כמה עוד יכולה?

קושית

New member
כמה עוד יכולה?../images/Emo53.gif

כמה הוא שונא אותי האלוהים הזה! 10 ימים אחרי ששיתפתי אתכם באישפוז בבית החולים ובשיחרור, את הרוב זה לא עניין, כי באמת מי מתעניין בצרות של אחרים. ולמה בימים שמחים שלפני פורים אתם אמורים לשמוע דברים כאלה.אז אתכם הסליחה מראש. אבל אני מרגישה הכי גרוע שרק אפשר, והכי מפוחדת בעולם וכ"כ צריכה כוח להמשיך. ביום שישי לפנות בוקר החום שוב עלה ל-39.9 ואני אחרי כמעט שלושה שבועות עם אנטיביוטיקה, ניגשתי בכוחות אחרונים לרופאה, עם תלונה של כאב בגרון. הרופאה בדקה אותי ולא ממש התרשמה שזה מהגרון, אבל החליטה לערוך לי משטח ולדעתה הצוואר שלי היה מעט נפוח, אז היא ביקשה שאגש לעשות אולטראסאונד של בלוטת התריס. מאתמול לאחר האולטראסאונד בשעה 5:00 אחה"צ אני לא מצליחה להרגע מפוחדת בהיסטריה. האבחנה של הדר' שביצע את ההדמיה מצא: המון אבל המון בלוטות לימפה מוגדלות מעל 3 ס"מ בשרשרת גוגלרית. מעל התירואיד(שזוהי בלוטת התריס) "נצפה תהליך תת-הידי לא אחיד בצורת שעון חול בגודל 2.2/1/1.7 ס"מ עם רושם להגברה מאחריו. ללא עדות לזרימת דם בתוך התהליך.טיב הממצא אינו ברור. ממליץ ביצוכ CT בדחיפות להמשך ברור" מה שלא נתן לי לעצום את העיניים, כל הלילה הייתי באינטרנט מחפשת מושגים ומונחים רפואיים, והתמונה היתה לא רחוקה מ-הגדלה מסיבית של בלוטות לימפה יכולה להיות הסימן הראשון לסוגי סרטן מסויימים. פניתי מן הסתם לרופא הראשון שיכל לקבל אותי כדי לשמוע מה אומרות תוצאות ההדמיה, והוא אכן לא שלל את האפשרות לסרטן. אמנם הוא לא גזר את דיני, והגיש בקשה ל- CT ועוד כמה בדיקות. מייד ניגשתי לקופה, אבל הם מצידם לא ממהרים לתת אישור ל- CT למרות שהוא ציין דחוף. באותה הזדמנות לקחתי את תשובות המשטח שאמר שהוא היה חיובי לסטרפטוקוקוס. ואז טיפונת מצאתי מקום לתיקווה שאולי הכל קשור בכלל לזיהום שבגרון.כיוון שקראתי שהבלוטות מתנפחות כשיש זיהום. אבל אני פוחדת כל כך והכל שחור משחור עד שאדע תשובה חד משמעית. אני ממש לא מתפקדת והמתח הזה והפחד הזה לוקחים ממני כ"כ הרבה. פתאום אני כל כך רוצה לחיות.
 
קוראת אותך

ופתאום הכל מתגמד ואם נדמה לך שלאפחד לא אכפת תתפלאי אבל כן. אז תהיי חזקה ומקווה שהכל ייגלה כתקין.
 
מה אומרים../images/Emo35.gif

לא כל כך יודעת מה להגיד... רק מאחלת לך שתקבלי בשורות טובות וכמה שיותר מהר -לחסוך את החרדות ואת התסריטים שהמוח שלנו מסוגל לייצר.
בריאות
 
רפואה שלמה../images/Emo39.gif

רוצה להגיב,אבל לא יודעת מה אומרים. מאחלת לך רק בריאות והלואי וכל החששות שלך יתגלו כחרדה מיותרת וכל הסיפור יתגלה כסערה בכוס מים. בכל מקרה,תיהי חזקה ותשמרי על אופטימיות. ושוב רק בריאות.
 
