כמה מחשבות

**לילך**

New member
ממשיך לברוח מהמציאות?

למרות זאת אני עדיין מאמינה שגם לך יש תקנה, ובסופו של דבר תבין מה ההבדל בין מציאות לדמיונות שוא.
 

benjamin2020

New member
ממשיכה להשמיץ ?

את הלא חיה במציאות משלך מנותקת כליל מן העולם . מנותקת מכל הבנה בסיסית . ורק שנאה מחלחלת בתוכך . ולכן את כל כך חפצה להפריע לאנשים שמנסים לעזור לבעלי חיים . וכל זה מצער מאוד .
 

**לילך**

New member
מה שאני עושה ידוע

מעולם לא התיימרתי להציל את כל העולם, אני עושה כמיטב יכולתי ותורמת במקומות בהם אני יכולה לתרום. לעומת זאת, בוא נסכם ביחד את התרומות שלך למען בע"ח, כפי שעולה מההודעות האחרונות שלך בפורום זה: 1. אתה מעודד אנשים לא לעקר ולסרס את חיות המחמד שלהם, מעשה שההשלכות שלו הן: סיכון חייהם וייצור גורים שתורמים לעודפי החתולים והכלבים. 2. אתה מגרש מפורום זה כל אדם שמעיז להביע דעה שונה משלך, במעשה זה אתה מרחיק מפה אנשים שתרומתם לבע"ח חשובה, כל אחד בדרכו. 3. אתה מעודד במעשיך מסחר בבע"ח, ברגע שאתה לא מהסס לקנות בע"ח מחנות אתה תורם את תרומתך למסחר בבע"ח. 4. אתה מגלה חוסר אחריות וחוסר מחוייבות ביחס שלך לבעל חיים שגדל במשפחה, מבחינתך אין שום פסול בהעברת בע"ח מיד ליד כל פעם שלא נוח או לא מתאים. לגבי תפיסת המציאות שלי, אתה מוזמן לשים פה קישור להודעה אחת שלי שמוכיחה שתפיסת המציאות שלי מעוותת. לגבי עיוות בתפיסת המציאות שלך, הוכחתי בסעיפים 1-4 שהזכרתי למעלה. למרות כל זאת, אני בכל מאמינה שיש לך תקנה.
 

benjamin2020

New member
ההשמצות שלך מבזות את הפורום

ובזה את מעונינת . אבל הפורום הזה חשוב לי , ולכן לא אתיחס אליך יותר .
 

**לילך**

New member
אמת דיברתי, הכל מתועד בהודעות שלך

אנא ציין פה איזה מהנקודות שציינתי אינם אמת. ארבע הנקודות שצייניתי הם דברים שאתה עצמך הודת בהם בפורום. אם שינית בנתיים את דעתך, אנא עדכן אותנו.
 

יובל1789

New member
מניסיון

אין לך מה לנסות, היכולת של בינימין להגיב בעניניות היא אפסית
 

benjamin2020

New member
שניים שהם אחד

השידוך בין יובל ללילך הוא מדהים . אותה רמה , אותו סגנון , ואותה גזענות כלפי בעלי חיים אחרים . תזמינו אותי לחתונה שלכם .
 

**לילך**

New member
../images/Emo6.gif

חשבתי שהבטחת לא להתיחס אלי יותר, או שהבטחות לחוד ומעשים לחוד?
 

benjamin2020

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo69.gif../images/Emo64.gifובכל זאת

אל תשכחי להזמין אותי לחתונה שלכם .
 
התכוונתי

שטוב שנטע מחקה את השירשור האידיוטי ההוא לא היה לו קשר לפורום הזה
 

**לילך**

New member
חשוב לשמור על הסדר

אבל אם מוחקים, אז חשוב למחוק מאוזן, כלומר למחוק את כל ההודעות הפוגעניות, במיוחד אלה שמגרשות כל שניה גולש אחר מהפורום...
 

RSPA

New member
למה למחוק ? למי זה מאוד לא נעים ?

השרשור הזה היה חשוב משום שהציף כמה דברים שאנשים שונים חושבים כאשר מדברים איתם "ברחל בתך הקטנה". זה שרשור חשוב גם כדי לחדד את המשמעות של זכויות בעלי חיים. אם למישהו לא נוח עם מה שנאמר והוא מרגיש פגוע - מדבר שהינו בגדר חריגה מחוקי הפורום -זכותו לבקש למחוק את ההודעה הפוגעת. אבל למה את כל השרשור ? שמא יש סיבה אחרת מעבר ל"לא נעים" ? ממש לא ברור.
 

C H 4

New member
מגנה את ההחלטה שלך

עם כל הכבוד, לדעתי כמנהלת הפורום עברת את הגבול של המחיקות כל יום אנחנו שופטים כאן לחומרה ומשמיצים ומאחלים רע לאנשים בגלל שמה שנראה להם בסדר לנו נראה כהתעללות עם כל הכבוד ולמרות שאני מתנגדת ראשונה במעלה לשיטתם כל הפרופסורים שחופרים לקופים בראש הם עושים זאת בין היתר כי הם מאמינים שזה בסדר למה עליהם זה בסדר להעביר ביקורת גלויה, לכנות אותם בכינויים הרבה יותר גרועים מ"נוטש מתעלל" ולעומת זאת כשמישהו חושב שלנטוש בעל חיים זה בסדר אנחנו צריכים לסתום את הפה? למה להודעות כאלו יש צנזורה? אשמח לשמוע מה ההבדל! אתמול קיבלתי מספר פידבקים במסר בנוגע להודעה שהשארתי בשרשור ההוא. נאמר לי באחד מהם שבטח השרשור ימחק במהרה אני עניתי שלא יעזו למחוק שרשור שעוסק בזכויות בעלי חיים גם אם המפר של אותן זכויות הוא חבר פורום וזב"חניק בד"כ. ממש חבל לי שטעיתי בהערכתכם.
 
