אז נציגים חדשים היו מרווחים 19 ש"ח לשעה ואז כל חצי שנה שכרהשעה היה עולה בשקל או משהו כזה עד תקרה של 22 או 23 ש"ח לשעה. יש בונוסים .... וזה לא בשמיים לקבל אותם , לפחות לא היה אז, אין לי מושג מה היעדים שלהם היום. בהצלחה
יש מצב שהם שינו את שיטת התגמול... הבונוס היה מורכב מ: זמן שיחה (כמובן קיצור של זמן שיחה) פעילות לא טלפונית - אחוז נמוך של פעילות לא טלפונית במהלך משמרת מס' שיחות בשעה תגמול על פתרון תקלות ללא שליחת טכנאי (זה מוקד טכני + שירות לקוחות) אחוז איוש (הם קובעים אחוז מסויים של איוש משמרות אם אתה מתחת נפסל הבונוס) והערכת מנהל.... (על סמך מקשובים) בהצלחה... באיזה מוקד מדובר? איפה?