

אכן ההשפעה היא ל-4 שעות בערך. לכן את גם לא רואה שינוי בבית. על מנת לתת כיסוי לכל היום יש ליטול אחת מהתרופות בעלות השחרור המושהה כגון קונסרטה (10-12)שעות או SR לשש-שמונה שעות. את הריטלין הרגיל ניתן לחתוך עם סכין חדה מאוד, או לקנות חותך תרופות בבית המרקחת. השפעת הריטלין חלה כחצי שעה לאחר נטילתה.
 
למעלה