כמה שאלות בנושא הכנת שלט לדלת

yamitra

New member
כמה שאלות בנושא הכנת שלט לדלת

קניתי משטח עץ ומפית פרחים ע"מ להדביק ומנסיון שלי קרה לי לא אחת שהמפית מעט נקרעה אחרי שציפיתי אותה בדבק איך ניתן למנוע? עם מה אני יכולה לכתוב את שם המשפחה בצורה מדוייקת? האם ניתן לצייר קוים בסרגל ואז למחוק אחרי שצבעתי את הרקע באקריליק? האם כדאי להשתמש פשוט במדבקות או בטוש כלשהו דק? אשמח להארות וגם דוגמאות לראות אם יש. תודה
 

hilaa4

New member
לגבי המפית

שיטה אני אוהבת להשתמש בה.. למרוח דבק לבן על המקום שבו נרצה להדביק את המפית, נחכה שיתייבש. נדליק את המגהץ, ניקח את הפית נניח אותה על הדבק היבש, נניח מעל בד(שארית) ונעבור עם המגהץ... בהצלחה הילה
 
לגבי השם .......

1. אפשר לכתוב בוורד באיזה פונט וגודל שאת רוצה להדפיס לרסס מקבע ולהדביק 2.אפשר לקנות אותיות מעץ - 50 אג' (פחות או יותר לאות) צובעים באיזה צבע שרוצים ומדביקים - יש בכתב ויש בדפוס.
 

מ ש כ י ת

New member
שלט לדלת

לגבי המפית הילה נתנה לך תשובה מעולה. רק במקום בד אני משתמשת בנייר פרגמנט. כתיבה על השלט, אפשר להשתמש באותיות עץ כמו שהציעו לך, אפשר במדבקות או בטוליפ, תלוי איפה השלט יהיה תלוי, אם זה בשמש מדבקות וטוליפ לא ממש יחזיקו טוב. אפשר להשתמש בשבלונות אותיות מוכנות או להכין לבד, אם תרצי עזרה בנושא, רק תבקשי. בהצלחה, אני אשמח לראות תוצאות.
 

ורדה 1

New member
אני כותבת אותיות בטוליפ קודם אני כותבת בוורד באיזה פונט וגודל שמתאים לי. אחר-כך אני מעתיקה לשלט המוכן עם נייר קופי של מעטפות הפקדה. הוא יותר חלש וקצת פחות מלכלך. על הכתוב אני עוברת עם טוליפ ואז כבר לא רואים את הסימנים שמתחת.
 
למעלה