כמה שאלות על בן 3.5 חודשים

שוקוצית

New member
כמה שאלות על בן 3.5 חודשים

היי ענת, כשאנחנו בנסיעה הוא מנסה לפעמים להתיישב בסלקל, אני יודעת שזה מאוד בעייתי, מה לעשות? זה הזמן להעביר לכסא בטיחות, או שגם בכסא בטיחות זה יכול לקרות? פעם אחרונה פשוט השכבתי אותו נמוך יותר כדי שיהיה לו יותר קשה לנסות להתרומם.. שאלה נוספת באותו עיניין, מדי פעם באות כל מיני דודות ומושיבות אותו עליהן, לא נעים לחטוף להן אותו מהידיים, עד כמה זה לא טוב? ושאלה אחרונה, לפעמים הוא ממש מנסה להקפיץ את עצמו, ואם אני קרובה אליו, הוא ממש מנסה לעלות לגשר, תוך שהוא משעין את הרגליים שלו עליי, מקווה שהייתי ברורה. המון תודה ושבוע טוב
 
הי שוקצית

הדבר היחיד שתוכלי לעשות בנסיעה הוא להטות עוד את המושב כדי שישכב יותר. נסי אולי לשים מתחת לחלק הקדמי של הסלקל מגבת גדולה ועבה מקופלת ותראיאם זה יעזור. לגבי הדודות: מידי פעם לא יקרה כלום. מתוך כל התאור שלך עולה לי שאלה אחרת: האם הוא נינוח בשכיבה על הגב על הבטן ועל הצדדים או שהוא כל הזמן מנסה להתקדם לכיוון של התרוממות? אם אינו נינוח בשכיבה על זה צריך לעבוד.
 

שוקוצית

New member
קודם כל תודה!

ממצב של שכיבה על הגב הוא לא מנסה להתרומם עם החזה, אלא מקפיץ את האגן, בכל אופן הוא תינוק מאוד אקטיבי ונמצא המון בתנועה, כל הזמן מזיז את הרגליים. הוא שוכב מאוד יפה על הבטן, וכבר מושיט יד לחפצים שנמצאים בהישג ידו. מדי פעם מתהפך מהבטן לגב, אבל אני עוד לא בטוחה שזה רצוני. (שלשום התהפך לבד 3 פעמים, אבל אתמול לא התהפך בכלל). ולפעמים אפילו מתהפך לבד מגב לצדדים.
 
למעלה