כמה קיבלתם במבחן של הIQ?

L u L i1

New member
ראשונההההה!!

קיבלתי 108!!!!
חח... איך אני????
 

דיה דיה

New member
הממוצע הוא בין 90-100

שהכי טיפשים הם בסביבות 90 והמומוצעים הוא 100 עשו לי מבחן אי קיו וקיבלתי 118
 

guty1

New member
אני נבדקתי ליפני חודש אצל גורם מקצו

מקצועי ויצא לי בתוצאות 136.ומשהו ואמא שלי שהיא פסיכולוגית ועושה כאלה בדיקות אמרה שזה די שטותי וזה לא כזה טוב לעשות בתנאים שעושים כי זה משפיע
 

eido

New member
איך לא ראיתי את השרשור? קיבלתי....

127 כן כן, אני יודע שאני חכם
 
למעלה