לקושית..../images/Emo24.gif

קודם כל לא נקבע בוודאות שהדיאגנוזה היא.... אז..דיה לצרה בשעתה. סיימי את כל הבדיקות ואז תדעי לבטח אם ומה. ואם חו"ח אז מכיר המון שיצאו מזה ואת תהיי חזקה בשבילך ובשביל התאומים שלך. ואת רוצה לחיות אז.תחיי!! ובעזה"ש גם תעברי את זה ולא משנה מה זה יהיה. והאלוהים,למי שמאמין,לא שונא אף אחד וכל משבר..רק מחזק ומחשל אותנו. וזה בסדר לדאוג,זה משאיר אותנו עירניים לא להיות באופוריה. לכי וטפלי בזה כי אמרת בעצמך את רוצה לחיות ועכשיו? יותר מכל. כבר את רואה שהדאגה שלך מכניסה אותך למודעות לגבי קדושת החיים. ובמיוחד כאם לבנים. קחי מכאןמ חיבוק חברי ותתחזקי למענך ולמען משפחתך חתול
 

d a n i e l s 5

New member
מעתיקה כל מילה מחתול...

ומחדדת ... דיה לצרה בשעתה !!!!!!!! החלמה מהירה את רוצה לחיות ואת תחיי .
 

d a n i e l s 5

New member
נו.....

אם אני הייתי כותבת זה בטח לא היה בחרוזים .אבל המילים היו אותם מילים והרעיון שבתוכם היה אותו הרעיון. אז...למה להתאמץ? פשוט מעתיקה . סליחה שלא ביקשתי רשות קודם.
 

שלי 9

New member
היי קושית

קראתי אותך ו..מה להגיד ,אל תחשבי על התסריטים הגרועים מהתחלה,תנסי על אף הקושי העצום לנסות להיות אופטימית ,תבצעי את הבדיקות הנחוצות בהקדם האפשרי (תפעילי את כל מכבשי הלחץ האפשריים שייתנו לך מועד קרוב). ואגב גם אני שמעתי שהבלוטות אכן מתנפחות כשיש זיהום (זאת עובדה ששוללת את האופציות הגרועות יותר). מאחלת לך מכל הלב בריאות טובה ובשורות טובות. מחזיקים לך אצבעות!! ותעדכני בהמשך מה קורה איתך. לילה טוב
 

מיKה

New member
ועוד דבר

הגדלה של בלוטות לימפה,הן דבר נפוץ ושכיח והן יכולות לנבוע מתוך מאה סיבות שונות...שימוש באנטיביוטיה היא אחת מהן כמו גם דלקת פשוטה בגוף...ולחפש מונחים באינטרנט כל עוד אין לך מושג מדויק על מה מדובר לא כדאי רק מבלבל ומטעה... רק בריאות.
 

יערית

New member
מקווה לבשורות טובות יותר עבורך../images/Emo140.gif

ונושא בלוטות הלימפה אכן יכולה לגרום לאי שקט ולחוסר שינה וחשש לסרטן בבלוטת התריס.קשה לומר לך תירגעי עד ש.... אבל אולי כדאי שתעייני כאן http://www.health-pages.co.il/article.php?article_id=2327 ותתני קצת מרגוע לנפשך. תרגישי טוב ואסור להיות במצב נפשי לחוץ,את לא הולכת לשום מקום כשלא נתת אישור לכך שיהיה ברור!תנסי לקחת כדורי הרגעה אם ממש את מתקשה לישון הם גם יורידו את סף החרדה שלך.
 

קלריס1

New member
כל כך מבינה ומזדהה עם התחושות

הקשות האלה. לא נותר לי אלא לשלוח לך חיבוק חם חם שאולי יעזור לך לחשוב חיובי חשיבה חיובית ואמונה עוזרים בשעות קשות שכאלה
 

1סרטנית

New member
קושית יקרה,

דבר ידוע הוא שכשיש דלקת בגוף, בלוטות הלימפה מתנפחות, וגם אחרי שהיא עוברת לוקח זמן עד שחוזרות לגודלן הטבעי. חוץ מזה היה לך חום גבוה עוד סימן לדלקת. מאחלת לך הרבה בריאות, משוכנעת שהפחד שלך לשווא.
 

שנטו

New member
מחבקת../images/Emo24.gif

יש הרבה מחלות שמתאפינות במונחים האלו. לא צריך לראות הכול שחור, למרות שזה לא קל קחי את עצמך, לכי עם חברה לשפת הים שתו כוס קפה, לכי לקניות, תעשי כל דבר אפשרי חוץ מאשר לשבת בבית ןלחשוב. ואם לחשוב תחשבי חיובי, הרבה חיובי. בהצלחה
 
למעלה