כמה שאלות כלליות בנוגע לנהג חדש.

gg2008

New member
כמה שאלות כלליות בנוגע לנהג חדש.

שלום אני עוד 4 חודשים אני בן 17, 1. אני בימים אלה רוצה להתחיל ללמוד לתאוריה, אמרו לי שאני ילך למורה שאני רוצה ללמוד אצלו אחרי התאוריה לקחת ממנו את הספר והוא מביא בחינם זה נכון? 2. מתי אפשר להתחיל שיעורי נהיגה עם מורה? 3. לגבי כמה חוקים חדשים אני רוצה שתבהירו לי משהו: ** מלווה - כרגע מלווה חודשיים, ומה-1 לנובמבר הוא חצי שנה? ** הסעת עד 2 נוסעים - היא עד שנגמר הנהג חדש(שנתיים-זאת אומרת בגיל 19) או בגיל 21? 4. ואשמח אם תשלחו לי קישורים למאמרים לנהגים הכי מתחילים שיש:) תודה מראש מקווה שתענו לי אין לי איפה לשאול עוד, לילה טוב:)
 

ma7k

New member
תשובות.

1. תלוי במורה/בבית ספר, חלק נותנים וחלק לא. בכל מקרה, תוכל לרכוש בבית ספר לנהיגה כלשהו או בחנות ספרים. 2. מגיל 16 וחצי. 3. - מלווה כרגע 3 חודשים ולא ידוע מתי ישתנה. השאר ניחושים או שמועות. - הגבלת נוסעים היא עד סיום תקופת ה'נהג חדש' או עד גיל 21 - המוקדם מביניהם. 4. - http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/articles/?forumId=783 - http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/links.asp?id=783 בהצלחה.
 

gg2008

New member
תודה רבה אחי ו...

אז זאת אומרת אם אני עושה טסט בגיל 17 אז בגיל 19 אין לי יותר הגבלת נוסעים נכון? תודה רבה רבה:)
 

ofir999

New member
נכון.

אני ממליץ לך להתחיל תאוריה עכשיו, ולימודי נהיגה עוד חודש.
 

gg2008

New member
אוקיי לקחתי את ההמלצה שלך לתשומת ליבי:) תודה!

 

gg2008

New member
ויש לי עוד שאלה...

אם עברתי תאוריה ועשיתי 28 שיעורים, ואין לי 17, נגיד שבועיים עד 17, אני שבועיים לא עושה כלום? ואז ב17 עושה ת'טסט?
 
בעיקרון,

המורה אבל יראה לפי רמת ההתקדמות שלך ואתה גם תרגיש את זה אז המורה יסתכל ויראה, אם תנהג טוב הוא יעשה לך שתי שיעורים בשבוע ככה שלא תסיים הכל שבועיים לפני ותרצה לגשת לאחר 28 שיעורים ואז לא תנהג שבועיים ואולי אפילו יותר הכי טוב זה לגשת כשזה עוד חם,אם הוא ואתה ביחד תרגישו שזה לא מספיק מתקדם הוא ימשיך לעשות לך שיעורים עד שיהיה לך 17 ואולי אפילו תעבור את ה28 שיעורים עד שתיהיה מוכן..
 

NewUser4

New member
תשובות

1. אתה יכול להתחיל ללמוד תיאוריה, אתה גם יכול לשלב את לימודי התיאוריה עם תחילת הלימוד המעשי. כל מורה וכל בית ספר לנהיגה עם המבצעים שלו, בכל מקרה לא כדאי לבחור את המורה לפי זה שהוא מביא ספר חינם או לא. 2. אתה יכול להתחיל, עדיף להתחיל כחודשיים לפני גיל 17 (בהנחה שזה הזמן בו אתה רוצה להוציא רשיון). 3. מלווה - לכל נהג חדש במשך שלושת החודשים הראשונים. הגבלת נוסעים - לכל נהג חדש אלא אם עבר את גיל 21 (בהמצא מלווה, נוסעים כמוגדר בחוק ללא הגבלה).
 

gg2008

New member
אז זאת אומרת...

אם אני עושה טסט בגיל 17 אז בגיל 19 אין לי יותר הגבלת נוסעים או יש לי עד גיל 21? ותודה רבה על התשובות :)
 

100vardit

New member
תשובה

בגיל 19-אתה לא תהיה יותר נהג חדש...ולא תהיה לך הגבלה.
 
למעלה