כמה שאלות לי אליכם...

BiTcH iN HeAt

New member
כמה שאלות לי אליכם...

קודם כל, שלום! זאת פעם ראשונה שאני כותבת פה.. בדרך כלל אני רק קוראת אבל לשם שינוי יש משהו שאני מאוד רוצה לדעת! אז ככה.. כשקיבלתי את המנילה שלי, אני סימנתי שאני רוצה לקבל מיונים ללהקות צבאיות ותיאטרון וזה <למרות שלא זכור לי שסימנתי אבל אם שלחו לי מיונים כנראה שסימנתי חחח> ולא הלכתי למיונים.. נמנע ממני להגיע, זה לא משנה עכשיו. השאלה שלי היא, אני מאוד רוצה ללכת למיונים האלה!!! אם אני אשלח מכתב או פקס עם בקשה, יש סיכוי שאני אקבל שוב מיונים לזה?.. למרות שקראתי פה שהמיונים ללהקה צבאית נגמרו כבר.. נבחרו ה-20 או משהו כזה.. מישהו יכול להסביר לי בקשר לזה?.. ועוד שאלה.. קיבלתי זימון למיונים לחיל הרפואה.. מה עושים במיונים האלה? מבחנים? ריאיון? מתנדבים לכל מיני זריקות או מה?... אני מאוד רוצה להתקבל לזה אם זה יהיה אפשרי ואני רוצה לדעת למה להיות מוכנה חחח תודה מראש לכל מי שיענה :) המשך יום מגניב לכולם!
 

a n n a18

New member
תאטרון ורפואה

בקשר לתאטרון כתבתי שאם אני חושבת נכון אמרו לחברה שלי שהמיונים הם כל שנתיים... ולגבי רפואה הייתי במיונים לפני שלוש ימים..היינו צריכים למלאות טופס על עצמינו(פרטים עלינו,תחביבים,האם את פוחדת מדם, וכאלה..) אחר כך היה הרצאה על כל התפקידים שמוצעים את צריכה למלאות שאלון העדפות מה את מעדיפה יותר.. ולאחר מכן יש לך ראיון של שתי דקות(למה בחרת את התפקיד הזה ושאלות בסגנון...) משהו כזה ואת משוחררת הבייתה .
 

BiTcH iN HeAt

New member
קודם כל, תודה :)

אז זה לא כזה גרוע... נחמד המיונים האל דווקא, תודה על המידע =) את יודעת אולי איפה אני יכולה לברר עוד על תיאטרון ולהקות צבאיות?..
 

a n n a18

New member
אממממ...כנסי...

בקשר למיוני רפואה..יש לך יותר פירוט במאמר על המיונים לרפואה..קבלי לינק.... http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/articles.asp?id=164&art_id=475 ובקשר לתאטרון להקות צבאיות..אין לי מושג...סורי...
 
למעלה