כמה לינקים בענין קצב ורמון

אמיר.

New member
כמה לינקים בענין קצב ורמון

ובהצופה של שבת שעברה - כותרת המוסף: "פסק הדין בפרשת רמון הוא חד משמעי: נשים הן לא רכושו של הבוס, קצינות הן לא חפץ. חיים רמון הפסיד קרירה מבטיחה.. משום שלא הבין זאת." ובמאמר מערכת קרא העורך לתת צל"ש לאלוף שמני שלא טייח.
 

Old Girl

New member
../images/Emo127.gif כבר חשבתי על זה

לגבי האלוף שמני. יש לו, לאלוף הזה, הרבה רגישות, מודעות ומצפון.
 

טל קר

New member
ועוד אחד- ראיון עם ג'

"כואב לי היום במיוחד על ה‭.'‬ כשקרה המקרה מעבר להלם ידעתי שאני לא הראשונה וגם לא האחרונה". סיפרה לי ג' השבוע. "מצד שני, היה לי ברור שלא אגיש נגדו תלונה. פחדתי ממנו, מהכוח שלו. תראה מה קרה לקצינה. למרות הפסיקה החד משמעית, למרות האומץ שלה, תראה איך שופטים אותה, תראה איך התקשורת שופכת את דמה. הפכו אותה לשקרנית ולמעלילה, ומי אומר את זה? פוליטיקאים אבירי זכויות אדם כמו שולמית אלוני ויעל דיין. תראה מה כותבים עליה עיתונאים בכירים. זה מייאש. כל מה שחששתי ממנו התברר כאמת, הפכו את ה' לגרגיר‭."‬ ... "בחצי שנה האחרונה אכלתי את עצמי אם עשיתי נכון שלא התלוננתי עליו. ומה יקרה אם הוא יזוכה. כמה נשים עוד ייפגעו. אבל אז, כמה ימים לפני פסק הדין, קיבלתי מייל ברשימת תפוצה. אתה מכיר את המיילים שרצים ברשת? זו היתה תמונה של א‭,'‬ המתלוננת בתיק קצב. הכותרת של המייל היתה: 'למי שלא יודע את שמה‭.'‬ מתחת הופיעה תמונה של א' ושמה המלא. נהיה לי חושך בעיניים. והנה היום, אני רואה איך עיתונאים כותבים על הקצינה ה‭,'‬ כיצד הפיקסלים נשמטים. פתאום תמונה מספר מחזור. ובאווירה הזו אין לי ספק שבקרוב גם התמונה שלה תרוץ במיילים "
 
../images/Emo32.gif אמנם אוף, אבל מאוד חשוב

אראל סגל אוהד בית"ר... ואני בטוחה שהן תפרו לו תיק כי הרי מקום האישה במתפרה... אז בטח באופן סטטיסטי נשים תופרות יותר תיקים מאשר גברים... זה ביולוגי על בטוח.
 

אלי ו.

New member
מאמר חזק, אבל

אני לא מאמין לאראל סגל. הוא כתב מוכשר שעושה מה שעושים כולם, כותב לפי הנטיה הפוליטית שלו. אם היה מדובר בפוליטיקאי שמקורב אליו הוא היה עושה בדיוק מה שעשו מי שהוא מגנה. בעיני זה הסיפור של התקשורת והפוליטיקה שלנו. אם במקום חיים רמון היה מדובר למשל באביגדור ליברמן, שולמית אלוני, שלי יחימוביץ ועוד רבים וטובים היו משסעות אותו כדג ואראל סגל היה מגן עליו בצפרניים שלופות. עתונאים ופוליטיקאים מגינים את מי שנמצא במיליה שלהם ותוקפים את מי שנמצא מנגד. אין עקרונות, רק אינטרסים.
 

טל קר

New member
האם זו דרכך העקיפה לקרוא

לג' שקרנית? אראל סגל הוא הכתב שהביא דברים בשמה של אחרת. שים לב כשאתה רץ לתקוף את התקשורת והפוליטיקה, ולדבר גבוהה גבוהה על אינטרסים, יש לך איזה ג' מתחת לסוליה.
 

אלי ו.

New member
ממש לא

קוויתי שהייתי ברור מספיק. זו דרכי הישירה לקרוא לאראל סג"ל ולשאר העתונאים והפוליטיקאים בפרשה צבועים. כמעט כל מי שלקח צד בפרשה הזו לכאן או לשם לקח את הצד בידיים לא נקיות. אראל סג"ל הוא אותו אחד שעשה קריירה מספורים משעשעים על פורנוגרפיה וזונות. זה לא סותר את הרגישות שהוא מגלה כלפי ה' וג' אבל יש לי תחושה שאם הפוליטיקאי היה בצד השני של המפה הפוליטית הוא היה רומס את ה' יחד עם ג' בלי שום יסורי מצפון.
 

טל קר

New member
אם כך, אולי תרצה להסביר

איך קרה שאפילו בפורום פמיניזם לא מצאת לנכון להתיחס לסיפור של ג', וכן מצאת לנכון להתיחס לקריירה של אראל סג"ל? משהו בחלוקה לעיקר-טפל בפרט על רקע נושא הפורום מרגיש לי הפוך.
 

אלי ו.

New member
זה לא מסובך

אם היית קוראת את ההודעה הקודמת שלי במקום לנסות למצוא בה בעיות היית רואה שהסברתי מדוע שולמית אלוני ורבים אחרים תמכו ברמון.
 

angela8

New member
זה בדיוק מה שמפתיע.

שלמרות דיעותיו השוביניסטיות בדרך כלל, דווקא בלי קשר לתמיכתו בזנות. אלא בעיקר לרדידות השיח שלו בנושאים האלה. בכל מקרה, אני משום מה חושבת שהתנהגות כמו של רמון, איננה מאפיינת חד פעמיות. זה מאפיין תפיסה בסיסית. רק נדמה לי שאולי למזלו עד עכשיו הוא דאג לא לעבור את הגבול רחוק מידי, כך שנשים עוד פחות חשבו להתלונן. נשים חושבות שבע פעמים אם להתלונן על דברים חמורים יותר, אז על נשיקה? צריך המון אומץ, והנה ההוכחות לפנינו. הדיונים שזכתה להן ה' וניתוחי האישיות המלבבים והלגיטימציה שלה בכלל לחוש כך או אחרת, ובעיקר השגות על זכותה הבסיסית על גופה, בהחלט לא מעורר חשק להתלונן.
 
למעלה