כמה שאלות.. אפשר לקרוא לזה סקר!

יוליה 16

New member
כמה שאלות.. אפשר לקרוא לזה סקר! ../images/Emo12.gif

1) האם לדעתכם ג'ינס 3/4 מנמיך? 2) האם לדעתכם הקטע של פעם "גברים מעדיפים בלונדיניות" עדיין תופס? 3)האם לדעתכם ציפורניים ארוכות ומטופחות <לדוגמא:בניה> מתאימות לכל אחת? 4)לבנות- פלאפון סטארק-טק <או אך שכותבים.. נו זה שנפתח ונסגר!> או פלאפון רגיל..? 5) עדיף- מטופחת ומכוערת או יפה ולא מטופחת? 6)יפיפיה וטיפשה או אינטיליגנטית להפליא ומכוערת? אממממ זה השאלות שעולות לי כרגע בראש.. יאללה רוצו לענות!
 
אולרייט

1- מנמיך אחוווווש ככה שלבנות נמוכות לא יהיה אכפת בשיט! 2- כבר מזמן לא תופס..הכל עיניין של באמת איך היא נראת...לא משנה לונדיניתת לא בלונדינית... 3- בניה לא מתאימה לכל אחת..יש בנות שנראת כמו מורטישה\פקצה..עם זה.. 4- לא הבנתי.. 5- נורמלית ומטופחת...:\ 6- זה הגבר יחליט..
 

mahboba

New member
התשובות שלי !

1) זה לא משנה כל עוד אותה אישה מרגישה טוב עם אותו מכנס 2)לא ממש לא..אני אישית מעדיף מאוד בחורות עם שער שחור ! 3) אממ כמו שאמרתי דעתנו לא משנה העיקר שאותה אישה מרגישה בנוח עם זה ! 4) נו באמת חחחח מה זה משנה ! 5) עדיף מישהי שבטוחה עם עצמה ויודעת לנצל את החיים במקום לשקוע ברחמים עצמיים 6) אינטילגנטית...ואין לך מושג כמה שיותר כי הכי חשוב החיבור !
 

TheVillageIdiot

New member
זה הולך להיות מעניין

1) אני לא יודעת, אני נראית מאוד מוזר במכנסי 3/4. אולי זה בגלל שהרגליים שלי מתחילות מהגרון בערך. 2) כן, אבל הרבה פחות. 3) מאוד קשה להסתדר עם צפורניים כאלה, אני אישית לא יכולה שיהיו לי, כי אז אני אכאיב לאנשים. 4) כל עוד זה מצלצל, זה טוב מספיק בשבילי. 5) אני לא חושבת שאת יכולה להיות מכוערת כל עוד את משקיעה בעצמך קצת. 6) אני לא מאמינה שיש אנשים באמת מכוערים (פיזית) בעולם. אז אני בוחרת באינטליגנציה!
 

Mike A

New member
גכלךידגכלעי

1. כן. 2. בעקרון גברים מעדיפים כוסיות, אבל אני אישית אוהב שיער בהיר יותר (לא חייב בלונד). 3. עזבו את הציפרוניים שלכם לא צריך לגעת בזה.. ממילא לא מסתכלים. 4. את מדברת על SK סליידר? ואההההה איך אני שונא אותו... כמה קולות הוא עושה אפשר למות!@#!@# 5. יפה ולא מטופחת. 6. יפיפיה ואינטלגינטית.
 

Breaking Wave

New member
../images/Emo170.gif../images/Emo170.gif../images/Emo170.gif../images/Emo170.gif

1) האם לדעתכם ג'ינס 3/4 מנמיך? כן 2) האם לדעתכם הקטע של פעם "גברים מעדיפים בלונדיניות" עדיין תופס? אצל חלק מהגברים כן עדיין תופס 3)האם לדעתכם ציפורניים ארוכות ומטופחות <לדוגמא:בניה> מתאימות לכל אחת?לא 4)לבנות- פלאפון סטארק-טק <או אך שכותבים.. נו זה שנפתח ונסגר!> או פלאפון רגיל..?WTF מזאת השאלה הזאת...לי יש נפתח ונסגר חח.. 5) עדיף- מטופחת ומכוערת או יפה ולא מטופחת? יפה ולא מטופחת 6)יפיפיה וטיפשה או אינטיליגנטית להפליא ומכוערת? שילוב כמובן..
 

BaBy LiS

New member
עונה ../images/Emo13.gif =)

1) האם לדעתכם ג'ינס 3/4 מנמיך? אייממ... נוט... 2) האם לדעתכם הקטע של פעם "גברים מעדיפים בלונדיניות" עדיין תופס? נוט [אההמןן חחח..... בלונדות רולזזזזזזזזזזזזז] 3)האם לדעתכם ציפורניים ארוכות ומטופחות <לדוגמא:בניה> מתאימות לכל אחת? נוט 4)לבנות- פלאפון סטארק-טק <או אך שכותבים.. נו זה שנפתח ונסגר!> או פלאפון רגיל..? נפתח ==>> כזה ישלי=) 5) עדיף- מטופחת ומכוערת או יפה ולא מטופחת? איממ.... יפה ולא מטופחת... 6)יפיפיה וטיפשה או אינטיליגנטית להפליא ומכוערת? באמצע..חיחיחי..
 

star of love

New member
אני גם!

