כמה קיבלתם במבחן של הIQ?
ד דיה דיה New member 31/12/04 #15 הממוצע הוא בין 90-100 שהכי טיפשים הם בסביבות 90 והמומוצעים הוא 100 עשו לי מבחן אי קיו וקיבלתי 118
G guty1 New member 29/12/04 #9 אני נבדקתי ליפני חודש אצל גורם מקצו מקצועי ויצא לי בתוצאות 136.ומשהו ואמא שלי שהיא פסיכולוגית ועושה כאלה בדיקות אמרה שזה די שטותי וזה לא כזה טוב לעשות בתנאים שעושים כי זה משפיע
אני נבדקתי ליפני חודש אצל גורם מקצו מקצועי ויצא לי בתוצאות 136.ומשהו ואמא שלי שהיא פסיכולוגית ועושה כאלה בדיקות אמרה שזה די שטותי וזה לא כזה טוב לעשות בתנאים שעושים כי זה משפיע