כמה מנויי תל אופן שנתי נמצאים כאן?

k i m k h y

New member
כמה מנויי תל אופן שנתי נמצאים כאן?

והאם ישנם כאן אנשים שחידשו מנוי שפג תוקפו?
 

k i m k h y

New member
שניים בלבד...לא מפתיע לגמרי...

FSM - זכיין בזיונר, שהצליח בהתנהלות שלא רואה איש ממטר (לא את עובדיו ולא את לקוחותיו), לחרב פרויקט פנטסטי, עד דק.
יבשה כבר הדיו מלכתוב על התלאות שעובר מנוי ממוצע, מול המסוף, מול השירות,
מול אופניים שרמת תחזוקתם, משקפת נאמנה את האדישות של FSM לקליינטים שלו.

אני לא חידשתי המנוי ומקווה שרבים ינהגו כך.

לצערנו, זו דרכו היחידה של לקוח מאוכזב להבהיר לספק, מה הוא שווה.
לו מישהו בעירייה יתעורר ויעשה סוף לביזיון, אולי אז יקבלו סופסוף תושבי העיר את השירות לו הם ראויים.
 

עלה13

New member
זה ששניים ענו לא אומר דבר...

זה אומר ששניים ענו, מעבר לכך אני מנוי מאוד מרוצה, עשרות פעמים זוכיתוי כאשר עלתה בעיה, בכל פניה אל מרכז השרות נעניתי וקבלתי שרות שהייתי שמח לקבל דוגמתנו בתחומים אחרים, למרות בעיות תפעול שברור לחלוטין שהם בעיות אמיתיות שמנסים להתמודד מולם ולרוב בהצלחה, אני משמש מס' פעמים ביום בהצלחה, נדיר המקרה בהם אני לא מוצא אופניים בתחנה וברור לי לחלוטין שאני מחדש, אני מקווה לראות פרויקטים דומים בעוד ערים.
 

k i m k h y

New member
נו באמת... זה ששניים ענו, אומר ששניים ענו...

אשריך וטוב לך, מאחל לך המשך הנאה צרופה מהמנוי, אתה מקרה נדיר בהחלט.

אם אתה כל כך מבסוט - ואללה, אני גם רוצה ממה שאתה לוקח...

מי עוד מרוצה כאן, חברים?
יש כאלה?
 

yonyl

New member
k i m k h y

אני לא מנוי , אבל זה לא הפורום הכי פעיל בעולם...מספר התגובות כאן הוא של בודדים בכל סוגיה, אז לא הייתי בונה על זה משהו.
אבל ברור גם מהתשובה שענו לך שעשרות פעמים הם החזירו לו כסף שעשרות פעמים גבו כסף מיותר והוא נאלץ להתמודד איתם.
נשמע שבחרו בפתרון שאינו בשל, או בחברה שאינה טובה,
גם אם התוצאה הסופית היא שמזכים אותך חזרה.
במוצר שעובד טוב, לקוח ממוצע צריך ליצור קשר לגבי בעיות אולי פעם בשנה, למשל בנק אליו אני פונה לעיתים רחוקות, חברת סלולאר (למרות שעד היום שדדו אותנו, לרוב אין תקלות), חברת גז,
בזק, משרדי ממשלה, מנוי לחדר כושר ועוד...
ככה שאם צריך בשנה אחת להתקשר עשרות פעמים לזיכויים, תקלות וכ'ו ברור שהמצב גרוע.
 

k i m k h y

New member
yonyl

אתה מתפרץ לדלת פתוחה.

אני חושב שכולנו נרוויח מהפצת המצב הקטסטרופלי - אולי סופסוף מישהו יזיז עכוזו ויחול שינוי...
 

דןמור

New member
נו באמת... ממש מחקר אקדמאי.

לא עניתי כי הבנתי לאן זה הולך, אבל מה שכתבת ממש מגוחך - להסיק מסקנות מזה ששניים ענו לך? חלק מהחברים בפורום בכלל לא מתל אביב. כבר היו כאן הרבה דיונים עם משתתפים רבים על תל אופן, כך שבהחלט יש יותר משני משתמשים בפורום הזה...

בכל מקרה, לי יש מנוי וגם חידשתי אותי, וכך גם רוב מכרי.

