אל תרוץ לתרגם
מסמכים כי הם עולים הרבה כסף. תבוא קודם תראה מה מקובל באירלנד. השיטה שלהם ל"בגרות" היא שונה מאוד. כאן הם עושים בערך 7-9 מבחנים ושיטת הניקוד היא שונה והכל תלוי במה אתה רוצה ללמוד אם באוני' יצטרכו 400 נקודות ויש לך ב- 4 מקצועות 100 בגל מקצוע זה מספיק. אם למשל אתה צריך 400 נקודות לקורס ויש לך רק 300 אתה חוזר על כל המקצועות כי אי אפשר לשפר מקצוע אחד. זה מורכב

לכן קודם תבוא, תראה מה הדרישות ואם אתה עומד בהן ואז תחליט אם לתרגם או לא. ואם אני לא טועה אתה אם דרכון פולני אז אתה לא צריך ויזה כך שיש לך זמן לבדוק. ותביא כסף. המון כסף

) לגבי הוסטל צור קשר עם קלימרו דרך הפורום הזה או פורום ישראלים באירופה. שנה טובה ובהצלחה