ק י ש ק ו ש י
New member
כמה מילים לאור טל,THE KING ../images/Emo26.gif
רציתי לברך תגבר גבר הזה,חברה,הוא מדורג 3 בליגת DH1!!! קצת כבוד הרצלים!! אז...לרוכב/נהג הכי מהיר בעולם
,מזל טוב אחי..אתה לא יודע כמה רציתי שתהיה בפודיום,קיפ איט רולינג,ניגר. בהצלחה בהמשך! המעריץ מס' 1 שלך
רציתי לברך תגבר גבר הזה,חברה,הוא מדורג 3 בליגת DH1!!! קצת כבוד הרצלים!! אז...לרוכב/נהג הכי מהיר בעולם