כמה שאלות בקשר ל- VATSIM

iiyama1413

New member
כמה שאלות בקשר ל- VATSIM

שלום לכולם, 1. מה עושה התוכנה SB relay ולמה צריך אותה? 2. מפת CVFR של ישראל שקיימת כברירת מחדל בסימולטור לוקה בחסר. איך אני מכניס אליה את כל הנקודות הקיימות במציאות? האם אפשר למצוא איפשהו עדכון למפה הבסיסית שקיימת? (הורדתי את התוספת ל KneeBoard שמאפשרת לראות את הנתיבים, אבל אני רוצה אותם ב- GPS ובמפה של הסימולטור). 3. מצאתי באתר של החטיבה הישראלית VATIL מפות ASRC, שלפי מה שהבנתי ממה שכתוב שם, זה בערך מה שאני מחפש (שכתבתי בסעיף 2). איך אני מתקין אותם? לא הצלחתי כל כך להבין... 4. יש אפשרות להגדיר איכשהו את ה- SquackBox כך שהוא לא יפריע לי כל הזמן עקב זה שאי אפשר להקטין אותו ממש ? (אלא רק כפס כחול ארוך שמסתיר לי נתונים חשובים!). 5. אם אני ממריא מאיזור שבו אין פיקוח (תדר Unicom) בזמן ההמראה ומתכנן לנחות באיזור שבו עמדת הפיקוח כן מאויישת, ממי אני מבקש בהתחלה לאשר את תוכנית הטיסה ? ואיך אני יודע באיזה שלב לעבור לעלות מול Center ? ** כל השאלות הללו נשאלות אחרי שקראתי את המדריכים של VATSIM ושל VATIL, אז אם תפנו אותי עכשיו אליהם באופן כללי זה לא כל כך יעזור לי, רק אם תפנו אותי בצורה נקודתית למסמכים שמדברים על זה. תודה מראש על התשובות. _________________________ יוני
 
תשובות

שלום; 1. תשכח מ-SBRelay. כבר אין צורך בו, אז אל תשבור את הראש עליו. 2. אין אפשרות שידועה לי להכניס את הנק' למסד של הפלייט, אבל בעזרת הסינרים הקיימים אין בעיה לזהות אותם. 3. מפות ASRC(או בשמם הנכון סקטורים) הם לשימוש ב-ASRC בלבד, שזוהי בכלל תוכנת הפיקוח- המכ"מ של הפקחים. 4. אפשר לפתוח אותו מחוץ לסימ'. במקום לפתוח אותו דרך התפריט ב-FS, פשוט תפתח אותו כתוכנה עוד בווינדוס. 5. אתה לא מבקש קלירנס. כשאתה נמצא בשטח של עמדה שאינה מאוישת אתה מודיע מה אתה הולך לעשות ושם לב לתנועה שבאיזור ומתחשב בה. ב-VATSIM העסק הולך קצת אחרת, לדוגמא, אם יש אתה בנתב"ג, ויש מגדל אבל אין קרקע, אז מגדל ישמש גם כמגדל וגם כקרקע. אם יש לדוגמא רק בן גוריון גישה\TMA אז הוא יהיה מגדל הרצליה, מגדל שדה דוב, קרקע בן גוריון, מגדל בן גוריון וגישה בן גוריון. אני מניח שהבנת את הרעיון. בהצלחה בהמשך.
 

moish77

New member
בקשר לנקודות CVFR

אם מתאים לך להיעזר בתוכנה חיצונית כמו fsnavigator אתה יכול להכניס ידנית את כל הנקודות, לפי נקודות ציון מדויקות שנמצאות באתר התעופה הכללית www.aopa-israel.org.il , ואז תוכל לאמת כל נקודה בטיסה
 
למעלה