כמה שאלות לגבי מעבר לדבלין

rony88

New member
כמה שאלות לגבי מעבר לדבלין

האם מקובל במקומות עבודה שדורשים בגרות לבקש לראות תעודת בגרות, כלומר האם כדי לתרגם את התעודת בגרות אם אני לא מתכוון ללמוד בשנה הקרובה? למשהוא יש מידע על אכסניות זולות או דירות שניתן להשכיר בהן חדרים לתקופה של חודש חודשיים במרכז דבלין?
 
אל תרוץ לתרגם

מסמכים כי הם עולים הרבה כסף. תבוא קודם תראה מה מקובל באירלנד. השיטה שלהם ל"בגרות" היא שונה מאוד. כאן הם עושים בערך 7-9 מבחנים ושיטת הניקוד היא שונה והכל תלוי במה אתה רוצה ללמוד אם באוני' יצטרכו 400 נקודות ויש לך ב- 4 מקצועות 100 בגל מקצוע זה מספיק. אם למשל אתה צריך 400 נקודות לקורס ויש לך רק 300 אתה חוזר על כל המקצועות כי אי אפשר לשפר מקצוע אחד. זה מורכב:) לכן קודם תבוא, תראה מה הדרישות ואם אתה עומד בהן ואז תחליט אם לתרגם או לא. ואם אני לא טועה אתה אם דרכון פולני אז אתה לא צריך ויזה כך שיש לך זמן לבדוק. ותביא כסף. המון כסף :)) לגבי הוסטל צור קשר עם קלימרו דרך הפורום הזה או פורום ישראלים באירופה. שנה טובה ובהצלחה
 

rony88

New member
כמה כסף בערך

אני טס עם 3K יורו זה אמור להספיק לי לחודשיים עד שאמצא עבודה?
 
באנגליה

ואני מניח שהדבר נכון גם לגבי אירלנד לא נהוג לבקש לראות תעודות בראיונות עבודה. בוודאי שלא מבית ספר תיכון.
 
למעלה