כמה שאלות על גיבוש צנחנים.

  • פותח הנושא 1785
  • פורסם בתאריך

1785

New member
כמה שאלות על גיבוש צנחנים.

1. זה בוינגייט? 2. היום הראשון הוא רק בר-אור?
 

marand

New member
כמה תשובות על גיבוש צנחנים

1. זה נמצא במאהל בתל השומר, איפה שעושים את הגיבוש זה גם המקום שישנים בו שמתגייסים, זה מאהל קטן, ליד זה יש שטח גדול עם חול שיש בו גבעות קטנות, שמה מתזזים אותך. 2. היום הראשון זה בוחן בר אור, קבלת מדים לגיבוש ומילוי טפסים שונים ומגוונים. קח טיפ ממני, גיבוש צנחנים מאתר אותך גם לדובדבן, אם אתה תהיה מאותר דובדבן, אבל אתה לא רוצה להגיע ליחידה, אז אל תבקש להיות מאותר דובדבן. כי אחרי זה אתה תדפק בגיבוש יחטיות של צנחנים.
 

1785

New member
תודה על התשובות.

הקפצתי את ההודעה בדיוק כשענית. לדובדבן אני לא מתכוון ללכת, אני מעדיף מגלן או סיירת.
 
ביום הראשון

אם תדפק תצטרף לעשות הרבה תורניות מטבח שזה משעמם...לאללה !
 

1785

New member
מקפיץ!!!!

אף אחד לא היה בגיבוש צנחנים?! אף אחד לא יודע?!
 
דבר ראשון

יכול להיות ואתה מאוד רוצה להיות בדובדבן אבל אתה לא תהיה מאותר רק הטובים הם מאותרים ולפי מה שהבנתי זה שאתה הופך להיות מאותר דובדבן זה לא אומר שתידפק בגיבוש יחטיות אלה בגיבוש יחטיות יהיו קבוצות מסוימות שהם המאותרים ויהיו איתם בוחנים מהסיירת ממגלן וכמובן מדובדבן אז אם בסוף הגיבוש לא תקבל דובדבן יכול להיות שתקבל יחטית אחרת אבל אם אתה לא מספיק טוב בכדי להיות בדובדבן סביר להניח שגם אתה לא מספיק טוב לסיירת צנחנים או למגלן אז אולי תקבל פלחהן או פלנט או פלחיק
 
למעלה