כמה שאלות לפורום תנ"ך ברשותכם

גן עדן לסוטים ומזוכיסטים

שהלוא רק הומוסקסואל מזוכיסט יוכל לטעון ``טוב דבר יהוה אשר דיברת`` ``ומבניך אשר תוליד יקחו והיו סריסים בהיכל מלך בבל`` ``החולש על גויים שהיה מטיל פור על גדולי מלכות למשכב זכור``ואין זה מפריע למלך הצדיק שבניו יהיו זונות ממין זכר או ייתאבדו אם שלום יהיה בימיו.
 

סקיפי

New member
סתם תהיה

זה גורם לך סיפוק, להגיד הרבה פעמים "הומוסקסואל"? אתה חוזר על עצמך. אומר את אותם משפטים שוב ושוב ושוב. א. אפשר להתבטא בלשון נקיה יותר, האמן לי. ב. יש בתנ"ך עוד דברים חוץ מסקס וגודל אבר המין של נבוכדנצאר.
 
דוקא זה הכי פחות מעניין

אך מה שמעניין, שאם הסיקו שעל ג``ע ייהרג ואל יעבור, לא ידעתי מדוע הטביעו עצמם 400 ילדים וילדות שנשבו לקלון, אם העיר המלך הצדיק ``טוב דבר יהוה אשר דיברת`` שבניו יהיו «זונות ממין זכר בהיכל הנשר הגדול ארך האבר» שלא נהגו כן דניאל וחבריו למסור עצמם למיתה על ג``ע
 
תהיה רציני!

אם יימנע מפריה ורביה מהיכן תקויים קללת ``חרב לא תסור מביתך עד עולם?`` שהרי ``טוב דבר יהוה אשר דיברת-ומבניך אשר תוליד ייקחו והיו סריסים בהיכל מלך בבל`` ארך האבר החולש על הגוים שהיה מטיל פור על גדולי מלכות למשכב זכור(שבת קמט) וע``כ היה מסרס אותם.
 
היכן יהוה הרשה לדודו ריבוי נשנשים?

``ואם מעט בעיניך ואוסיפה לך כהנה וכהנה``-משלטון יהודה וישראל! ואף כי רוב=3 עכ``ז נאמר ``ודבק באשתו-ולא בנשותיו`` ותמהני מי התיר לשאת יותר מאשה אחת?
 
התשובה

לסרס את הפסוק במקום לרס את דודו. שאף כי נאמר בדין יפת תואר ``ואחרי כן`` אחר עריכת הטקסים ``תבוא אליה ובעלתה והיתה לך לאישה`` עכ``ז עז היה רצונם של חזל להרבות ממזרים וע``כ סירסו את הפסוקים במקום את דוד בהתירם נישואי אחים אם נתעבר אחד מהם בביאה ראשונה.
 

masorti

New member
תשובה...

1. כבר ענו לך... כי זה כיף שיש לך הרבה נשים. כולל כיף גופני. וזה היה מקובל בעת ההיא שלמלך יהיו נשים רבות ופילגשים. 2. למה לא? זה היה מקובל אז, ולאל זה לא משנה כמה נשים יהיה לכל גבר. 3. היו לנו מלכות. אחת בימי בית ראשון (עתליה) ואחת בימי בית שני (שלומציון). ראה במלכים ב', י"א, א'-ג': "וַעֲתַלְיָה אֵם אֲחַזְיָהוּ, וראתה (רָאֲתָה) כִּי מֵת בְּנָהּ; וַתָּקָם, וַתְּאַבֵּד אֵת כָּל-זֶרַע הַמַּמְלָכָה. וַתִּקַּח יְהוֹשֶׁבַע בַּת-הַמֶּלֶךְ-יוֹרָם אֲחוֹת אֲחַזְיָהוּ אֶת-יוֹאָשׁ בֶּן-אֲחַזְיָה, וַתִּגְנֹב אֹתוֹ מִתּוֹךְ בְּנֵי-הַמֶּלֶךְ הממותתים (הַמּוּמָתִים)--אֹתוֹ וְאֶת-מֵינִקְתּוֹ, בַּחֲדַר הַמִּטּוֹת; וַיַּסְתִּרוּ אֹתוֹ מִפְּנֵי עֲתַלְיָהוּ, וְלֹא הוּמָת. וַיְהִי אִתָּהּ בֵּית ה' מִתְחַבֵּא שֵׁשׁ שָׁנִים; וַעֲתַלְיָה מֹלֶכֶת עַל-הָאָרֶץ."
 
