כמה מילים על אושר. (פצצה על 2)

כמה מילים על אושר. (פצצה על 2)

היא בין הותיקים של הבלוגים (במיקרה שלה מהותיקות,למרות שגם זה בסימן שאלה כאשר היא תוקעת גראפסים.),יצא לי להגיע לבלוג שלה בפעמים הראשונות, בהתחלה פירשתי את ההתנהגות שלה כילדותית וכמשהו רדוד, מהר מאוד הייתי 'בורח' מהבלוג. אחרי שהזכרתי לעצמי שלשפוט בן אדם לפני שמכירים אותו זה דבר מאוד רע,הבאתי לעצמי הזדמנות להיות בבלוג שתמיד משום מה צועד במקום הראשון של הדף של הבלוגים,לאט לאט יצא לי להכיר אותה וגיליתי שהשיפוט שלי היה מוטעה. הילדותיות שחשבתי שקיימת בה התחלפה בשמחת חיים ואהבת אדם ורצון לגרום לאנשים טוב על הלב,הצעקנות שלה התגלתה ככנות,היא אמיתית עד כמה שניראה ליפעמים שהיא ניסחפת, והענקת צומת הלב שלה לכל שורה שנכתבת מעידה על כמות האכפתיות שלה לגבי הסובבים אותה. יש בה משהו שגורם לך רצון להיות ליידה,היא מסוג האנשים שתעדיף תמיד אבל תמיד לצאת איתם לבלות כי אתה יודע שאיתה זה רק כיף וצחוקים,ויחד עם זאת היא אחת שתמיד תרצה לשפוך לה את הלב בגלל האדם שהיא,אדם שלעולם לא תזלזל בך,לא תשפוט אותך,ולא תיקח אותך כמובן מאילו. אני גולש פה מהיום הראשון של הבלוגים,מעולם לא הייתי בשום מפגש וכדומה, כי אני בנאדם שלא נוהג לערבב וירטואליה עם המציאות שלי ( ניפגשתי פעמיים רק עם אלין המדהימה שכיום אחת הידידות הטובות שלי.) אבל עם אושר זה שונה עם ילדה כזאת הרבה היו רוצים בנאדם כזה במציאות שלהם,בנאדם שעושה רק טוב שיודע לרגש,שיודע להצחיק ויודע להיות שם. (לצערי שהייתי אמור ליפגש איתה היא ניתקעה בפקקים של איילון ועשתה אחרונה פנה עם אחותה,אבל לא נורא כל עכבה לטובה.) אושר עזרה לי המון בתקופה לא טובה בחיים שלי,והתמיכה שקיבלתי ממנה גרמה לי להאמין בעצמי ולהמשיך להילחם בהישגים שלי. ועל זה אני רוצה לומר לך תודה.
 
../images/Emo7.gif אתה האדם שהוא בעצם אני

מי כמונו יודע איזה תקופות עברנו וחוייות לא ביחד.. אבל אותם רגשות ואותם השפלות ואותם אנשים שהכאיבו לבסוף גרמו לנו לצחוק על החיים עמוס.. חיוך שלך חיוך שלי דמעה שלך הפסד שלי בגלל אנשים כמוך יש לי חשק לחיות רק בגלל אנשים שיודעים להעריך בן אדם ומי כמונו יודע שאסור לשפוט אנשים רק בגלל מראה או התנהגות.. רק אחרי שמכירים אותו רואים מי הוא. ואל תשכח אני פרסיה חיוך לא עולה כסף.. אז אני מנצלת את הזמן שנותר לי לחייך מטורפת עד אין סוףףףףףףףףף אושר
 
חחחחחחחחחחחחחחחח אושר יא מזרובה

תזהירי לפני ....חחחח אנשים יכולים להיות עם כוס שתייה ביד( אני ) כשהם פותחים לראות תקובץ ... וואי איזה צחוק חטפתי ... LOVE YOU MUCH
 
אושרררררר../images/Emo23.gif

מתה על היפה הזאת אתם לא יודעים איזה מדהימה הילדה הזאת במיוחד כשהיא משדרת פשוט פצצת אנרגיה שזה מעורר ההערצה אוהבת אותך המוןןןןןןן מואההההההההההה
 
אושר כנסי!

