כמה נעים מתחת לשמיכה

כמה נעים מתחת לשמיכה

אלוף דן חלוץ, מפקד חיל האויר, ישן טוב בלילה. איזו שינה נעימה! מטוס חיל האויר שזרק פצצה של טון בעזה והרג תשעה ילדים לא מפריע לו לישון, בכלל לא. הוא מרגיש טוב ושלם עם עצמו. גם המסוק שאתמול הצליח לחסל עוד ארבעה ילדים בטובאס לא העיר אותו. הוא ממשיך לישון טוב טוב בלילה. וגם הרמטכ"ל שלנו, משה יעלון הקיבוצניק, ממשיך לישון טוב כאשר חייליו הורגים אם וילדיה ברצועת עזה. ועוד הורגים והורגים שם, מה זה משנה עוד ערבי אחד הרוג כאן ועוד ארבעה שם… טוב ונעים מתחת לשמיכה, ישנים טוב בלילה. "הומניסט, ליברל, דמוקרט" תאר את עצמו הרמטכ"ל שלנו בראיון ל"הארץ". אם זה מה שקורה עם רמטכ"ל הומניסט, מה יקרה לנו עם רמטכ"ל באמת מנוול? והאם כאשר כל ההרג הזה יגמור את הרגיעה היחסית ויחזיר לנו את הפיגועים לרחובות ערינו, האם גם אדון חלוץ ואדון יעלון ימשיכו לישון בשקט נעים?
 
לפנתר הירוק,גם אני ישנה טוב בלילה!!

במשך האינתיפדה התחלפו ממשלות,ממשלת אחדות לאומית, ממשלה לאומית,ממשלת ימין , ממשלת שמאל,צה"ל וזרועות הבטחון,מבצעים את הנדרש על מנת להדביר את האינתיפדה ואת הטרור.רבין,בזמנו,כשר בטחון אמר שאין לתת פקודה שאי אפשר לבצעה. אבל בלכסיכון של צה"ל אין משהו שאיאפשר לבצעו! הכל אפשרי:שחררנו אחים שבויים מאנטבה הרחוקה,חטפנו והבנו ראדאר ממצרים,הפצצנו את הכור בעירק, כבשנו את יש"ע ורמת הגולן בשישה ימים,חטפנו את מוסטפא דיראוי מתוך מיטתו בלילה(דרך אגב גם הוא ישן טוב טוב מתחת לשמיכה),צה"ל יודע לעשות הכל!!!!!אומנם לכל דבר יש מחיר,בחללים, בכסף, "בחפים מפשע",והדרג המדיני חייב להחליט ולשקול אם זה כדאי. הדבר מפגין טמטום,וטימות להבנות של הסיכונים האלה.אנו נתונים במלחמה,איננו חיים בשוויץ אלא במזרח התיכון ובתוך מלחמה מתמשכת,ויש להתנהג כמו במלחמה ואי אפשר להנהיגבה חוקים של שלום!!!!!!! שנה טובה ומבורכת שנת טרנספר ובטחון
"אמא מולדת"
 

roopi123

New member
נו בטח שהוא ישן טוב בלילה

מוסטפא דיראוי רוצח גם דן חלוץ הוא רוצח?
 
דן חלוץ הוא מפקד ענק בצה"ל, אבל

הוא כנראה לא נראה לשמאל הצבוע שלנו,מפני שלא פעם באמירותיו ניתן היה להבין כי דעותיו הפולטיות הן ימניות, אך, אם היה זה דמות צבאית אחרת המזוהה עם השמאל,כמו,למשל אהוד ברק,בטוחני כי היית ישן מצויין בלילה!!!!!!! "אמא מולדת"
 
אני ישן טוב מאוד בלילה

כנראה ששכחת כי לאירגוני הטרור וראשיהם ישנה אסטרטגיה זוועתית של להסתתר מאחורי גבם של ילדים ומתחת לחצאיות של נשים. נראה לי כי אהבת הארץ שלך נוטה לכיוון הערבי ולא לעמך , האם שכחת ולו לרגע את מסיבות הריקודים שלהם אחרי כל פיגוע שהם ביצעו , שכחת כמה יהודים נרצחו בפיגועי התופת. נראה לי פנתר ירוק שאולי מתוך אהבתך אליהם אתה גם רץ להשתתף יחד איתם בחגיגות לאחר כל פיגוע מוצלח .האם שכחת את הלינץ שנעשה ברמאאלה, האם תמונת הרוצח המנופף בידיו המגואלות בדם הקורבנות לא הזיזה לך כלל. אני ישן טוב מאוד בלילה מתוך ידיעה כי יש מי ששומר על האזרחים הישראלים וזה צה"ל. לו אותם מרצחים מנוולים היו מתחשבים בבני עמם לא היו מתחבאים כמו נמושות מאחורי גבם של ילדים קטנים ומתחת לחצאיות נשיהם. כטוחני כי ישנת טוב מאוד בליל הפיגוע במלון פרק בנתניה או לאחר הפיגוע האכזרי בדולפינריום בת"א . אתה שוכח כי אותם חיילים העושים מלאכתם נאמנה מגינים בגופם גם עליך ועל בני משפחתך . "בעלה של אמא מולדת"
 

I S R A E L I T

New member
../images/Emo82.gif../images/Emo82.gif../images/Emo82.gif../images/Emo82.gif../images/Emo82.gif../images/Emo82.gif

 

l S R A E L I T

New member
../images/Emo29.gif../images/Emo29.gif../images/Emo29.gif../images/Emo29.gif../images/Emo29.gif../images/Emo29.gif../images/Emo29.gif

 

roopi123

New member
דן חלוץ כבר מזמן לא צריך

להתחבא מאחורי שמלות או ילדים, או לערוך לינץ´ ע"מ לעורר פחד בלב ה"אויב" יש לו צי של מטוסי קרב שיכול להרוג פי אלף אנשים מכל פיגוע התאבדות, והוא אפילו לא צריך להקריב חיים קדושים של בן עמו! יש לו מאות טילים שחלקם נושאים ראשי חץ גרעיניים איתם הוא יכול להשמיד לא עשרות אלא עשרות ומאות אלפי אזרחים "אויבים" ויותר חשוב מזה, יש לו בשביל מה לחיות, ואין לו בשביל מה למות. ככה זה נראה לפחות.
 
צודק מאוד...............

צי מטוסי הקרב ומאות הטילים עם או בלי ראשי חץ גרעיניים,כל אלא הינם הונו הפרטי."צבא הגנה לישראל" הוא גם הצבא שלך,גאון הדור,בלי כל אלא מי יודע מה היה עולה בגורלנו היום.הקמנו צבא לתפארת מדינת ישראל, אחד הצבאות הטובים בעולם.בזכות דן חלוץ,בזכות חיילי צה"ל,ובזכות הכוח האדיר של חיל האויר הנהדר הזה,אתה חי במדינה שקוראים לה מדינת ישראל, ואתה ישן טוב טוב בלילה. אני יכולה רק לומר לך שהצבא שלנו יכול לוותר בקלות עליך,אסור שאנשים שחושבים כמוך יהיו חלק ממערך צבאי ענק נהדר וחזק כמו שיש לנו ,כי צבא נועד להפגין כוחו ולהתמודד מול אויב מר ואכזר. בל נשכח כי דן חלוץ הוא אחד הטייסים הטובים ביותר בחיל האויר הישראלי!!!!!!! "אמא מולדת"
 
למעלה