כמה עולה קסדה לאופניים?

idokadim

New member
גש לרחוב החשמונאים בתל אביב

יש שם לפחות 3 חנויות טובות לאופניים אחת ליד השניה. אני ממליץ על סלאלום. קסדה יכולה לעלות החל מ 100 ומשהו שקלים ועד מחירים גבוהים בהרבה מזה.
 

ido mazor

New member
גם בסידן בהרצליה

בסידן ענק האופניים, סוקולוב 92, הרצליה, 9549165 09 מקום משכנו של קובי.
 
טעות- אתה קורא לקסדת BELL

ב- 350 שקל שאני רוכב איתה "לא טובה"??? וקסדת המנגו שהצילה את ראשי בסובב סדום האחרון (שכל מי שרוצה להתרשם ממנה מוזמן לסלאלום) שעלתה 350 שקל, גם היא לא טובה?? כל הקסדות שנמכרות בישראל יגנו על הראש אפשר למצוא קסדות מאווררות ונוחות גם במחירים של 250 שקל ועד 350 שקל אפשר למצוא יותר נוחות ומאווררות גם ב- 500-650 או אפילו 950 שקל אבל קסדות טובות יש כבר במחירים של 250 שקל
 

oreny1

New member
האם קסדת פרוול ב80 ש"ח לא בטיחותית?

אני רוכב איתה כבר כ800 ק"מ. נכון: ההתאמה לראש לא מתבצעת ע"י מנגנון מתוחכם, אבל הראש שלי לא משנה את מידותיו כל כך הרבה... האיוורור לא מדהים, אבל בנדנה משפרת את המצב. עוד משהו שאני לא יודע? (היא כבר חטפה לטמה בריאה כשנפלתי- בלי ממצאים פתולוגיים..)
 
אם הקסדה חטפה מכה בנפילה

היא כבר אינה עומדת בתקן בטיחות וצריך להחליפה בגלל שיכול להיות שיש לה שבר פנימי ובנפילה הבאה היא לא תגן על הראש כמו שצריך. קסדה כזו חדשה עומדת בתקן בטיחות
 

ido mazor

New member
פרוול בטיחותית

קסדות פרוול עומדות בכל התקנים, ובטיחותיות לא פחות מקסדות יקרות הרבה יותר. כמובן שהן יותר כבדות, פחות מאווררות ופחות נוחות מקסדות יקרות יותר. אני התחלתי עם פרוול, רכבתי איתה הרבה, כולל טיולים ארוכים. ורק כאשר אחד מאחי התחיל לרכב החלפתי קסדה,ונתתי לאחי את הפרוול מתנה - היא משמשת אותו עד היום.
 

mf

New member
כל הקסדות עומדות בתו תקן מסויים.

ההבדל בינן הוא במשקל,ובמספר פתחי האוורור. וכן,יש חיים מתחת ל-350 ש"ח...
 
למעלה