מעניין אותי לדעת אם זה היה באונס

1 - אם למלך מותר , אז גם לאיש פשוט מותר 18 ?........ ( לא עניתם לי על השאלה !!!! ) 2 - האם הסיפור על בת-שבע היה ש-דוד הכריח את בת-שבע לשכב איתו ? ................... 3 - האם כל העניין של המלך עם הנשים היה " בהסכמה " ? , כלומר אם זה לא נגד הרצון של הנשים האלה .
 

liorhikri1991

New member
אני ינסה לענות!

1.כי המלך הוא מעמל החוק והוא לא שואל תעם מה לעשות. 2.דוד היה בסדר עם נשים והוא לא הכריח את בת שבע להיות איתו-נראה לי שהיא רצתה גם להיות איתו, ושלמה נישא לאיזה אלף נשים וזאת אחת הסיבות שה' פילג את הממלכה זהו היה חטא של שלמה,כי אם יש לו הרבה נשים אז רובם יהיו נשים נוכריות מה שמביא לאמונה באלים אחרים-זהו איסור מוחלט!!! 3.לא נשים רצו אותם כנראה
 
לא נכון !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אני שאלתי " רב " והוא אמר לי שאם יש למלך יחסים בלי הסכמה , אז זה נחשב " אונס " !!!! , אבל אני בכל זאת רוצה לברר את הנושא הזה , ולדעת אם זה באמת ככה ! .
 
לשון רבינו יונה בשערי תשובה

``אם יכסוף אדם שימכור לו חבירו..ולא יש את נפשו למוכרו, ואם יפצר בו..ייבוש להשיב פניו, אסור לפצור בו! כי זה כמו הכרח ואונס. והחומד לקחת חפץ והוא איש נכבד שאם ישאל שאלה אור פניו לא יפילון, אסור לשאול מעם רעיהו מקח או מתת`` (שער ג מג)
 

masorti

New member
תשובות...

1. בודאי שגם לאיש פשוט מותר. ליעקב היו שתי נשים (לאה ורחל), והוא הוליד ילדים גם משתי השפחות שלהן (בלהה וזלפה). ויעקב היה בסה"כ רועה צאן. 2. יחסי האישות בין דוד ובת שבע היו בהסכמה. הבעיה היתה שבאותו זמן היא היתה נשואה לאוריה. 3. בעקרון המלך לא אנס את נשותיו. (הרי הוא היה יכול לבחור בלי הגבלה. אז למה להתעקש על אשה בעייתית?) מצד שני, הצעה מהמלך להצטרף להרמונו לא היתה הצעה שהיה אפשר לסרב לה.
 
הצעה זה לא מרידה במלכות !!!

אם יש אישה שהיא רוצה להישאר לגור לבד במעברה , אז למה היא חייבת לגור בארמון ? .............. אם הכל היה בהצעה אז למה אי אפשר היה לסרב ? , יש כאן סתירה !!!! . כתוב על שונמית שהם חיפשו בכל הארץ סוכנת , אני לא חושב שהם עשו את זה בכוח .
 

masorti

New member
אני לא מומחה בחוקה של ממלכת דוד...

ואולי זו היתה מרידה במלכות ואולי לא. אבל גם אם יש לבחורה זכות חוקית לסרב, אפשר להסביר לאביה של הבחורה שפקיד המס המחוזי יבקר אותו שלוש פעמים בחודש ויוציא לו את הנשמה בבדיקת ספרי החשבונות. שלא לדבר על כך שהאחים של הבחורה הסרבנית יוקפצו לראש התור של המגויסים בכפרם לתורנות של חודש עבודות כפייה ציבוריות בשיפוץ ארמון המלך. תהיה בטוח שאם השלטונות יחליטו "להתלבש" על המשפחה, הבחורה תבין מהר מאוד שכדאי לה להסכים לבקשת המלך.
 
אני לא רוצה להישמע נודניק !!!!!!!!

אבל אני מיתכוון לחקור את העניין הזה עד שאני ארד לעומק שלו !!!!! , ואני אבין לפרטי פרטים על מה ולמה בחורה רווקה חייבת ללכת אל מקום שהיא לא רוצה להיות בו .
 

masorti

New member
אין מה לחקור. הענין מאוד פשוט....

בתקופת התנ"ך המלך היה מלך אבסולוטי. ומלך אבסולוטי לא אוהב שמסרבים לבקשותיו. תראה מה קרה לושתי שסרבה לפקודתו של אחשוורוש. תקרא את פרשת נבות וכרמו, ותראה מה קרה למי שסרב לבקשת המלך. (אחאב היה כנראה אדם עדין ביותר ולא העניש את נבות. איזבל לעגה לו שכך לא יכול להתנהג מלך, והיא טיפלה בענין.)
 
למעלה