כמה שאלות בבקשה..../images/Emo13.gif
יש שיר "הזמן ללכת..הזמן ללכת..זה הזמן ללכת" משו כזה, ויש גם בשיר את המילה אהובי.. אם זה עוזר בת שרה אותו! שיר שקט עצוב.. עוד שיר.. מילים "יש בליבי כינור" אם אני לא טועה..או משו כזה.. אחד באנגלית we'll take a hike outside leave our life's behind.. oh watch the stars go wild.. או משו כזה.. שנייייים אני מחפשת אותו! והזיהוי האחרון.. שיר שהופיע בפרסומת לסינמה בחודש מרץ.. שיר שטק כזה מוזר.. בעיקרו מוזיקה.. שאלתי פה כמה פעמים אבל אפחד לא יידע
אולי עכשיו יודעים?? תודה לכול העונים
אני באמת אעריך את זה.. הגר 
יש שיר "הזמן ללכת..הזמן ללכת..זה הזמן ללכת" משו כזה, ויש גם בשיר את המילה אהובי.. אם זה עוזר בת שרה אותו! שיר שקט עצוב.. עוד שיר.. מילים "יש בליבי כינור" אם אני לא טועה..או משו כזה.. אחד באנגלית we'll take a hike outside leave our life's behind.. oh watch the stars go wild.. או משו כזה.. שנייייים אני מחפשת אותו! והזיהוי האחרון.. שיר שהופיע בפרסומת לסינמה בחודש מרץ.. שיר שטק כזה מוזר.. בעיקרו מוזיקה.. שאלתי פה כמה פעמים אבל אפחד לא יידע