כמה שאלות בענייני הפורום

כמה שאלות בענייני הפורום

א. מנה אחת אפיים טען בזמנו שהוא יכול להחזיר מי שנחסם, והוסיף שגם הוא נחסם רבות ואפי` הנהלת הפורומים היו מוכנים להשבע שהוא לא יחזור ובסוף הוא חזר. רציתי פשוט להבין איך באמת החזירו אותו לפורומים ולפורום הוא הרי באמת עבר פה על כללים רבים. ב. הצדיק מתפרח מישהו יכול להגיד מה היתה מטרתו שתמיד בכל מהומה הכניס את ניקו השנאוי להוסיף למהומה ויותר מזה מאיפה הוא ידע מה קורה בהנהלה ובצוות חברי הפורום, ולדוגמא הוא הראשון שידע שרכילונט נחסם. ג. האם מישהו יודע מבין הגולשים פה כמה חרדים באמת וכמה... אתמול נכנסתי לפורומים שלי וגיליתי שעליתי על ניק מהפורום ואני משוכנע שאיננו חרדי. כך שמעניין אותי מה אחוז החרדים פה.
 
זה מאד מסודר

יש כאן שלש שאלות שהם חמש. איך מא"א הוחזר ע"י הנהלת הפורומים. ואיך ע"י הפורום. מה היתה מטרת הצדיק מתפרח. ואיך ידע מה מתרחש אצל ההנהלה וצוות החברים. וכמה אחוז פה באמת חרדים
 
לא הבנתי מה יבין המבין

לדעתך "הצדיק" היה נגד רכילונט מה יש להבין כאן.
 

בניל

New member
אכן שאלות טובות... אבל...

באינטרנט כמו באינטרנט אף אחד לא חייב לא לך ולאף אחד אחר תשובות אפי` על אחת משאלותיך... לדעתי השאלות האלו נקרו במוחם של כמה וכמה מהגולשים הקבועים בפורום. אך, תצטרך להשאר בצע"ג או סתם להעלות השערות וספקולציות להנאתך...
 
דוקא כן חייבים לנו תשובה

לפחות בענין מא"א למה תמיד הוחזר וגם איך הצדיק מתפרח השיג את המידע שלו. לפורום ולהנהלת הפורומים בפירוש יש מחוייבות להבהיר בענין זה. השאלה לא איך ניק אלמוני אמר כך או כך אלא איך תפוז ומנהלי הפורום יכולים להסביר את התופעות.
 
להזכירך:

אין לכתוב הערות והארות למנהלים בפורום. המנהלים ישמחו לענות על כל הערה במסרים. המשך גלישה נעימה.
 
שאלות טובות . תשובה אחת .

הצדיק מתפרח אינו אלא רכילונט. רכילונט אינו אלא מנה אחת אפיים. מנה אחת אפיים אינו אלא ... . אתה יודע מה הניק העכשווי שלו. רק אתה יודע. כל מה שכתבתי כאן זה לא סברה אלא ידיעה ברורה. עדות מכלי ראשון. תיזכר בשרשור של סוכות .
 
בדיוק, אי אפשר לדעת! אבל....

מה שאני יודע, זה, שעד אתמול היו הרבה חרדים, בגלל הפונוביצ`ערס, היום אני בספק, אני לא רואה כאן שאלות תורניות!! אני לא רואה התענינות בגדולי ישראל!! אני לא רואה התענינות בהשקפה תורנית!! אני לא רואה תגובות תורניות לכל ההודעות החדשותיות הכלליות!! אני לא רואה קנאות לאמת!! אני לא רואה חסד!! אני לא רואה רגש של בני תורה!! אני לא רואה רמת ויכוח שמתאימה ליהודים חרדיים שעסקם בתורה ובחכמה!! אני לא רואה צניעות מצד בנות הפורום!! אני לא רואה העדפת העיקר על הטפל!! אני לא רואה העדפת הפנימיות על החיצוניות!! אני לא רואה העדפת הרוח על החומר!! אני לא רואה יראי ה`!! אני לא רואה כאן פורום של חרדים!!
 

קנאקער

New member
למה אתה מוציא לעז?

ואגב דודיוקון ומסתקרן נעלמו בזמן היעדרותי?
 
אתה לא תבין, אני לא מבינה

נראה לי שאף אחד לא מבין. חבל להשקיע ראש. (בעצם מה משנה מי הוא מי או מה זה מה, העיקר ששמח). והעיקר שירדו מפוניבז'.
 

r6801

New member
חרדים כן או לא

הרי לך בבירור וודאות מושלמת מה יותר הוכחה מכך שהנושאים שהזכרת לא מופיעים בפורום,בכולל לך להיתפלסף ולילמוד כאן לא המקום בזבל הזה להכניס דבר שבקדושה. פה חרדי מקבל עידכונים על מה שלא מדברים בכולל.
 
למעלה