kimkhy...
אף אחד כן לא שתול של תל אופן, אתה כנראה מנוי לא מרוצה ובכל פרויקט סטטיסטית יש א/נשים לא מרוצים,
הפרויקט משרת אותי ביום יום בין שלושה לעשרה פעמים ביום בממוצע, כן לפרויקט יש בעיות, אבל עדיין הפרוייקט משרת אותי וסטטיסטית משרת מנויים בסדר גודל של מעל לעשרת אלפים נסיעות ליום.
זה בסדר להיות מאוכזב ולא לחדש, זה בסדר באותה מידה להנות מהפרויקט.
אני נשאר בפרויקט הזה למרות הבעיות משני סיבות עיקריות, הפרויקט נותן מענה לצרכי, החברה לא רק שהיא רגישה, היא סופר רגישה, זה הנסיון שלי קרוב לשנה, החברה מנסה להתמודד עם בעיות וקשובה וזה לאורך כל תקופת המינוי שלי.
כשמתגלה בעיה, אני יוצר קשר והבעיה נפתר או לפחות מנסים לפתור אותה.
יש לי תודעת שרות גבוהה ובמקרה אני מוותיקי תל אביב בשביל אופניים ובתחום כמעט מהוויסדו ומעל לעשור והאמן לי לפני שאני מביע את דעתי אני בודק ביסודיות.
דוגמאות:
חיובים שנראה לי שאינם הגיוניים (אני מאוד מקפיד לא לחרוג, כאשר אני חורג, אני יודע זאת), אם יש חיוב שלדעתי לא נכון, ב100 אחוז מהמקרים, קבלתי החזר.
בעיית אי שחרור האופניים שתקופה מסויימת היתה בעיה של יום יום, סודרה ע"י החלפת שיטת הנעילה ואף כיום חוסכת זמן.
כאשר אין מקום לחנות, בהתחלה איפשרו קשירה, היום ניתן להעריך השכרה ברבע שעה ללא תוספת או קנס.
כאשר מציפים בעיה, היא נלקחת בחשבון ואף מבוצעת (דוגמאות, גלגל דק לא נוח, יפסיקו להביא גלגלים כאלה, ידיות חדשות מאוד לא נוחות עקב גניבות, הפסיקו להביא מסוג זה, בין הדברים שאני חוויתי)
כל הזמן יש שינויים, החל מתחנות לא מתוכננות עקב הצפה, תוספת זוגות אופניים ושיפור בתחזוק, הגדלת מס' העמדות בתחנות.
מעבר לכך צא לרחוב וראה שהפרויקט עובד היטב.
מקווה שלא הערכתי לשווא ואם אנו לא מסכימים זה בסדר, מכבד את זכותך לא להיות מרוצה, חבד את זכותי וזכות האחרים להחליט בעצמם.