כמה שאלות בבקשה..

הגרהS

New member
כמה שאלות בבקשה..../images/Emo13.gif

יש שיר "הזמן ללכת..הזמן ללכת..זה הזמן ללכת" משו כזה, ויש גם בשיר את המילה אהובי.. אם זה עוזר בת שרה אותו! שיר שקט עצוב.. עוד שיר.. מילים "יש בליבי כינור" אם אני לא טועה..או משו כזה.. אחד באנגלית we'll take a hike outside leave our life's behind.. oh watch the stars go wild.. או משו כזה.. שנייייים אני מחפשת אותו! והזיהוי האחרון.. שיר שהופיע בפרסומת לסינמה בחודש מרץ.. שיר שטק כזה מוזר.. בעיקרו מוזיקה.. שאלתי פה כמה פעמים אבל אפחד לא יידע :( אולי עכשיו יודעים?? תודה לכול העונים
אני באמת אעריך את זה.. הגר :)
 

הגרהS

New member
אתם גדולים!!!!!!!!!!

תודהההההה אתם אדירים
1.רונית שחר-אהוב יקר 2.מאיה בוסקילה- *וויתרתי.. אחרי ששמעתי שהשיר שלה..
3. dubstar-stars 4. staind-so far away את זה חיפשתי מלא שנים!! אתם ענקים תודה רבה רבה!!! הכי היה חשוב לי הרביעי... חיבוק ענקי!!!
 

Kattash

New member
אל תוותר על סיפור מכור.. ../images/Emo47.gif

שיר ממש יפה!!!!!!!!
 
למעלה