כמה שאלות.. (בעיקר על סינוסיטיס)

A c h i l l e s

New member
כמה שאלות.. (בעיקר על סינוסיטיס)

1. האם קבלת צו-אדום מורידה מהקב"א של המתגייס? (ניסיתי להתקשר להודיע, אך יום ויומיים לפני המערכות טלפונים שלהם לא עבדו ולא ניתבו אותי לאן שצריך היה). 2. יש לי סינוזיטיס מגיל קטן, הרופא משפחה שלי טוען שהסינוזיטיס אפילו כרוני. הוא רשם לי אישור לצבא שיש לי סינוזיטיס (sec), נזלת אלרגית וכרונית באף. הרופא אף אוזן גרון שלח אותי לייעוץ בנוגע לנזלת האלרגית, והיום, כשהלכתי לצו-ראשון (בפעם השניה) כדי לעשות בדיקות ולהביא אישורים כמו בדיקת ריאות (הייתה לי אסטמה עד גיל 10, עכשיו כבר אין) הרופאה (רופאה מומחה, לא כמו שיש בצו ראשון שרושם את הבעיות שלך) לא התייחסה כמעט לסינוזיטיס (שאותו ציינתי מספר פעמים) והתייחסה בעיקר לנזלת האלרגית ולייעוץ שאני צריך לקבל (טסטים) בנוגע לנזלת האלרגית ולאסטמה. ביקשה ממני לשלוח את תוצאות הטסטים, אך לא שאלה אותי שום דבר לגבי הסינוזיטיס. אפילו לא כמה התקפי סינוזיטיס היו לי השנה. יש לי גם עוד בעיות כגון: עקמת קלה, פלטפוס (בדרגת חומרה לא גבוהה), כאבי גב תחתון בריצות ארוכות, שאותן ציינה האורתופדית שלי. א. למישהו במקרה יש גם סינוזיטיס ויכול להגיד לי איך התהליך היה אצלו כשהוא הצהיר על זה לצה"ל? איזה פרופיל קיבלתם? ב. שאלתי מתי אני אדע את הפרופיל שלי, הם אמרו לי תוך שבועיים אני אקבל תגובה. האם אני אצטרך לבוא לועדה רפואית או שהם יקבעו ויפרסמו לי את הפרופיל באתר? ג. מה לדעתכם יהיה הפרופיל שלי? תודה.
 

מסתבר

New member
לידיעתך לאכילס היתה בעיה רק בעקב...

סתם. ג. אני לא מבין גדול בעניינים האלה, אני רק יודע שלא משנה כמה סעיפים יש לך החמור ביותר הוא שקובע את הפרופיל וזה לא בשיטת "הצבירה", השאר רק רשומים כסעיפים ואינם מורידים עוד פרופיל. ההערכה הגסה והמאוד לא אמינה שלי היא שיהיה לך 64, אבל מה אני יודע?
 

A c h i l l e s

New member
חחחח ../images/Emo13.gif, יאללה חבר'ה, עזרה!!

מסתבר - תודה על התגובה. מעניין אותי לדעת אם באמת יורידו לי על הסינוזיטיס ל-64 ואני מקווה מאוד שזה מה שיעשו, כי אני לא מבין איך אפשר לתפקד ביחידה קרבית עם כאבי ראש עצבניים (שמובילים להימנעות מאור), קשיי נשימה בעקבות האף הסתום (רק כשאני מנקה אותו לפעמים נחיר אחד יכול לקבל אוויר) ובכלל עם הכאבים שהחלו לי בשנים האחרונות בחלק שבין האף לעיניים במערות הפנים.
 

dof

New member
לי גם היה סעיף סיניסוטיז

ולא שאלו על זה כלום. למעשה גיליתי על זה רק לא ממזמן. אני לא יכולה להגיד לך כמה זה מוריד כי היו לי עוד סעיפים שהורידו לי אז אני לא יודעת כמה זה בנפרד. בכל מקרה אני כמעט בטוחה שזה כן מוריד, זה שהם לא דיברו איתך על זה ספציפית זה לא אומר כלום
 

miracle16

New member
הימנעות מאור

זה מיגרנה ולא סינוסיטיס.. סינוסיטיס זה שאי אפשר להוריד את הראש למטה אין לי שמץ לכמה יורידו לך אין לי נסיון בזה
 

dof

New member
חחחח יש לי תחושה שאם הרופא

שלה עשה לה בדיקות והגיעה למסקנה שיש לה סינוזיטיס אז יש לה סינוזיטיס ולא מיגרנה.
 

A c h i l l e s

New member
הימנעות מאור

זה כתוצאה מכאבי ראש, וכאבי ראש כרוניים קורים בגלל סינוזיטיס.
 
אין קשר בין קב"א לבין צווים

באשר לסינוזיטיס, לרוב אם מדובר בבעיות פוליפים וסינוסים באף מורידים לפרופיל 72 ובמקרים חמורים אף יותר
 

A c h i l l e s

New member
תודה על התגובה, ו...

אני לא מבין איך הם רוצים שאני אתפקד עם כאבי ראש כרוניים וקשיי נשימה בקרבי (שהם התוצאות של הסינוסיטיס).מה, הם רוצים שאני אתעלף להם במהלך האימונים? חוץ מזה אם הם יתנו לי 72 אני אדרוש הורדת פרופיל ל-64 או שעדיף כבר שיעלו לי חזרה ל 97. אני לא מתכוון להיתקע בשריון. אגב, האסטמה שהייתה לי הייתה בסביבות גיל 9. עכשיו אין לי כבר אסטמה (אני לא משתמש במשאפים וכו'), חוץ מזה החיילת שבדקה לי את הריאות לא אמרה לי מה נסגר עם האסטמה. היא פשוט אמרה לי להמתין בחוץ, ובאותו זמן הלכתי לדבר עם הרופאה על הנזלת אלרגית והסינוסיטיס. לא בטוח שהם יורידו לי על האסטמה. בכל מקרה, אני אמור לקבל זימון לועדה רפואית או שאני אדע את הפרופיל שלי ישר? ותוך כמה זמן זה יקרה בערך? תודה.
 
למעלה