כמה נהג אוטובוס מקבל לשעה?

מצב
הנושא נעול.
ניסוח מחדש:

יש סכום קבוע ויש נהגים שעובדים שעות
נוספות כדי לקבל עוד כסף..
ניסוח מחדש:
נהג מקבל סכום קבוע כל חודש, כמו כל עובד במשק, אם הוא עובד עוד שעות, טורים נוספים וכו' מעבר למה שהוא צריך אז הוא מקבל עוד כסף במשכורת.
 
שכר הבסיס תלוי בוותק ,בנוסף

ניסוח מחדש:
נהג מקבל סכום קבוע כל חודש, כמו כל עובד במשק, אם הוא עובד עוד שעות, טורים נוספים וכו' מעבר למה שהוא צריך אז הוא מקבל עוד כסף במשכורת.
שכר הבסיס תלוי בוותק ,בנוסף
מקבלים כסף נוסף(פרמיות)על קווים מסוימים שהנהג עושה בזמן נתון,בנוסף הוא מקבל סכום קטן מסך מכירת הכרטיסים היומית שלו(מאנקו).
 
הנהג עצמו קונה את הכרטיסיות לא?

שכר הבסיס תלוי בוותק ,בנוסף
מקבלים כסף נוסף(פרמיות)על קווים מסוימים שהנהג עושה בזמן נתון,בנוסף הוא מקבל סכום קטן מסך מכירת הכרטיסים היומית שלו(מאנקו).
הנהג עצמו קונה את הכרטיסיות לא?
והכסף שהוא מרוויח מהכרטיסיות הולך לכיסו האישי לא במשכורת אלא בשטרות שהקונה מביא לו, לדוגמא, כרטיסיית ניקוב לנוער עולה 52 שקל, אז הנהג לוקח לעצמו את ה-52 שקל ולא מקבל בתלוש משכורת.
 

55מוטי

New member
בנוגע לכרטיסיות

הנהג עצמו קונה את הכרטיסיות לא?
והכסף שהוא מרוויח מהכרטיסיות הולך לכיסו האישי לא במשכורת אלא בשטרות שהקונה מביא לו, לדוגמא, כרטיסיית ניקוב לנוער עולה 52 שקל, אז הנהג לוקח לעצמו את ה-52 שקל ולא מקבל בתלוש משכורת.
בנוגע לכרטיסיות
הנהג קונה את הכרטיסיות בקופה בכסף שלו ועל המכירה יש לו רווח קטן של אחוז וקצת שזה ממש כלום ומיועד למעשה לכסות הפסדים שיש לנהגים כל הזמן כשכסף נופל או הולך לאיבוד וכו'. ודווקא ה"רווח" הזה שנקרא "מנקו" כן נכנס לתלוש המשכורת ויורד ממנו מס הכנסה ולכן כתבתי "רווח" במרכאות כי זה לא רווח.
 

קיי בנט

New member
רווח של 1.7

בנוגע לכרטיסיות
הנהג קונה את הכרטיסיות בקופה בכסף שלו ועל המכירה יש לו רווח קטן של אחוז וקצת שזה ממש כלום ומיועד למעשה לכסות הפסדים שיש לנהגים כל הזמן כשכסף נופל או הולך לאיבוד וכו'. ודווקא ה"רווח" הזה שנקרא "מנקו" כן נכנס לתלוש המשכורת ויורד ממנו מס הכנסה ולכן כתבתי "רווח" במרכאות כי זה לא רווח.
רווח של 1.7
 

אורי404

New member
וגם, סביר להניח, תוספת של ימי שבת

שכר הבסיס תלוי בוותק ,בנוסף
מקבלים כסף נוסף(פרמיות)על קווים מסוימים שהנהג עושה בזמן נתון,בנוסף הוא מקבל סכום קטן מסך מכירת הכרטיסים היומית שלו(מאנקו).
וגם, סביר להניח, תוספת של ימי שבת
ואולי גם תוספת לילה.
 