1) האם לדעתכם ג'ינס 3/4 מנמיך? לא נראה לי.. 2) האם לדעתכם הקטע של פעם "גברים מעדיפים בלונדיניות" עדיין תופס?
ממש ממש ממש ממש לא! 3)האם לדעתכם ציפורניים ארוכות ומטופחות <לדוגמא:בניה> מתאימות לכל אחת? ממש ממש ממש ממש ממש לא! חחחחח... למשל לי לא! 4)לבנות- פלאפון סטארק-טק <או אך שכותבים.. נו זה שנפתח ונסגר!> או פלאפון רגיל..? רגיל.. סטאר טק זה גברי מידי 5) עדיף- מטופחת ומכוערת או יפה ולא מטופחת? יפה ולא מטופחת 6)יפיפיה וטיפשה או אינטיליגנטית להפליא ומכוערת? יפיפיה ואינטלגנטית
 
יאללה

1) האם לדעתכם ג'ינס 3/4 מנמיך? זו לא דעה, זו עובדה- כן. 2) האם לדעתכם הקטע של פעם "גברים מעדיפים בלונדיניות" עדיין תופס? כן! הם לא יודו בזה לעולם, אבל אני מכירה כמה בלונדיניות דיי מכוערות שמתחילים איתם בנים כאילו הן לפחות מלכות היופי 3)האם לדעתכם ציפורניים ארוכות ומטופחות <לדוגמא:בניה> מתאימות לכל אחת? זה מתאים לדעתי לכף יד עדינה ומטופחת תמיד וזה מאד יפה. הבעיה היא שזה לא מתאים לאישיות של כל אחת, למשל אם אני הייתי מאריכה ציפורניים זה היה מאד מאד מצחיק. 4)לבנות- פלאפון סטארק-טק <או אך שכותבים.. נו זה שנפתח ונסגר!> או פלאפון רגיל..? זה מה זה לא משנה, פלאפון זה כולה מכשיר להגיד בו להורים שהכל בסדר. 5) עדיף- מטופחת ומכוערת או יפה ולא מטופחת? יפה ולא מטופחת- כלומר, תלוי כמה לא מטופחת.... לא שיהיו לה חורים ולכלוך על הבגדים ושיניים שחורות ושיער קש, אבל אם היא לא ממש מטופחת (בלי איפור ובגדים הכי יקרים ובניית ציפורניים וכו') , והיא יפה, זה עדיף. למען האמת אובר טיפוח זה גם מגעיל, ובנות מכוערות ונורא מטופחות (בד"כ פריחות, ייסלח לי אלוהים) זה נראה פטתי לאללה. 6)יפיפיה וטיפשה או אינטיליגנטית להפליא ומכוערת? משהו באמצע, באמת.
 

no BOYS no LIFE

New member
הממממממ...

1) האם לדעתכם ג'ינס 3/4 מנמיך? אמממ... תלוי בנעליים! 2) האם לדעתכם הקטע של פעם "גברים מעדיפים בלונדיניות" עדיין תופס? כן אבל רק מטומטמים 3)האם לדעתכם ציפורניים ארוכות ומטופחות <לדוגמא:בניה> מתאימות לכל אחת? לא, זה בכלל לא יפה לדעתי... קיטשי מידיי 4)לבנות- פלאפון סטארק-טק <או אך שכותבים.. נו זה שנפתח ונסגר!> או פלאפון רגיל..? כל עוד אפשר לסמס, להוריד צלצולים ולפטפט כל סוג יתקבל בברכה 5) עדיף- מטופחת ומכוערת או יפה ולא מטופחת? יפה ולא מטופחת... זה אפילו חמוד... 6)יפיפיה וטיפשה או אינטיליגנטית להפליא ומכוערת? שניהם לא משו... הכי טוב שילוב... לא הכי יפיופה אבל לא מכוערת, וכמה שיותר איטיליגנציה יותר טוב!
 

ZBlaster

New member
אז ככה

1. תלוי עד כמה את נמוכה. אם את ממש נמוכה זה לא משנה אם תלבשי ג'ינס 3\4 או 7\8. 2. כן. ברור שזה עדיין תופס. 3. לדעתי זה לא מתאים לאף אחת. 4. כוס מגולח. 5. יפה ומטופחת עדיף אבל במקרה שזה לא אפשרות אז שיהיה יפה ולא מטופחת. 6. יפהפיה ואינטילגנטית וכן אני לא ממש מתפשר. Z-Blaster
 

מוקוש

New member
לא אכפת לי מה כולכם אומרים!

אני חוויתי על בשרי את העובדה שלבנים- תמיד, אבל תמייייייייד תהיה פינה חמה בלב (אם אפשר לקרוא לזה ככה) לבלונדיניות. בין אם הם אומרים את זה, ובין אם לא. אני מכירה רק אחד שכשהוא אומר שהוא לא אוהב בלונד, אני ממש מאמינה לו. כל השאר יכולים לתת לכלל הברונטיות המתוסכלות תירוצים עד מחר!
 

ZBlaster

New member
אני לא מכחיש את העובדה שזה נכון

אבל יש לי חברה ברונטית - ולא בגלל שאני מתפשר על זה. תמיד תהיה העדפה לבהירות שיער ( כשמתווסף לזה עניין של בהירות עיניים זה בכלל משגע )... כמו שלבנות תמיד תהיה העפדה לגברים גבוהים. Z-Blaster
 

mahboba

New member
אני ממש שונא בלונדיניות

לדעתי צבע שיער מגעיל וממש לא סקסי
 

ZBlaster

New member
ואני שונא תותים

יש לזה טעם מר ובכלל לא טעים... להקיא ממש!
Z-Blaster
 
למעלה