חברים,

בשרשור הגדול, אחת מתוך שלוש הודעות הייתה ראויה להישאר על הפורום. בגלל שלא ניתן להפריד את ההודעות הראויות מהשאר, מחקתי את השרשור בשלמותו. כמו שכתבתי אתמול, כל מי שמעוניינ/ת בהודעותיו/ה מוזמנים לפנות אל מנהלי הפורום (תוכלו לקבל את הודעותיכם, אך לא תמיד תוכלו לפרסם אותן מחדש). ביקורת, גם אישית, כלפי אנשים אחרים היא חיובית אם היא נאמרת בדרך ראויה. הביקורת שהושמעה פה אתמול נאמרה שצורה מאוד לא ראויה, בתוספת קללות ודרישות מאנשים שונים (דרישות מכעיסות, כמו להפסיק לכתוב בפורום). גם בנימין בוחר לעיתים קרובות להתבטא בצורה מעליבה, ואכן, רבות מהודעותיו נמחקות. בהזדמנות זו אני מבקשת ממך (בנימין) ומכולכם לא לגרש אנשים מהפורום שלנו, במיוחד אם הם באים עם נכונות לעזור לבעלי חיים
שלכם, נטע
 

C H 4

New member
צודק ולא צודק

צודק שלא צריך לאהוב חתולים כדי להיות זב"חניק לא צודק שצריך להתעלם מהתעללות בחיות בית כי הן לא חלק מהמאבק. גם לחתול מגיע הזכות לחיות חיי רווחה, לזרוק חתול מבית זה למנוע ממנו את הזכות הזו. פגשתי בתקופ האחרונה בחורה שעובדת ברפת, היא קרניבורית ומצדיקה את גניבת היונקים מאימם וכו'. בנושא הזה ובכלל זב"ח לחיות משק יש ביננו פער אדיר אבל, מסתבר שבמקביל היא פועלת המון למען רווחה של חיות בית וחיות בר, עוד 2 מגזרים שסובלים קשות מבני אדם אם אתה שואל אותי היא לא יותר גרועה מטבעוני פעיל שמתעלל בחתולים (וגם לא יותר טובה ממנו)
 

כ ל ב

New member
די עם הקישקוש הזה כבר

תפסיקו לבלבל את השכל, מעטים האנשים פה שבאמת פעילי זכויות. כל יום אני קורא פה קשקוש חדש. עושים פיקניק במסווה של פעילות, מתקשקשים על מציאת בית לחתול כזה או אחר. די. אתם חיים בבועה. הפעילות האמיתית צריכה להיות נגד הניצול המתועש, אנשים פה מתפארים בסיפורי גבורה על הצלת שני גורי חתולים וכלבה. יופי. יש עוד מיליוני אפרוחים, כבשים, עגלים, אווזים, ברווזים, חזירים, עכברים, חולדות, קופים וזה לא נגמר. למצוא בית לחתול זו לא דאגה לזכויותיו, זו פעילות אמוציונאלית מצפונית. לסגור חתול במכלאה במשך חודש כדי לעזור לו להחלים מפציעה, זו לא דאגה לזכויותיו, זו פעילות אמוציונלית מצפונית. להשקיע את כל זמנך בדחיפת "זכויות בעלי חיים" לסדר היום דרך התקשורת, הסברה, חינוך, הפגנה, פעולה ישירה, זו פעילות עם אג'נדה, פעילות ששמה לה למטרה לשנות את תפיסת עולמה של החברה. הדיונים פה כל כך פתטיים. עם פעילים כאלו בעלי החיים יכולים לשכוח משחרור. פשוט עצוב.
 

C H 4

New member
אז מה נכון?

אתה רואה עכשיו גורי כלבים בני פחות מחודש שמישהו זרק בחניון בדרום הארץ- ולא רוצה להיות סתם רגשני אמוציונלי, מה התגובה הנכונה?אתה מוצא גורי חתולים יונקים בארגז ליד פח האשפה, ולא רוצה להיות סתם רגשני אמוציונלי, מה התגובה הנכונה? אתה מטייל בשמורת טבע ופוגש חתול בייתי שזה עתה ננטש שם ולא רוצה להיות סתם רגשני אמוציונלי, מה התגובה הנכונה? אתה מחלץ תרנגול מידי תיכוניסטים שזה עתה גרמו את לימודייהם ולא רוצה להיות סתם רגשני אמוציונלי, מה התגובה הנכונה? אשמח לשמוע מה הפעילות הנכונה כשמדובר בפרטים בודדים ולא במשק שלם אשמח בנוסף לשמוע מתי באיזה תנאי פעילות למען רווחת יצורים חיים נכנסת להגדרה של פעילות למען זב"ח ולא פעילות אמוציונאלית פתטית?
 
למעלה