55מוטי

New member
כמה מרוויח נהג אוטובוס

כמה נהג אוטובוס מקבל לשעה?
כמה מרוויח נהג אוטובוס
משכורותו של נהג אוטובוס חדש לשעה היא כיום בסביבות 18 ש''ח לשעה. נהג ותיק מקבל קצת יותר. אבל לא הרבה יותר. לכן נהגים רבים קורעים את התחת ועובדים המון שעות נוספות לפעמים יותר ממה שהחוק מתיר וזאת כדי שיוכלו לפרנס בכבוד את משפחתם. וזאת הטעות הגדולה ביותר שבה אשמים החברים הוותיקים שהסכימו לתנאי העבדות האלה שהם שכר בסיס קטנצ'יק ותוספות על עבודה מאומצת. בנוסף יש פרמיה שמקבלים לפי מפתח מיוחד שעד היום אני לא מבין אותו בדיוק, אני רק יודע שהפרמיה מבוססת על מספר טורים פר שעה לפי הגדרות הקו. כלומר לדוגמא: אם בהגדרות הקו שלך טור נחשב 120 דקות אבל אתה עשית ב-120 דקות טור + רבע טור (סתם לצורך ההדגמה) יש לך עוד 30 דקות פרמיה. זה חישוב קצת מסובך ולא תמיד אפשר להבין אותו, אבל זה ברמת העיקרון.
 
אני מכיר מישהו שעובד בדן שאמר

כמה מרוויח נהג אוטובוס
משכורותו של נהג אוטובוס חדש לשעה היא כיום בסביבות 18 ש''ח לשעה. נהג ותיק מקבל קצת יותר. אבל לא הרבה יותר. לכן נהגים רבים קורעים את התחת ועובדים המון שעות נוספות לפעמים יותר ממה שהחוק מתיר וזאת כדי שיוכלו לפרנס בכבוד את משפחתם. וזאת הטעות הגדולה ביותר שבה אשמים החברים הוותיקים שהסכימו לתנאי העבדות האלה שהם שכר בסיס קטנצ'יק ותוספות על עבודה מאומצת. בנוסף יש פרמיה שמקבלים לפי מפתח מיוחד שעד היום אני לא מבין אותו בדיוק, אני רק יודע שהפרמיה מבוססת על מספר טורים פר שעה לפי הגדרות הקו. כלומר לדוגמא: אם בהגדרות הקו שלך טור נחשב 120 דקות אבל אתה עשית ב-120 דקות טור + רבע טור (סתם לצורך ההדגמה) יש לך עוד 30 דקות פרמיה. זה חישוב קצת מסובך ולא תמיד אפשר להבין אותו, אבל זה ברמת העיקרון.
אני מכיר מישהו שעובד בדן שאמר
לי שהחברים יכולים לעשות מה שהם רוצים כי לא יפטרו אותם,גם להתעלל בשכירים.
 

ארזS

New member
אני מכיר כמה כאלה

אני מכיר מישהו שעובד בדן שאמר
לי שהחברים יכולים לעשות מה שהם רוצים כי לא יפטרו אותם,גם להתעלל בשכירים.
אני מכיר כמה כאלה
התעללות בשכירים היא לא דבר חדש. במיוחד בחדשים שבהם. הוותיקים סובלים פחות, אבל כשהיו צעירים...חבל''ז...
 

maxim1991

New member
מה זה טור?

כמה מרוויח נהג אוטובוס
משכורותו של נהג אוטובוס חדש לשעה היא כיום בסביבות 18 ש''ח לשעה. נהג ותיק מקבל קצת יותר. אבל לא הרבה יותר. לכן נהגים רבים קורעים את התחת ועובדים המון שעות נוספות לפעמים יותר ממה שהחוק מתיר וזאת כדי שיוכלו לפרנס בכבוד את משפחתם. וזאת הטעות הגדולה ביותר שבה אשמים החברים הוותיקים שהסכימו לתנאי העבדות האלה שהם שכר בסיס קטנצ'יק ותוספות על עבודה מאומצת. בנוסף יש פרמיה שמקבלים לפי מפתח מיוחד שעד היום אני לא מבין אותו בדיוק, אני רק יודע שהפרמיה מבוססת על מספר טורים פר שעה לפי הגדרות הקו. כלומר לדוגמא: אם בהגדרות הקו שלך טור נחשב 120 דקות אבל אתה עשית ב-120 דקות טור + רבע טור (סתם לצורך ההדגמה) יש לך עוד 30 דקות פרמיה. זה חישוב קצת מסובך ולא תמיד אפשר להבין אותו, אבל זה ברמת העיקרון.
מה זה טור?
מה זה טור?
 

ארזS

New member
אנחנו לא באמריקה...

באמריקה, לשאול אדם כמה הוא מרוויח
נחשב לשיא של חוסר נימוס.
אנחנו לא באמריקה...
אולי אתה, אבל אנחנו פה לא...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה