כמה שאלות בקשר לעונה 3

ס פ ר ד י

New member
כמה שאלות בקשר לעונה 3

שלום..די חדש כאן. התחלתי לראות 24 מעונה 4 בערוץ 10 ואני רואה עכשיו עונה 5. לפני כשבוע התחלתי לראות את העונה ה3(השגתי על דיוידי) ויש לי כמה שאלות בקשר לסוף אם מישו עדיין זוכר מה הלך שם: 1)מה קרה לצ'ייס..לפי מה שזכור לי לא הזכירו אותו בעונה 4 או 5 והוא דמות די משמעותית לקים ולג'ק, אולי הוא מת ואני לא זוכר? 2)איך קרה שבעונה 4 רואים שטוני חוזר ובעונה 3 האיש שחקר אותו אמר שהוא בנס ישיג 20 שנה(יכול להיות שג'ק הזדקן ב20 שנה ולא ראו:D)? 3)בעונה 4 רואים שטוני ומישל כאילו נפרדו, מתי זה הספיק לקרות עם כל מה שהיה איתם? תודה לעונים:)
 

JohnLocke

New member
תשובות ../images/Emo58.gif 513

1) הזכירו את צ'ייס ב401: Chloe: How are Kim and Chase? Jack: Good. They just got a house in Valencia. Kim’s taking care of Angela and Chase is working for a private security company. ואז ב512/513 קים מספרת שהיא נפרדה מצ'ייס לאחר אירועי עונה 4 ו"מות אביה". 2) הנשיא פאלמר חנן אותו. גם זה צויין פרק אחרי החזרה של טוני ב408. 3) מסופר ב408 כל הסיפור של טוני ומישל בין עונה 3 ל4: Audrey: You told me about Tony, but I didn’t know that Michelle left him. Jack: Yeah, a few months after he got out of prison. Audrey: I thought he went to prison because of her. He saved her life and she paid him back by leaving him? Jack: That’s how Tony sees it too. It didn’t happen exactly like that. When Tony got out of prison, he was angry. He couldn’t get a job. Personally, I don’t think he wanted one. He started drinking. He pushed her away.
 

BeRo

New member
אם אתה רוצה לעשות לעצמך טובה

תתחיל מההתחלה, מעונה 1 כי 24 זה לא הסידרה לראות בבלגאן.
 

ס פ ר ד י

New member
אנ יודע שאני צריך

לראות לפי הסדר, הבעיה שאנלא מצליח להשיג את 1 ו2...
 
טוני מישל, וצייס

צייס מופיע בעונה 3 , ולא מת בסופה. בתחילת עונה 4 כשג'ק מגיע לסי טי יו הוא אומר לקלואי שקים וצייס נכנסו לבית החדש זה האיזכור היחיד של שניהם בעונה 4. בעונה 5 קים מופיעה אבל צייס לא. הסיפור הוא שהוא עזב את קים. בקשר לטוני ומישל -לפי עונה 4, טוני פרש או יותר נכון פוטר אחרי מה שקרה בעונה 3. וגם מישל עזבה אותו והוא הגיע לאשפתות, אבל בעונה 4 ג'ק היה זקוק לו, והוא הגיע לעזור, התגלה כיעיל והוחזר, בינתיים מישל הגיעה לנהל את סי טי יו, ובהתחלה הם די בכסח. כשטוני כמעט מת אז מישל הבינה כמה הוא חשוב לה ואז הם חוזרים וחיים באושר עד עצם היום של העונה החמישית.
 
למעלה