דרך אגב, יש לי הרבה ביקורת על הפרויקט (ורק השבוע נתקעתי כשהאופניים היו תקולות בעמדה) אבל באותה העת זה עדיין פתרון שמשמש אותי הרבה מאד, לא הייתי מוותר עלי והוא שדרג לי מאד את האפשרות לנוע בתוך העיר.
 

k i m k h y

New member
דןמור

איפה בדיוק זיהית בין מילותי רמז קל שבקלים למחקר אקדמי?!
איך הגעת לזה?
מה שכתבתי ממש מגוחך?
מגוחך אולי עבורך
עבורי הפרויקט הזה הפסיק להיות מגוחך והפך לפארסה מביכה.
אחרי שנת חתחתים, אפילו מזוכיסט מדופלם שכמוני הבין שיש גבול לכל תעלול.

בניגוד מוחלט למה שאתה מנסה לצייר כאן, דברי לא באים כמסקנה למה שמי מהמגיבים כאן כתבו.
הכל מניסיון אישי שלי.
זה ששניים הגיבו - נו שויין, כנראה שמודלים ארכיטקטוניים עירוניים, מלהיבים יותר מתל אופן... הגיוני לגמרי.

"לא עניתי כי הבנתי לאן זה הולך" - אתה סגור על זה שלא ענית?
משונה... הייתי יכול להישבע שמישהו עם ניק זהה לשלך הגיב כאן, ממש עכשיו...
 

דןמור

New member
אתה אמיתי?

כתבתי שלא עניתי (בלשון עבר...) להודעה הראשונה שלך (ואכן לא עניתי), אבל אחרי שראיתי את המסקנה המצחיקה שלך, אז אכן עניתי לה.

יאללה, אתה צודק - אני אסיים את הדיון איתך כאן, כי אתה מחפש לריב או מקום לזרוק בו את טענותיך ולא לנהל שיחה. אין לי שום רצון להיכנס כאן להתנגשות שלא תועיל לאף אחד מהצדדים.
 

עלה13

New member
kimkhy...

אף אחד כן לא שתול של תל אופן, אתה כנראה מנוי לא מרוצה ובכל פרויקט סטטיסטית יש א/נשים לא מרוצים,
הפרויקט משרת אותי ביום יום בין שלושה לעשרה פעמים ביום בממוצע, כן לפרויקט יש בעיות, אבל עדיין הפרוייקט משרת אותי וסטטיסטית משרת מנויים בסדר גודל של מעל לעשרת אלפים נסיעות ליום.
זה בסדר להיות מאוכזב ולא לחדש, זה בסדר באותה מידה להנות מהפרויקט.
אני נשאר בפרויקט הזה למרות הבעיות משני סיבות עיקריות, הפרויקט נותן מענה לצרכי, החברה לא רק שהיא רגישה, היא סופר רגישה, זה הנסיון שלי קרוב לשנה, החברה מנסה להתמודד עם בעיות וקשובה וזה לאורך כל תקופת המינוי שלי.
כשמתגלה בעיה, אני יוצר קשר והבעיה נפתר או לפחות מנסים לפתור אותה.
יש לי תודעת שרות גבוהה ובמקרה אני מוותיקי תל אביב בשביל אופניים ובתחום כמעט מהוויסדו ומעל לעשור והאמן לי לפני שאני מביע את דעתי אני בודק ביסודיות.
דוגמאות:
חיובים שנראה לי שאינם הגיוניים (אני מאוד מקפיד לא לחרוג, כאשר אני חורג, אני יודע זאת), אם יש חיוב שלדעתי לא נכון, ב100 אחוז מהמקרים, קבלתי החזר.
בעיית אי שחרור האופניים שתקופה מסויימת היתה בעיה של יום יום, סודרה ע"י החלפת שיטת הנעילה ואף כיום חוסכת זמן.
כאשר אין מקום לחנות, בהתחלה איפשרו קשירה, היום ניתן להעריך השכרה ברבע שעה ללא תוספת או קנס.
כאשר מציפים בעיה, היא נלקחת בחשבון ואף מבוצעת (דוגמאות, גלגל דק לא נוח, יפסיקו להביא גלגלים כאלה, ידיות חדשות מאוד לא נוחות עקב גניבות, הפסיקו להביא מסוג זה, בין הדברים שאני חוויתי)
כל הזמן יש שינויים, החל מתחנות לא מתוכננות עקב הצפה, תוספת זוגות אופניים ושיפור בתחזוק, הגדלת מס' העמדות בתחנות.
מעבר לכך צא לרחוב וראה שהפרויקט עובד היטב.
מקווה שלא הערכתי לשווא ואם אנו לא מסכימים זה בסדר, מכבד את זכותך לא להיות מרוצה, חבד את זכותי וזכות האחרים להחליט בעצמם.
 

k i m k h y

New member
עלה13

"מכבד את זכותך לא להיות מרוצה, חבד את זכותי וזכות האחרים להחליט בעצמם" -

איפה בדיוק התרשמת שאני לוקח לעצמי את היכולת להחליט בשביל מישהו אחר!?
לא רק שאני מכבד את זכותך, גם איחלתי לך המשך הנאה מהרכיבה.

אני לא מצליח להבין מה מציק למי שנהנה מהפרויקט, שיש גם כאלה שממש לא, אלא אם מישהו כאן נגוע באינטרסים
ובמקרה שכזה, גילוי נאות מתבקש.

אני ממליץ להביט אחת לכמה ימים בתגובות הגולשים, בדף הפייסבוק של הפרויקט.
כמות התלונות שנכתבות שם (מזה חודשים רבים, ממש לא משהו שהחל היום בבוקר) לא מבשרת טובות,
אבל שיפור, כמו שכבר כתבתי, יגרום סופסוף למנויים לקבל שירות הולם ובהחלט מגיע ללקוח לקבל שירות סביר, לכל הפחות.

הייתי שמח לראות פה תגובות של משתמשים נוספים, אבל כנראה שבאמת לא יותר מדי עיניים קוראות כאן...
 

עלה13

New member
מצטער אם היה לך הרושם...

זה דיון וזה יותר מבסדר אם אין הסכמה, לשם כך קיים הפורום, אני מודע לכך שיש בעיות, גם אני חווה את חלקם, אני מסתכל על התמונה בגדול, מה שאנו מכירים לרוב בחברות הציבוריות והמסחריות ובכלל בחיים בארץ שלא סופרים אותך ממטר, בתל אופן כלקוח אני חש שגם יש ניסיון לשפר וגם תגובות עניניות להצפת בעיות.
יתכן שהחוויה שלך ושל עוד א/נשים היא אחרת, אני בהחלט מקבל, אז יתכן ויש א/נשים שהפרויקט אינו משרת אותם, לי הפרויקט הזה שינה לגמרי את ההתנהלות וחופש התנועה בעיר עשרים וארבע שבע, אני מאמין שאילו חוותי חוויה שהיתה פוגעת בשירות, הייתי מגיב, מציף ואם זה היה ממשיך הייתי מחליט לא לחדש, לשמחתי זה לא המצב וגם אני כותב, מתקשר ומציף.יותי מנוי,
גילוי נאות: אין לי מניות בתל אופן, אני לא עובד ומקבל משכורת או הטבה כלשהיא, הקשר שלי לתל אופן, הוא שאני מנוי שנתי, בעבר לפני שנה וחצי השתתפתי בפיילוט של הפרויקט, הצטרפתי לפרוייקט אחרי מעל לחצי שנה לקיומו, הסיבה להצטרפות, ברגע שנפתחה תחנה במרחק הליכה קרוב לחצי קילומטר מביתי.
מה הייתי רוצה מהפרויקט, שהחברה תמשיך להיות כפי שאני מכיר אותה בתקופת המנוי, שתבנה תחנה קרובה יותר לביתי ושיכילו את הרעיון של ניסעה רצופה אחת ארוכה ביום הלוך ושוב, מבחינתי אילו הם שלושה משאלות שיעשו אותי לקוח מאושר מאוד.
שיהיה אחלה יום.
 

דןמור

New member
תאמין לי שאני כאן בפורום הרבה לפניך

לא התכוונתי להגיב, אבל אני לא מוכן שיופצו שקרים עלי בפורום. אתה צריך להתבייש.

אני כאן הרבה לפני שבכלל שמישהו חשב על תל-אופן. אולי אתה שתול של חברה מתחרה שרוצה להחליף את תל-אופן לפי איך שאתה תוקף אישית ולא עניינית.
 

k i m k h y

New member
יאללה, תתפנן על המילה האחרונה, יצאת מלך

מלך המביכים, אבל מלך!
עכשיו תן תגובה מכפישה ומלכלכת אחרונה
ואני מבטיח לא להגיב לה, שתרגיש גדול ואתה כאן בפורום לפני, כיפק היי!!
 
למעלה