אני לא אשכח שהיום סתם זרקת אותי מהבלוג שלך ללא שום סיבה. היום כאשר נכנסתי לבלוג שלך פשוט בלי שום סיבה החלטת לזרוק אותי מהחדר , אין לי שום דבר נגדך את דווקא נראת נחמדה מאוד וכפי שרשם קקטוס לפי התיאורים היית צריכה להוכיח את טובותך גם במעשיך ולא רק במילים. אני מממש נפגעתי ממך אבל לא נורא, אני בסהכ רוצה שיהיה טוב לכולם. אז שיהיה לך המשך ערב מקסים .
 
שרופה אין אש בלי עשן .....

 
אושר ..... אידי סודה ...וכנסי לפה

כןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן ירבו כמוך יא פצצה על 222222222222222222222222222222222222222 של נשנשששששששששששששששששששששששש..... באמת .....מה שהוא אמר עלייך הוא צודק בכל מילה .... ואל תגידי מאיפה לך אתה בקושי מכיר אותי ..... מאמי אני קולט מי אמיתי ומי לא .... אני קולטטט מי משחק ומי לא ..... ואני קולט מי אוהב ומי לא ..... אז כמו שאמרתי למעלה .. כן ירבו כמוך יא זקשית...... יניבוש נש .
 
למהההההההה יניב למה????????????????

למההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה תנסה ציצי בבקשהההההההההההההההההההההההה
 
ילדת אושר .......בואי שמעי קטע ....

ניסיתי תאמיני לי שניסיתי .... ונספר לך עוד משהו שקרה לי אתמול .....והגביר בי את הרצון לנשנש שטרונגול ... הייתי רעב תחת אתמול אז הלכתי למרכז אצלנו ( קניון אחד מעפן ) לקנות שווארמה ..... חזרתי במונית ספיישל לבית ...וליידי ישבה אחת שניראת מהממת , בואנה כפרה אין מילים לתאר את היופי שלה ....שפתיים סטייל אנגלינה , שיער שחור, עור בהיר כזה , בקיצור ניראת סוף ..... התיישבתי ליידה במושב מאחור .... פתאום ניכנס איזה בחור למונית איתנו והייתי צריך להתקרב אלייה כדי שיהיה לו מקום .. בקיצור ראיתי משהו שיותר טוב לא הייתי רואה ....יצאו לה מלא שערות מהאף ...... שפיצים כאלו , סטייל ראש דשא, סטייל זקן בן 200 שבחיים שלו לא ראה פינצטה.... *זה עוד סיבה לכך שאני מעדיף בולבול ....יודעת למה מאמוש ...כי נשנש בחיים לא יראה דבר כזה בציבור ..... * נ.ב : מי שלא בא לו שלא ייקרא את זה ..... יום טוב .... LOVE YOU MUCH יניבוש נש .
 
אושר היא פצצההההההה כפרה על

בלוניםםםםםםםםם אני מטואף עליך אושרררררררררררררר אם לא היתי בקטע אז היתי אונס אותךךךךךךךךךךךךךךך
 
גם אני

שונא את אושר סתם יא זונות בטח המנייוקים ששונאים אותה רצו להגיב לי להודעה,נכון? בלשייק דה לוקו<~~~~ חולה על אושר ומי שלא חושב כמוני ****** ****** ***** **** ** * *** ועכשיו ברצינות: אושרררר תעשייי לי ילד :)
 

Code Red

New member
../images/Emo45.gif

אולי אני לא מכיר את אושר הרבה זמן, למען האמת הכרנו במפגש בחולון, אבל מדובר פה באחת הבנות הכי מדהימות שפגשתי כאן. מת עלייך נשמה.
 
עמוס אני מסכים איתך

אושררררררררררררררררררררר פשוטטטטטטטטטט מדהימההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
 
למעלה