כמה מילים לאור טל,THE KING

כמה מילים לאור טל,THE KING ../images/Emo26.gif

רציתי לברך תגבר גבר הזה,חברה,הוא מדורג 3 בליגת DH1!!! קצת כבוד הרצלים!! אז...לרוכב/נהג הכי מהיר בעולם
,מזל טוב אחי..אתה לא יודע כמה רציתי שתהיה בפודיום,קיפ איט רולינג,ניגר. בהצלחה בהמשך! המעריץ מס' 1 שלך
 

nintense

New member
אח שלי הביולוגי...

גבר גבר.... אח... כמה כסף הייתה מקבל באמריקה עם תוצאה כזו.....
 

avitzurel

New member
מזל"ט (לא המטוס)

וואלה אחלה תוצאות ראינו בליגה. נקווה לליגה בשנה הבאה ולא חבורה של תאריכים באקסל. מתי אתה מצטרף לקבוצה אור?
 

M1אור

New member
../images/Emo9.gifתודה לכל האנשים הטובים../images/Emo24.gif

אני רוצה להודות להוריי שהביאוני עד הלום....
 

KONA

New member
אור-אני חולה עליך אחי../images/Emo24.gif

אתה רוכב מלך ומגיע לך הדרוג שאתה נמצא בו ואפילו יותר! בזכותך שאני משתפר אחי
 
למעלה